Mand
Ik heb het antwoord op de vraag waar afgeschreven wassenbeelden heen gaan gevonden:
âBen je het niet met mij eens; hou het lekker voor je of pleur opâ, mag zijn eigen advies wel even opvolgen
hij is ook echt (uiteraard andere jonge vrouwen) belachelijk aan het maken na hun profiel te hebben bekeken en ze vervolgens op persoonlijke dingen aan te vallen? âHaha nee jij bent rechtenstudent, alsof die slim zijnâ
Hij doet dit gewoon expres joh. Heeft geen liefde in zijn levem en negatieve aandacht is ook aandacht. Vreselijke vent. Lotte en Vera hebben ook gecomment op het bericht en dan krijgen ze een kinderachtige reactie terug.
Hahaha ik dacht dat dit over zn wassenbeeld gelaten. Dacbt heh waar hebben ze dat beeld vrijgelaten dan.
Blijkbaar houden vriendinnen van jaimie al 3 jaar een dossier bij over het foute gedrag van lil kleine. Echt een engnek
Wel goed dat ze dat doen voor dossiervorming. Maar echt vreselijk dat het nodig is
Wat fijn voor haar dat ze zoân goede groep vrienden achter zich heeft. Zoân vangnet is cruciaal in deze situatie.
Waar lees je dat?
Zeiden ze net ook bij RTL Boulevard!
Edit; overigens zie je maar weer dat het al lange tijd Ăšcht serieus en heftig is. Iedereen dacht het al wel maar vgm ontbrak er (openlijk, zoals nu) bewijs. Dat vrienden al 3 jaar (!) dit bijhouden, jeetje. Heb echt met haar te doen en dan nu ook victim blaming wat ze over dr heen krijgt online. Vandaag nog een heel verhaal gehouden over waarom het niet moet gaan over haar en âwaarom ze niet weggaatâ maar mensen begrijpen het soms gewoon echt niet.
Bij Boulevard idd, ze hebben een goede vriend/vriendin van haar gesproken die het vertelde
Ongetwijfeld met de beste bedoelingen gedaan, maar ik zou het eeecht niet appreciëren dat er iemand uit mijn intieme kring met de pers praat.
Ze gaan ook voor haar huis filmen. đ”âđ«
Ja, echt leip dat dit zomaar kan.
En ligt het aan mij of is de roddelpers in NL de laatste jaren aanzienlijk agressief geworden?
Ik weet het niet zeker, maar is dat niet altijd al geweest? Het komt nu alleen vaker in beeld heb ik het idee.
Lil lul
Nee joh privé en story enzo waren vroeger echt nog 100x erger.
Nou Vincent Patty van Topnotch laat ook eindelijk eens van zich horen.
Lafjes hoor â
âHet was een kapot-ongelukkige fotoâ, zegt Patty. âMaar dit is wel 2022; voor je het weet sta je op een selfie. Die foto was niet representatief voor de situatie.â