FF Boulevard #7

Dat is een paar jaar geleden wel gebeurd, toen is hij gedwongen opgenomen. Maar goed, je kan iemand daarna niet voor altijd “beschermen”. Als hij zijn medicatie niet wil nemen houdt het op, anders krijg je conservatorship praktijken en dat moet je ook niet willen. Iemand die niet geholpen wil worden kun je bijna niet helpen.

Wie heeft dat chateau bijstand-programma goedgekeurd? En die uitspraken, zo fout, vernederend en gewoon niet te doen.
“Ja als je kinderen hebt die geen ipad hebben, dan spelen ze meer buiten. Dat is goed”
“Het is vreselijk, wijnen zit er niet meer in of heel goedkope”

Hoort waarschijnlijk in een ander topic maar zag het op juicechannel passeren.

9 likes

Zo mee eens. Ook vóór het hele racisme debacle met een van die familieleden begreep ik al niet waarom zo veel mensen met die familie wegliepen. Ze zijn fout en irritant tot in al hun poriën.

14 likes

Wanneer gaan we deze man cancellen? :rage::rage:

39 likes

Hahaaa “Zo heet lil kleine echt”

22 likes

Wat een miezerig kutventje is t toch ook

Oh ja en de irony trouwens van iemand die per ongeluk tegen je vriendin opbotst trappen, maar vervolgens wel je eigen vriendin in elkaar slaan :+1:t2:

41 likes

Als ie maar ken slaan

4 likes

En ondertussen lost dit programma niks op van het armoedeprobleem. Dat maakt me nog kwader

7 likes

Ja en als er een keer arme mensen op tv komen dan regent het haatreacties omdat die mensen het durven om een flatscreen in huis te hebben!!! En sigaretten!!! Dus ze zijn allemaal gewoon aso!!!111 Armoede is je eigen schuld :slight_smile:

15 likes

Ik las dat het huurhuis waar ze inzitten 1750 per maand kost… Vind ik ook bijzonder.

7 likes

Ik zie net dat die docu vanavond en morgenavond om half 9 (het zijn 4 delen dus 2 per avond) op RTL z uitgezonden worden, en daarna komen ze op Videoland. Ik ga zo wel kijken, ben wel benieuwd (ook nav jouw bericht).

5 likes

Ja niets klopt aan dat programma, even armoede verheerlijken. Mag echt floppen van mijn part.

4 likes

De baby van Kylie heet Wolf Webster volgens haar insta!

5 likes

Ah oprecht heel leuk.

3 likes

Vind het grappig om te lezen dat iedereen op de KUWTK subreddit de naam haat terwijl het hier best wel een normale naam is

4 likes

Nou alsnog vrij belachelijke naam natuurlijk

32 likes

Valt iedereen over wolf of over webster

5 likes

Webster is de echte achternaam van Travis Scott toch? Dat is zijn artiesten naam

4 likes

Ja, hij heet Jacques Webster.

Ik vind Wolf leuk, maar al die Kardashian kindernamen groeien wel op me eigenlijk. Vond North en Chicago nogal opmerkelijk in het begin, maar vind het nu eigenlijk heel leuk.

12 likes

… icm West vind ik het wel nog steeds heel grappig. Zo los zijn ze wel leuk!

7 likes