Oke ja geen idee. Ik dacht dat dat wel binnen mocht?
Nee, rookverbod ziet ook op e-sigaretten. Meuren ook niet per se minder.
Die mogen ook binnen niet. Sowieso hoe bedenkt iemand het om in de supermarkt te gaan e-smoken. Al ben je 15 jaar, het is mega aso om te doen.
Oo oke, dan heb ik niks gezegd
Niet waar
Glennis is nog niet vrij denk ik, gezien de aantal (ook vele rascistische 🥲) reacties op haar instagram.
Ben wel echt benieuwd naar haar statement.
Mee eens maar de tokkies waren toch een hele asociale familie die altijd overal problemen hadden? Niet per se arm maar gewoon altijd rellen. Of heb ik het verkeerd onthouden.
Ja ik weet dat er ook tokkies bestaan die niks met dat programma te maken hadden en nu ook last hebben van het gebruik van dit woord.
Ben jij nou niet degene die familie Tokkie identificeert als lage economische status hebbend?
Nou dit. Ik zie een tokkie puur als iemand met enorm asociaal gedrag, en dat heeft niks met SES te maken.
Kanye is ook weer ingelogd op insta om pete davidson te flamen, ruzie met kid cudi te maken en Kim te shamen
Heeft hij nu ook al zijn oudere posts verwijderd?
Ik zie het en ik snap er allemaal niks van
Ja! En er weer nieuwe voor in de plaats gezet
Deze had hij ook echt gekopieerd van r/kanye
Dus een gewone zondag voor hem. Die man heeft professionele hulp nodig.
Hij is echt zo manisch…. Hoop dat iemand op een of andere manier kan ingrijpen. Persoonlijk mensen aanvallen is niet de manier Kanye
Ik heb echt medelijden met zijn kinderen.
Arme Pete ook
En Kim. Dit verdient zij ook niet. Typisch dat hij zich compleet tegen haar keert op het moment dat ze serieus met iemand anders verder lijkt te gaan en er voor hem geen hoop meer in zit. Pete verdient dit overigens ook niet.
Wat wil jij hier laten zien?
Dat ik het rot vind voor Pete?
Ik snap de vraag niet zo