FF Boulevard #7

De discussie schaadt de club niet, zijn gedrag schaadt de club. Heftig wel dat je vriend dat niet inziet, afknapper ook.

63 likes

Ja toch. Maar ik weet dat Ajax echt diep zit bij sommige mensen :face_vomiting:

1 like

Ik ben zelf ook een clubsupporter (geen Ajax), maar dat is toch echt totaal geen excuus? JUIST daarom zou hij extra pissig moeten zijn op Overmars, want HIJ gooit zā€™n club te grabbel. Niet de vrouwen, niet de discussie. Wat walgelijk zeg dat hij dat zelfs na ā€œeindeloze discussiesā€ met jou en ook wat in de media voorbij komt nog steeds niet inziet (al zou ik het al een giga afknapper vinden dat hij dat uit zichzelf al niet automatisch begreep :roll_eyes:).

50 likes

Marc Overmarsā€™ gedrag heeft echt niks te maken met de mate waarin sommige mensen die club supporten.

Edit: Daarnaast zou het nu ook moeten gaan om de vrouwen die daar al die tijd in deze cultuur hebben moeten werken, Overmars is weg en zoekt het maar uit. Ongetwijfeld ā€˜zat Ajax ook diepā€™ bij die vrouwen aangezien ze ondanks dat klimaat graag bij Ajax werkten. Alleen al daarom is die opmerking vrij misplaatst.

5 likes

Ah zo. Ik ā€˜vielā€™ even over dat visueel ingesteld omdat iedereen dat altijd zegt. Als je een vies verhaal vertelt ofzo zeggen ze altijd 'hi hi ik ben heel visueel ingesteld, ik zie dat dan voor me hoor als je dat zo vertelt!ā€™ en dan denk ik altijd, ja daar ben jij niet anders in dan anderen, je bent niet speciaal. Maar goed dat is weer een andere discussie :grinning:

23 likes

Ik zou het wel waarderen als de club een voorbeeld neemt aan hun naamgever en zichzelf vol schaamte en berouw van kant maken (als in de club, niet de individuen)

1 like

Nou bij mij ook, maar dat maakt me juist extra boos? Dit levert allemaal schade op voor op de club, los nog van wat hij de slachtoffers heeft aangedaan. Denk dat vrouwen nog wel 2 keer nadenken voordat ze nu bij ajax willen werken waardoor je kwaliteiten voor de club misloopt, sponsoren gaan misschien weg, beurskoers gaat omlaag etc. Dus als hij ajax echt zo belangrijk vond had hij zich gewoon gedragen :rage:

11 likes

" hele normale flirterige smsjes" :unamused:

Echt hoe mensen zo kunnen denken. Ze heeft wel gelijk haar reactie is dom :face_vomiting::confounded:

6 likes

Alle mensen die dit soort reacties geven doen dat vanuit een gigantisch privilege of zo.
En privilege waarbij ze zich nog nooit bedreigd hebben gevoeld blijkbaar.

Net als dat ik de eerste 18 jaar van mijn leven (als blonde meid wonend in een wit dorp waar nooit wat gebeurde en de 3 allochtonen die er waren volledig werden opgenomen) dacht dat racisme wel mee viel in Nederland.

Jammer is wel dat je van een ouder persoon inmiddels iets meer empathie zou mogen verwachten maar dat hebben zij blijkbaar nooit eerder nodig gehad in het leven.

Of het is uit angst dat als ze nu moeten toegeven dat het wƩl erg is wat er gebeurd, dat het ook erg is geweest wat hun is overkomen. En dat is dan blijkbaar too much?

Hoe dan ook egoĆÆstisch en teleurstellend.

7 likes

Volgens mij was haar reactie voordat de inhoud bekend was van de smsjes. Dus weet niet of voor haar dickpics gelijk staat aan flirten, maar eerlijk om gelijk zo reactie eruit te gooien, zou het mij niet eens verbazen als ze zo denk. Vermoed dat haar reactie zou zijn: ā€œjE kAn TOcH nEe zeGgEN!ā€

3 likes

Maar sowieso: flirterige smsjes naar collegaā€™s?!
Nou ja ik weet dat sommige mensen wel op hun werk een relatie hebben gekregen die geheel met wederzijdse instemming is ontstaan, maar als je een hoge functie hebt is het toch gewoon eigenlijk nooit ok om te flirten met mensen die ā€˜onder jouā€™ werken.

20 likes

Dit precies. Ik wil niet aangesproken worden op random momenten of altijd maar gezien worden als date-materiaal. Dat iemand ā€œneeā€ zou kunnen zeggen maakt de actie niet minder kut en grensoverschrijdend.

15 likes

Het volgende doet verder niks af aan je opmerking, maar ik zie helemaal niks als iemand iets beschrijft haha.
Heb ook heel lang gedacht dat ā€œik zie het helemaal voor meā€ gewoon een soort gezegde was want je ziet het natuurlijk niet echt. Nou blijkbaar de meeste mensen dus wel. :joy:

12 likes

Zag dat op een plaatje dat sommige mensen echt duidelijk iets voor zich zien en andere het woord en andere weer helemaal niks.

Zo zijn er ook mensen die een monoloog horen in hun hoofd als ze denken (me) en andere niet .

6 likes

Ohh ja dat van die monoloog als gedachte heb ik ook! Praat eigenlijk de hele dag door in mijn hoofd, en als ik aan een liedje denk dat ā€œklinktā€ het ook redelijk zoals in het echt voor de gedeeltes die ik goed ken. De rest worden dan vage klanken die er beetje op moeten lijken.

Misschien dat ik hierom ook vrij makkelijk over mensen heen geraak mits ik ze verder niet meer hoef tegen te komen. Want kan me hun uiterlijk toch niet voor de geest halen verder. :sweat_smile:

2 likes

Haha off topic maar ik kwam hier gisteren dus echt pas achteren, dat er dus heel veel mensen die geen interne monoloog hebben. Ik dacht altijd dat echt iedereen dat had :sweat_smile::rofl:
Leuk artikel hierover: No Internal Monologue? No Problem. | by Bernadette Sheridan | Medium

21 likes

Jaa nu snap ik die mensen ook die zo makkelijk zeggen ā€œDenk aan helemaal niksā€
Die horen zichzelf niet denken haha

14 likes

Ik vind dit wel iets voor Waar kwam jij pas heel laat achter? #2, want ik lees dit nu ook pas voor het eerst :exploding_head: :joy:

6 likes

Lijkt mij echt heerlijk om geen monoloog in mijn hoofd te hebben. Kan ik eindelijk in echte rust slapen :sweat_smile:

20 likes

Heeft er iemand dat filmpje gezien van die Djarno en Manon? Ik heb hem net met geluid gehoord en ik krijg er zoā€™n akelig gevoel van.

8 likes