FF Boulevard #7

Ik denk écht dat er heel veel mannen zijn die oprecht denken ‘hier gaat ze echt van onder de indruk zijn, nu wil ze me’.

9 likes

Volgens mij kun je op grindr ook aangeven of je wel of geen dickpics wil ontvangen.

Wat op zich wel een goeie is haha.

5 likes

Ja dat denk ik ook. Ik denk namelijk dat (even generaliserend hoor) maar dat er best wat mannen zijn die het niet vervelend zouden vinden om ongevraagd een foto van borsten (ik probeer dat maar even te zien als het vrouwelijke equivalent van een dickpick) te krijgen. Dus dat ze dan denken van ‘Nou, ik zou zo’n foto van haar wel leuk vinden, dus zij vindt zo’n foto van mij vast ook leuk!’

10 likes

Ik heb al zo veel mee gemaakt dat ik het me helaas prima voor kan stellen :sweat_smile: Het mannenbrein werkt echt op wonderlijke manieren.

Daarom is het gesprek en discussie hierover zo goed. Omdat een groot deel ervan gewoon echt geen benul heeft dat ze volslagen idioten zijn.

1 like

Laten we nou niet doen alsof mannen achterlijke wezens zijn. Ze weten prima dat ze vrouwen er geen lol mee doen en sturen het gewoon uit een soort voyeuristische geiligheid, gewoon omdat ze er zelf goed op gaan.

89 likes

Daarnaast kun je toch ook gewoon vragen of iemand het wil ontvangen, als het gesprek daar aanleiding toe geeft. Ik ken wel mensen die genieten van een consentual dickpic maar daar gaat meestal sexting en altijd consent aan vooraf.

14 likes

Zou Travis de geboortedatum van Kylie kennen inmiddels?

Echt gênant dat interview toen toen hij echt niks over haar wist. Ik weet nog meer van m’n buurman dan hij van de moeder van zijn kind.

35 likes

sommigen hebben dit gewoon als hun profielfoto haha heftig, stel je voor op tinder zouden mensen dit hebben

5 likes

Maar is de algemene mening over mannen t.a.v. dickpicks anders dan van vrouwen?

Vinden homoseksuele mannen dickpicks krijgen wel leuk?

Dat zal per man verschillen lijkt me. De makkelijke oplossing is dat je kan vragen of de ontvanger (man of vrouw) er behoefte aan heeft en dan kun je prima een dickpic sturen als het antwoord ja is. Een algemene mening lijkt me niet relevant verder, er is er maar 1 die telt.

7 likes

Grindr is een app die voornamelijk gebruikt wordt voor casual seks en die bekend staat om de expliciete foto’s en berichtjes. Iedereen die zich daar aanmeldt weet dat ook. Dus ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Grindr gebruiker wel meer op een dickpics zit te wachten dan de gemiddelde mens. Maar die app is geen afspiegeling van alle homoseksuele mannen dus ik denk niet dat je daar wat over kan zeggen.

17 likes

Zouden de mannen die ongevraagd dickpics versturen juist blij worden van een ongevraagd vulva foto?

2 likes

Naar aanleiding van het onderzoek van het NRC, wat sinds december loopt, hebben 11 vrouwen zich gemeld. Dit is een voorbeeld van 1 van die vrouwen.

De rest kan je hier lezen ( betaalmuur)
De appjes van Marc Overmars werden almaar dwingender - NRC .

Echt. Ik ben dit zo, zo vreselijk beu. Wat een smerigheid.

-verwijderd door moderator-

9 likes

Wat walgelijk

1 like

Hoorde net een man bij rtl boulevard zeggen van “ja daar worden we wel blij van”.

Waarschijnlijk heel erg blij

1 like

Dat wast vast Maxim Hartman, ik hoop dat hij niet representatief is voor de mannelijke, Nederlandse bevolking 🥲

4 likes

Iedereen is visueel ingesteld toch. Niemand ziet enen en tweeën of streepjes als een situatie beschreven wordt. En dan nog, vraag even toestemming voordat je je lul ongevraagd gaat showen.

9 likes

Nouja in mijn ervaring worden (hetero)mannen vaak wel opgewonden bij het zien van een naakte vrouw, maar andersom word ik dat niet bij het zien van een naakte man. Maargoed, verder eens hoor.

7 likes

Mijn vriend js Ajax-fan en deze eindeloze discussies (nu pas 2 dagen, pfff) over dat je Marc niet mag vergelijken met Ali of dat dit niet de club mag schaden want het ging zo goed. Jezus man, kijk even naar waar we voor staan, het is echt tering heftig.

12 likes