Ze heeft op haar Insta gezet ‘het met vertrouwen tegemoet te gaan’. Ondertussen heeft de politie Amsterdam een filmpje gepost waarin ze uitleggen dat de 3 opgepakte personen verdacht worden van mishandeling met voorbedachte rade en openlijke geweldpleging. Ik neem aan dat er camerabeelden bekeken zijn en dat ze dit niet zomaar verdenken? (Dat ‘ik zie het met vertrouwen tegemoet’ is overigens wel echt het standaard zinnetje van verdachte bn’er ofniet ).
Jezus ik keek net shownieuws en hoe die Sandra sprak over het slachtoffer in die zaak van prins Andrew. Dat ze vond dat ze ‘de ballen moest hebben’ om door te zetten en deze deal niet had moeten ondertekenen bla bla. Wat een achterlijke doos
Je zou bijna zeggen dat ze vrouwen haat.
De ballen ook echt, als er iemand ballen heeft… Met naam en toenaam genoemd, alle verhalen verteld, intieme foto’s gedeeld. Iedereen kent haar nu. EN ze heeft zelfs nu een soort schuldbekentenis afgedwongen plus excuus.
Er is ook niemand op deze aarde die denkt dat deze man onschuldig is. Ergens denk ik ook dat een daadwerkelijke veroordeling er mss ook gewoon niet in zat. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik denk dat ze maar even wat beelden moeten terugplaatsen om de cancel-lacunes weer te vullen.
Majoor Bosshardt lijkt mij een veilige keuze.
Wrs vertrouwt ze geheel terecht op een veroordeling.
Wat een walgelijke man is die Maxim Hartman. Hij heeft het wel vaker laten zien maar hij bewijst het keer op keer.
Kunnen we hem niet rapporteren oid voor opruiing/pesten?
Ik heb hem gerapporteerd voor pesten, niet dat ik denk dat het ook maar iets gaat doen maar gadverdamme
Ik ga stuk dat iemand hem de kanye west van nederland noemt haha
Het is NIKKIE Maxim
Dus zijn probleem is dat vrouwen volgens hem te veel make up gaan dragen, Nikkie stimuleert dat volgens hem, en dat wil hij niet want hij kijkt liever naar ongeplamuurde vrouwen?
Is goed Maxim, we zullen ons allemaal aanpassen naar wat JIJ graag wilt zien.
Nee, niet eens dat ze veel make up dragen maar zich opmaken zoals een ordinaire Poolse prostituee.
Wauw. Van alle zaken waarover je je op dit moment kan uitspreken kies je een vrouw die niks verkeerd doet?!?
Het meeste valt mij nog op dat hij geen tegenspraak duldt. Dat geeft wel aan dat hij nattigheid voelt. En dat hij toch niet zo zeker is van zichzelf als hij zich presenteert.
Sneue haas.
Hahaha I can’t. Hoe praat je met zo iemand. ‘ben je het niet met me eens; hou het lekker voor je’. Maar zelf wel dit soort dingen wel zeggen waar echt NIEMAND op zit te wachten of om heeft gevraagd. Wat een zielig excuus voor een vent dit.
Gatverdamme. Hoe kun je zo walgelijk zijn. Ik kan maar gewoon niet begrijpen dat je de behoefte voelt dit te delen met de wereld. Wáár is hij zo bang voor? Wat wordt hem afgenomen waar hij niet zonder kan? Hoe kun je zo verdorven raken?
Bah ik word er verdrietig van.
Gatverdamme wat een eikel is die man ook. En ik vind “non-binaire wezens” ook echt een walgelijke uitspraak. Nikkie is zo succesvol. Echt, hoe kan hij denken dat hij daar iets over te zeggen heeft überhaupt. Zij is echt 100000enz. keer zo relevant dan hij. Ik heb het bericht ook gerapporteerd.
Zijn reacties op iedereen ook. Letterlijk als een kleuter die zijn zin niet krijgt.
“Fuk jou”
Mwa, Kanye West heeft tenminste talent