FF Boulevard #7

Sorry. Bedoelde Kanye :joy:

2 likes

Er staat een tekst bij, maar die krijg je hier niet te zien. Strekking: Kanye zegt dat Pete een dickhead is.

4 likes

En niet te vergeten Billie Eilish!

Ik vind het echt een trieste situatie, vet zielig voor Kim

2 likes

Hahahaha ik dacht al
Ik denk dat het idee is dat hij daar lelijke kleren aanheeft en daarom stom is ofzo

3 likes

Maar waarom ja die foto zo gek uitgesneden ook :face_with_monocle: en wat zegt hij de hele tijd over dat Pete Hillary (Clinton?) ex-vriend is? Ik snap er ook echt helemaal niets van.
Sneu wel, voor alle betrokkenen.

3 likes

Pete heeft een Hillary tattoo

4 likes

Haha ja ok, maakt Hillary niet echt Pete’s ex boyfriend toch :rofl: maar goed de logica is natuurlijk ver te zoeken in al zijn posts. Bizar wel

2 likes

Ja wtf. Wat hij nu ook plaatst over dat zijn account niet gehacked is. Iemand neem hem in bescherming. Hij is echt omringd door de verkeerde mensen die alleen maar ja tegen al zijn bullshit zeggen.

3 likes

Staan beelden op insta dat lil kleine jaimy uit de auto trekt en haar hoofd tussen de auto deur klemt.

Wat een ellende weer

6 likes

Ik heb het ook gezien net gadver man wat heftig

5 likes

Waar zie je dit dan?

2 likes

Dat zoiets uberhaupt in je op komt om te doen :exploding_head:

2 likes

Bah bah wat een strond joch is het ook.

9 likes

Te zien bij lifeofyvonne…wat een ventje is het ook, mag nu wel eens echt klaar zijn voor lil kleine

5 likes

Ik ga de beelden niet opzoeken, maar diegene die erbij stond heeft hopelijk wel de politie gebeld?

3 likes

Er stond niemand bij. Het is van een beveiligingscamera.

8 likes

Een ding wel btw hoe sneu t ook is. Hoe komen mensen zomaar aan bewakings beelden. Of zou t van iemands huis zijn

7 likes

Ik weet niet waarom maar ik krijg een wrang gevoel van dat dit 1) hier gedeeld wordt inclusief alle details (niet door jou) en 2) dat dit überhaupt op het internet staat en niet (alleen) gedeeld is met de politie. Sowieso komen er weer allerlei reacties van mensen die zoiets niet hebben meegemaakt en niet snappen waarom zij nog bij hem is. Dat deze beelden zo openbaar zijn, lijkt me alles behalve steunend voor het slachtoffer.

Ik denk dat waar de schoen wringt is dat dit topic toch een roddeltopic is en dit niet echt roddelmateriaal is. Ik denk namelijk niet dat hieruit een inhoudelijk en informatief gesprek volgt over huiselijk geweld, maar dat het beperkt blijft tot potentiële victim blaming opmerkingen of reacties op hem en hoe erg het voor haar is.

En dan komt het ook nog van een totaal grensoverschrijdend roddelkanaal af die alleen denkt aan hoeveel volgers/aandacht ze hiermee krijgt en niet denkt aan het slachtoffer en alle gevoeligheden die een rol spelen bij huiselijk geweld.

27 likes

Elke radiostation, fan, of programma die nog samenwerken met Lil Kleine steunen vrouwengeweld. Hij mag eindelijk eens gecanceld worden!! En opgepakt en gestraft.

75 likes

Dat dus! Snap niet waarom die kneus nog een platform krijgt.

En mijn hart gaat uit naar Jaimie, zonder oordeel want het is altijd lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn.

6 likes