FF Boulevard #7

Het volgende doet verder niks af aan je opmerking, maar ik zie helemaal niks als iemand iets beschrijft haha.
Heb ook heel lang gedacht dat “ik zie het helemaal voor me” gewoon een soort gezegde was want je ziet het natuurlijk niet echt. Nou blijkbaar de meeste mensen dus wel. :joy:

12 likes

Zag dat op een plaatje dat sommige mensen echt duidelijk iets voor zich zien en andere het woord en andere weer helemaal niks.

Zo zijn er ook mensen die een monoloog horen in hun hoofd als ze denken (me) en andere niet .

6 likes

Ohh ja dat van die monoloog als gedachte heb ik ook! Praat eigenlijk de hele dag door in mijn hoofd, en als ik aan een liedje denk dat “klinkt” het ook redelijk zoals in het echt voor de gedeeltes die ik goed ken. De rest worden dan vage klanken die er beetje op moeten lijken.

Misschien dat ik hierom ook vrij makkelijk over mensen heen geraak mits ik ze verder niet meer hoef tegen te komen. Want kan me hun uiterlijk toch niet voor de geest halen verder. :sweat_smile:

2 likes

Haha off topic maar ik kwam hier gisteren dus echt pas achteren, dat er dus heel veel mensen die geen interne monoloog hebben. Ik dacht altijd dat echt iedereen dat had :sweat_smile::rofl:
Leuk artikel hierover: No Internal Monologue? No Problem. | by Bernadette Sheridan | Medium

21 likes

Jaa nu snap ik die mensen ook die zo makkelijk zeggen “Denk aan helemaal niks”
Die horen zichzelf niet denken haha

14 likes

Ik vind dit wel iets voor Waar kwam jij pas heel laat achter? #2, want ik lees dit nu ook pas voor het eerst :exploding_head: :joy:

6 likes

Lijkt mij echt heerlijk om geen monoloog in mijn hoofd te hebben. Kan ik eindelijk in echte rust slapen :sweat_smile:

20 likes

Heeft er iemand dat filmpje gezien van die Djarno en Manon? Ik heb hem net met geluid gehoord en ik krijg er zo’n akelig gevoel van.

8 likes

Ja dit vind ik dus zo bizar.

3 likes

Nee, wie zijn dat?

15 likes

Ja gezien, inderdaad naar gevoel. Maar kan me niet voorstellen dat je seks hebt terwijl er kinderen bij zitten en ook nog eens filmt.
Of hand/mondwerk doet. En ook nog eens net bent bevallen.

Schijnen mensen aangifte te hebben gedaan.

5 likes

F-BN-ers. Volgens mij is hij BFF met Andre Hazes en is zij influencer? Ik zag het op JuicheChannel voorbij komen.

Trigger: heftige info over misschien seksuele handelingen terwijl er kinderen bij zijn

zij filmt haar pasgeboren dochter die wordt vastgehouden door zijn eerste dochter (niet haar dochter). Op de achtergrond hoor je hem hijgen en zeggen: ohhh ik vind dit zo lekker. Dan roept het oudere kindje papa papa en dan hoor je hem fluisteren ik ga zo komen. Hij kreunt dan ook vrij hard.

7 likes

Ik heb het ook gehoord maar ik ken de mensen niet. Is het een stel? Die baby lijkt toch niet in gevaar? Er zit een groot paars hart voor zijn/haar hoofd. Waar doen mensen aangifte van?

4 likes

Getver zeg, heb nog nooit van die mensen gehoord maar dit filmen ze dan en zetten ze online??

3 likes

O wauw, maar als je een wieg hebt naast je bed en je bent even opgewonden dan moet je dus de kamer uit?:crazy_face:

Ik heb (nog) geen kinderen zoals je merkt

3 likes

Heftig dan inderdaad van die story, ik wist niet dat dat strafbaar was. Vond het wel heel opmerkelijk

Sorry maar hoe is dit heftig?

4 likes

Nou ja ik bedoelde meer dat die story zo veel impact heeft. Niet de wet, sorry

3 likes

En telt het ook als je bumba opzet voor het kind

29 likes

Ik zag eerst het filmpje met hartje en dacht dus dat ik luisterde naar een kindje dat borstvoeding kreeg/smakte. En raar gewauwel op de achtergrond dat ongepast klonk.
Maar daarna zag ik het filmpje zonder hartje en die baby lag daar gewoon te liggen, daar gebeurde niks. Ik weet niet wat ik erger vind als het zo is, dat het

  1. gebeurd of
  2. ze het filmen?? Heh??
    Ik heb de grootste kortsluiting
4 likes