FF Boulevard #7

Ja en al die hoge pieven waar ze mee omgingen, die willen echt niet dat iemand gaat praten…

6 likes

Oh dat geloof ik wel, dat was voor hem de makkelijkste uitweg, maar ik denk wel dat hij alleen maar zelfmoord heeft kunnen plegen omdat hij daar nadrukkelijk de kans toe heeft gekregen. Hij werd natuurlijk in de gaten gehouden om te voorkomen dat dat zou gebeuren en heeft het kunnen doen omdat er een moment niet is opgelet, en het komt iedereen die connecties met hem had goed uit.

8 likes

Ja, dat denk ik ook, dat ze hem de gelegenheid hebben gegeven om zelfmoord te plegen. Ik denk wel dat ie het zelf heeft gedaan.

8 likes

‘Ik dacht dat hij ouder was en hij had mij jonger ingeschat’ die jongen lijkt dus absoluut niet ouder :worried:

20 likes

Lol ik had m juist nog veel jonger ingeschat

27 likes

Lijkt wel een jongen van 17

53 likes

Hahaha en dat is nog hoog ingeschat

3 likes

Hij lijkt echt jong. Maar is gelukkig niet piepjong.

Op zijn leeftijd zijn personen wel ‘mentaal volwassen’ toch? Meermaals gelezen op het forum, dat die grens op 21/22 lag dacht ik?

1 like

Ik wil ook met haar. Vind haar echt :fire:

10 likes

Maar prima toch? Twee volwassen mensen, good for them. Boeie dat hij jong lijkt. Voor zover je dat ook kunt beoordelen aan de hand van 2 foto’s.

19 likes

Toen ik net dat bericht van Ellen ten Damme las, dacht ik lekker boeiend moet zij weten met haar jongere vriend. Maar toen dacht ik als het een man van 54 zou zijn met een midden 20 meisje, dan zou mijn primaire reactie zijn dat ik het toch wat viezig vindt. Nu vraag ik mij af waar het verschil zit. Ik zou het echt niet weten, maar ik maak hierbij dus blijkbaar wel echt onderscheid tussen man en vrouw🧐

8 likes

Als over die ene Bram gaat zijn de berichtjes nooit zo positief en aardig

14 likes

In beide gevallen word de vrouw als een “vies” gezien en de man diegene die in zn handjes mag knijpen met een veel jonger of ouder iemand.

Ik weet verder niet hoe oud hij nou precies is maar is het nog onder de 25 dan vind ik het net zo fout als bij een oudere man jongere vrouw relatie.

10 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd ook wel een beetje viezig, als je niet beter weet zou je denken dat het haar zoon is. Zo op de sightseeing Instagram foto’s.

4 likes

Ik dacht in eerste instantie dat het haar zoon was, haha.

Maar eerlijk, ik moet toegeven dat ik het wel apart vind als een volwassene op een jong ogende persoon valt. Van wat ik kan zien lijkt hij, wat iemand eerder ook zei, zo rond de 17.

1 like

Ellen ten Damme (54) scheelt aardig wat jaartjes met haar vriend Ringo Maurer, die zelf midden 20 is.

Staat in dat artikel toch?

5 likes

Als hij midden 30 is, mag ik graag van hem horen waar hij die fontein van de jeugd heeft gevonden.

37 likes

Hij is 23.

2 likes

Haha dat is ook nog niet eens echt midden twintig. Nou ja they do them enzo.

2 likes

Jeetje de gemiddelde eindexamenleerling ziet er nog ouder uit dan deze jongen. Ofja man dan qua leeftijd. Maar het lijkt gewoon echt een jongetje van amper 16

6 likes