Er stond niemand bij. Het is van een beveiligingscamera.
Een ding wel btw hoe sneu t ook is. Hoe komen mensen zomaar aan bewakings beelden. Of zou t van iemands huis zijn
Ik weet niet waarom maar ik krijg een wrang gevoel van dat dit 1) hier gedeeld wordt inclusief alle details (niet door jou) en 2) dat dit überhaupt op het internet staat en niet (alleen) gedeeld is met de politie. Sowieso komen er weer allerlei reacties van mensen die zoiets niet hebben meegemaakt en niet snappen waarom zij nog bij hem is. Dat deze beelden zo openbaar zijn, lijkt me alles behalve steunend voor het slachtoffer.
Ik denk dat waar de schoen wringt is dat dit topic toch een roddeltopic is en dit niet echt roddelmateriaal is. Ik denk namelijk niet dat hieruit een inhoudelijk en informatief gesprek volgt over huiselijk geweld, maar dat het beperkt blijft tot potentiële victim blaming opmerkingen of reacties op hem en hoe erg het voor haar is.
En dan komt het ook nog van een totaal grensoverschrijdend roddelkanaal af die alleen denkt aan hoeveel volgers/aandacht ze hiermee krijgt en niet denkt aan het slachtoffer en alle gevoeligheden die een rol spelen bij huiselijk geweld.
Elke radiostation, fan, of programma die nog samenwerken met Lil Kleine steunen vrouwengeweld. Hij mag eindelijk eens gecanceld worden!! En opgepakt en gestraft.
Dat dus! Snap niet waarom die kneus nog een platform krijgt.
En mijn hart gaat uit naar Jaimie, zonder oordeel want het is altijd lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn.
Echt shocking! Spijt dat ik heb gekeken.
Vond het filmpje van Van de Sar op yvonne’s insta btw ook absurd! “Leuk dat er meldingen zijn, maar daar kunnen we niet meteen naar handelen” dissapointed yet not surprised, waarom was overmars niet op non actief gesteld tijdens een onderzoek dan?! Mn zn fckn dickpics, niet ok
Dat er hopelijk nog meer van dit soort reacties volgen en dat die gast eindelijk eens gecanceld én gestraft wordt
Wat goed zo’n oproep tot verandering aan de dader ipv het slachtoffer! Go Jim!
Eigenlijk ook echt erg he. Bij al die shit die de afgelopen tijd gebeurt is word er altijd naar de vrouw gekeken.
Word je verkracht had je maar aan de bel moeten trekken. Word je mishandelt moet je maar bij hem weg.
Dat mannen hun piemel en handen thuis moeten houden word weinig geroepen. Want ja boys will be boys.
Bizar. Ze zouden eens iets moeten lezen over de Cirkel van Geweld. Dan wordt duidelijk waarom het ontzettend moeilijk is om uit geweld in een afhankelijkheidsrelatie te stappen.
Ik heb niet het idee dat mensen die zulke domme comments maken boeken lezen
Ik heb toevallig vandaag Jaimie’s realityserie gebinged (ik had nood aan licht vermaak op de achtergrond tijdens het opruimen), en gelukkig lijkt ze echt een heel hecht en warm sociaal netwerk om zich heen te hebben. Ik hoop dat ze daardoor goed wordt opgevangen, maar dat verwacht ik wel
Ik zie nu op Juicechannel dat lilkleine is aangehouden
Holy shit Lil Kleine is 27?? Ik dacht echt dat hij veel ouder was… niet vanwege zijn gedrag of uiterlijk trouwens, misschien meer vanwege de hoeveelheid narigheid die hij op z’n kerfstok heeft.
En wat goed dat Jim inderdaad even “de man” aanhaalt in zijn post. Dat gebeurt echt veel te weinig.
Ze heeft haar reacties nu ook uitgezet
Wtf
Wat dan?
Iemand is een wilde aso in een supermarkt, FF: “Nee, je mag mensen geen tokkie noemen hoor!!!”
Ugh!