FF Boulevard #7

Ze hebben wel echt twee heel verschillende kapsels!

8 likes

Gvd nu moet ik gaan slapen met BECAUSE THE NIGHT BELONGS TO LOVERS in mijn hoofd. Jan Wayne is gonna move yaaaa…!!! Ik weet wat ik morgenochtend in de auto ga luisteren.

38 likes

Huh ik heb altijd gedacht dat de piano Jan later die eurotrash ging maken, maar twee verschillende dudes dus

16 likes

Lekker nrtje was dat. Doet me denken aan vakantie appelhof :joy:

7 likes

Haha ik wist wel dat het een kale en een langharige betrof, maar kon nooit onthouden wie wie was.

@Luipaard Ja jeetje dit stamt echt uit m’n eerste jaren uitgaan en Breezers drinken.

10 likes

Ja dat is precies wat wij daar deden haha :tada::sunglasses:

6 likes

Tudutu tudududututu tudutututu tutudututu

3 likes

Eh ja kijk dat is niet mijn schuld he :thumbsup:

(ik heb ditzelfde trouwens eens in de zoveel tijd spontaan met ANTON AUS TIROL)
ANTON ANTON ANTON ANTON!

Edit: mocht iemand ook meteen even mee willen genieten

18 likes

Ah ja zo jammer dat Joni eraf is. Nu moet ik helemaal een cd opzetten als ik haar wil luisteren. Wat ik dus niet ga doen.

3 likes

Mijn Imac is op sterven na dood maar ik heb er nog steeds een immense massa aan muziek opstaan en heb t van de week ook maar even op n harde schijf gegooid, dan kan ik nog eens wat op m’n telefoon zetten als je t niet kan streamen.
Ik heb, en koop nog steeds CD’s maar kan er niks meer mee inderdaad, dat is puur voor de verzameling.
Misschien kan ik er ooit eens rijk van worden als het over 20 jaar opeens een niche is :joy:
Er is nu ook weer een nieuwe opleving van cassettebandjes, echt belachelijk want niemand gaat naar muziek luisteren met een walkman tenzij je een pretentieuze hiptster bent, maar het levert dus wel geld op als je zulke relieken in je bezit hebt.

5 likes

Hoe dan, ze is zo problematisch

5 likes

Ik bedoel haar muziek. Mag toch?

3 likes

Wat wordt er hier achterlijk gepraat over Grimes en haar kind??

What the hell heeft haar ex/ vader van haar kind met haar muziekcarrière te maken?

1 like

Bitch I’m a cow

Overigens ken ik Jan Vayne alleen van die reclame

15 likes

Ik ken haar helemaal niet maar google zegt o.a. cultural appropriation.

1 like

En heb je lekker geslapen? :rofl:

5 likes

Oh van de Japanse cultuur?
Ja, hmm. Denk dat cultural appropriation inderdaad problematisch is maar ook weer geen specifieke uitzondering voor alleen grimes in die wereld.

Edit: zie nu meerderen culturen, nog niet mega verdiept verder.

Maar tegelijkertijd waren Japanners wel onderdrukt in Amerika. De bekendste zijn de kampen waarin ze zaten tijdens de tweede Wereldoorlog.

Ik vind daarom cultural appropriation zo’n lastige term, want in ieder land zijn weer andere bevolkingsgroepen onderdrukt.

5 likes

ba0
Ze is vooral erg ‘???’

4 likes

Japan wordt (op dit moment) inderdaad niet onderdrukt, maar er is zeker wel sprake van racisme naar Aziatische (waaronder Japanse) mensen toe. Zowel in Europa als in de VS.

11 likes