FF Boulevard #7

Ik vind maxime hartman echt een sneu figuur en de hoeveelheden aan beledigingen in zijn instagram post zijn totaal onnodig en onaardig.

Maar érgens zit er wel iets in toch? Ieder idd zn ding maar je geeft die hele kleine kids en pubermeiden toch onbewust mee dat je jezelf een totale make over kan geven met make up. En natuurlijk voor de fun is daar niks mis mee. Maar ik hoop toch ergens dat ook de nadruk gelegd word op dat make up niet noodzakelijk is. Dat je goed bent zoals je bent, zeker ook zonder make-up. Dat je je niet anders hoeft voor te doen dan je bent.

Ik volg nikkie verder niet maar ik hoop dat zij met haar jonge volgers de nadruk legt op dat het voor de fun kan zijn en dat je je niet anders hoeft voor te doen dan je bent. Kan mezelf nooit goed verwoorden

3 likes

Gok dat je nooit haar YouTube filmpje The Power Of Makeup hebt gezien.

Overigens vind ik dat de ouders het moeten zeggen dat je goed bent zoals je bent ipv een wildvreemde op de televisie

4 likes

Ik vind dat bij Nikkie juist niet het geval. Ze laat haar gezicht super vaak zonder make-up zien, dus ze pretendeert niets. En ze maakt eerder kunstprojecten dan sexy glamourmake-up met als doel aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht.

Dus als je iets wilt zeggen over een heersend schoonheidsideaal (waar wellicht inderdaad iets in zou kunnen zitten) dan vind ik Nikkie echt niet de juiste persoon om aan te spreken.

92 likes

Ik heb echt duizend keer liever dat mijn kinderen naar Nikkie kijken dan naar een walgelijke seksist die denkt dat vrouwen dingen speciaal voor hem doen.

Nikkie heeft het juist altijd over lol hebben met make up, en laat zichzelf ook zien zonder. Wat make up kan doen, maar dat je het vooral voor jezelf doet en dat je jezelf ermee kan uitdrukken. Als ik iemand een positieve invloed vind hebben in Nederland dan is zij het wel.

56 likes

Ik denk dat je het programma niet gezien hebt? Het gaat niet over jezelf mooier maken en je wallen bedekken. Maar over creatief zijn met make up. Ik denk dat er veel youtubers zijn die jonge meiden onzeker zouden maken maar nikkie is daar niet een van.

29 likes

Wie of wat is die Maxime?

6 likes

Nee klopt zoals ik zei ik volg haar verder niet. En ben het met je eens dat ouders hier in eerste instantie voor moeten ‘zorgen’, maar in deze wereld vol schoonheidsidealen overal om die kids heen denk ik dat een publiekelijk figuur zoals Nikkie hier heel goed juist op in kan spelen. Van je ouders neem je minder snel iets aan dan van een bekend persoon waar die kids tegenop kijken.

3 likes

Ah, verklaart waarom ik geen idee had wie dat stuk out of date onbenul is.

6 likes

Rembo van rembo en rembo

5 likes

Het zou wel echt schelen dat als je je er niet in verdiept hebt, je er ook nog niets van vindt :sweat_smile:

Ik denk dan nikkie namelijk een super goed voorbeeld is voor jonge mensen en hun zelfbeeld.

19 likes

Omggggggg dit is zo’n belediging voor Kanye

7 likes

Ja, precies. Negatieve aandacht is ook aandacht. En daar kickt hij op. Dus lekker negeren dat miezerige figuur.

2 likes

Ik heb ff een rondje gerapporteerd in die comments, mijn god

22 likes
4 likes

Mand

13 likes

Ik heb het antwoord op de vraag waar afgeschreven wassenbeelden heen gaan gevonden:

41 likes

“Ben je het niet met mij eens; hou het lekker voor je of pleur op”, mag zijn eigen advies wel even opvolgen

6 likes
5 likes

hij is ook echt (uiteraard andere jonge vrouwen) belachelijk aan het maken na hun profiel te hebben bekeken en ze vervolgens op persoonlijke dingen aan te vallen? “Haha nee jij bent rechtenstudent, alsof die slim zijn”

4 likes

Hij doet dit gewoon expres joh. Heeft geen liefde in zijn levem en negatieve aandacht is ook aandacht. Vreselijke vent. Lotte en Vera hebben ook gecomment op het bericht en dan krijgen ze een kinderachtige reactie terug.

10 likes