Ik vind het wel weer zo typisch dat niemand die ik ken de dickpics van Marc, Jeroen, etc. heeft gezien. Toen Patricia een seksfimpje had (waarbij ze niets strafbaars deed), had iedereen dat filmpje binnen een uur in zijn telefoon en nu heeft niemand het. Hoe kunnen mannen zelfs privilege hebben als ze ge-exposed worden.
Niemand wil ze zien. De hele reden dat het problematisch is dat mannen ze ongevraagd sturen.
Ik herhaal mezelf maar dat is gewoon niet waar. Er is niks mis met een consentual dickpic of met vrouwen die het leuk vinden om een dickpick te ontvangen. Door te zeggen dat ‘niemand dat toch wil zien’ verschuif je het probleem. Het gaat erom dat mannen het opdringen.
Ik vind het gewoon een heftige realisatie dat mannen dus nooit bang hoeven te zijn dat hun naaktfoto’s worden verspreid, terwijl dat altijd het eerste is waar je als vrouw op wordt gewezen als je er ook maar aan denkt een pittige foto/filmpje van jezelf te maken.
Ja, ik was eigenlijk ook maar half serieus, maar dat was niet echt duidelijk
Maar zou het er niet ook mee te maken hebben dat het vooral (hetero?) mannen zijn die dergelijke foto’s of filmpjes van derden doorsturen en dat die dus niet ‘geïnteresseerd’ zijn in de dickpicks van Marc en Jeroen maar het filmpje van Patricia wel ‘geil/interessant/grappig etc.’ vinden of gewoon stoer vinden om het door te sturen in allerlei groepsapps. Ik denk eigenlijk niet dat ik vrouwen ken die dit soort filmpjes of foto’s door zouden sturen namelijk, maar ik ken zeker wel een aantal mannen die dit zouden doen.
Vergeet Barbie/Samatha niet. Maar vergeet ook niet Fred van Leer.
Nou echt. Ik vond het echt goed dat Fred zich er toen over uit sprak. Toen Patricia’s filmpjes werden gelekt was het allemaal hi ha ho en toen dat bij Fred gebeurde had iedereen zooo een meelij. Het is allebei fucking walgelijk (filmpjes uitlekken van anderen), of het nou een vrouw of een man is als onderwerp.
Of omdat vrouwen weten dat niemand op die random dickpic zit te wachten dus waarom zou je hem doorsturen naar anderen die er ook niet op zitten te wachten. Zie je het al voor je dat je van een vriendin ineens een pik doorgestuurd krijgt, dan denk je echt whyy
Iees het ook net
Nou idd hij is toen ook bij beau geweest.
Maar begrijp ik nou goed dat er 7 vrouwen melding hebben gedaan naar aanleiding van zijn optreden bij Beau? Of lees ik het dan verkeerd? Wat heeft hij bij Beau gezegd dan?
Ik kijk de Janet Jackson docu, wat een mooi mens en wat heeft ze een discografie!
Die familie is echt bijzonder, de genen zijn sterk, ze hebben allemaal die geweldige glimlach…om het maar even plat te zeggen: Ze zijn allemaal goed gelukt. Individualiteit stond niet op het programma, het was een soort race tussen de broers en zussen wie er het meeste talent had en wie het hardst kon rennen.
Goh. Blijven haast geen mannen meer over hè. Je zou als vrouw toch bijna niet meer weten wie wel of niet te vertrouwen.
Maar niet all men hoor!!1!
zou toch bijna denken dat dit satire is
(vooral even de caption lezen)
Ja hoezo is dat een diss? Ze zegt helemaal niks over Travis. Las vanmorgen op Insta dat Kanye West, sorry, Ye excuses eist van haar. Raaaaar
en zelfs al is het een diss… vrij terecht dan lol
Ik zat opzij te swipen omdat ik dacht dat ik op een nieuws insta zat hahaha.
Alsof Kanye t zo voor travis had opgenomen als hij nog met kim was geweest.
Ook dat maar ze verwijst nergens naar hem dus ik snap er niks van, en helemaal niet dat Kanye erover valt.
Edit: als je denkt dat ze hem wel disst waarom twijfel je dan of het satire is, wat is er grappig?
@Soy.peor dat denk ik op zich dan weer wel, want hij heeft altijd maling aan wat mensen van hem denken en hij zegt wat hij wil.
Ik vind het een mooi moment om die top functies over te laten nemen door vrouwen.
Wat zegt ze? Ik kan het niet vinden