Kan me herinneren dat Josje uit een vrije strenge Christelijke omgeving komt. Maar dr jaren in de showbizz hebben niet echt geholpen om meer educated te zijn helaas.
Maar wel ballroom culture in d’r videoclip gebruiken voor een enorm bagger nummer.
In het VK waren er van de 3,800 mensen <1% die aangaven spijt te hebben of in detransitie te willen gaan. Het is een probleem, maar wel heel zeldzaam.
Eigenlijk verbaast het mij niks dat Josje transfoob is. Op een of andere manier kwam ze altijd naar en gemaakt over.
(Ik weet dat het een beste-stuurlui-staan-aan-wal opmerking is, maar wou het even melden)
Ik had eerlijk gezegd voordat ik dit las er ook nog nooit van gehoord, die <1% is gelukkig maar een heel klein deel. Maar het bestaat dus. Jammer dat het ’munitie’ is voor transfoben.
Ik vind dat Josje het wel heel makkelijk omschrijft, alsof iedereen zomaar binnen no time zo’n traject in kan. Voor zover ik weet is dat behoorlijk zwaar met heel veel psychologische onderzoeken en duurt het echt wel even voor je een transitie doormaakt (ik heb het nu wel even specifiek over Nederland). Dus haar aanname slaat echt nergens op
Volgens mij is dat een bewuste tactiek van TERFs/transfoben, doen alsof een kind bij het minste of geringste gedrag dat afwijkt van de gendernorm puberteitsremmers krijgt. Is echt niet waar
Ik weet niet of zij zich ooit verdiept heeft in de transzorg in Nederland maar juist als je mentaal ‘ongezond’ bent mag je vaak je transitie niet starten. (Dit is overigens juist een groot probleem want voor veel mensen een vicieuze cirkel die niet doorbroken wordt.)
Ik heb iemand in m’n omgeving die momenteel in dit traject zit en die bevestigt dat inderdaad vaak. Het is een ontzettend zwaar traject wat echt niet zomaar in gang wordt gezet.
Walgelijke vrouw die Josje
En Josje werpt zich nu op als een soort van redder van het minieme deel dat later spijt krijgt. Een beetje hetzelfde als je tegen een dik iemand zegt dat ie meer moet sporten “want ik maak me zorgen om je”. Nee je bent gewoon een judgemental kutwijf Je maakt je helemaal geen zorgen om die <1% die spijt krijgt.
Misschien beetje mosterd na de maaltijd maar deze foto van Marieke Elsinga en die jurk, echt prachtig vind ik t
Jeetje wat een manhunt zeg op Dré…
En Yvonne wil haar primeur wel erg graag laten zien met dr 1000 watermerken door haar foto
Wat is er met hem, dan? Waarom is het zo bijzonder dat hij in het vliegtuig naar NL zit?
Hij was een tijdje van de radar, niemand wist waar hij was. Vanmiddag is hij blijkbaar gespot in het vliegtuig naar NL dus de hele media duikt erbovenop
“lijkt” is nog zachtjes gezegd.
Ze heeft haar hele verdienmodel om André Hazes gebouwd, met die 10 euro lidmaatschappen op roddels rondom André.
Vind het echt ziekelijke vormen aannemen.
Waarom is dit nieuws? Die man gaat duidelijk door een vervelende tijd heen, wat de aanleiding ook mag zijn, en deze troela duikt er bovenop alsof het een misdadiger is.
Gaat niet helemaal lekker met haar hoor
Vind dit sowieso heel vaak: ja die en die volgen elkaar niet meer op insta, zou er wat aan de hand zijn?
Dan denk ik altijd jeetje zitten jullie de hele dag te checken wie elkaar nog wel of niet op insta volgt ofzo?
En dan vooral bij van die c-sterren zoals van Ex on the beach ofzo die sws elke week uit elkaar gaan om een week later weer de liefde van elkaars leven te zijn. Vermoeiend.
Die andere juice channels volg ik allemaal niet, volgens mij gaan die vooral over Temptation island deelnemers, toch?
Yvonne is echt van het pad. Ik krijg bijna het idee dat er een soort wraak achter zit, ofzo?
Ik snap best dat je een bepaalde bn-er niet leuk vindt, maar er straalt echt pure haat van haar berichten af.
Vind het echt wanstaltig
Een paar weken terug posten ze dat haar “spionnen” voor het huis van Rachel zaten. En omdat Rachel de gordijnen dicht had was de conclusie van Yvonne dat Rachel dus wel ernstige straatvrees zou hebben en dat André stiekem in haar garage verbleef
Like, bitch, are you ok?!
Ja burn-out is celebrity codetaal voor (coke)verslaving