Ja toen ik het artikel las, moest ik ook meteen aan Bram denken. Ik kan me bij de relatie van Ellen ook niet voorstellen dat het gelijkwaardig is, het zijn zo’n verschillende levensfases. Ik kan het me ook net als @Zemraluani ook gewoon totaal niet voorstellen wat de aantrekkingskracht is naar iemand die zoveel jonger is. Ik vind het bij Bram en Jelle nog steeds ongemakkelijk (terwijl zij ‘maar’ 18 jaar schelen), maar dit vind ik gewoon niet te volgen.
En waarom 21? Waarom geen 18? Of 23?
Is ook zo arbitrair allemaal.
18 is ook prima natuurlijk. Ik vind het in ieder geval ver gaan om andere mensen die niets verkeerd doen ranzig te vinden @Zemraluani, ook als je ergens moeite mee hebt.
Maar dan gaat het i.m.o. om hoe de mensen in de relatie zich gedragen en om of de oudere persoon geen misbruik maakt van het feit dat de ander jonger is. Niet om het leeftijdsverschil op zich. Het is zeker iets waar je (vind ik) voor moet waken en je best moet doen, maar dat kan in zo veel soorten relaties voorkomen. Ongelijkheid komt in heel veel soorten voor.

Wat een mafkees!
Levenservaring staat toch niet gelijk aan macht in een relatie? Er zullen vast gevallen zijn, maar ik vind dit wel heel erg generaliserend.
Daar komt bij dat 30 jaar levenservaring van de ene persoon gelijk staat aan 10 jaar van iemand anders.
Oke Koen jansen de rapper.
Ja, ik snap zijn ideologie op zich wel maar het leest weer zo van, “we moeten ook met hem medelijden hebben”.
Volgens mij heeft hij geen contact met zijn moeder (maar niet echt bekend gemaakt wat de reden was. Dus wel bijzonder dat dit wordt openbaard). En okay misschien “hurt people hurt people” maar dit kun je nu toch niet aanvoeren
Dit heeft hij wel eens verteld in een interview, dat zijn moeder hele erge dingen bij hem heeft gedaan.
Wrapper
“Het slachtoffer is Jaimie, maar in dit geval is Kleine ook een slachtoffer. Dat geldt in alle gevallen, de dader is net zo vaak ook slachtoffer van iets wat misschien vroeger gebeurd is, of dingen die op z’n pad zijn gekomen. Ik praat het niet goed, maar dat is wel iets om ook bij stil te staan”
Och ja arme Jorik. Hij heeft zijn vriendin bont en blauw geslagen, maar hij is ook heel zielig hoor. Zegt de middelmatige witte man
Goed zo, werd ook wel tijd
Na heel veel aandringen, verontwaardiging op hun social media en radiostilte van hun kant (kwam hele week geen statement, eerst wel, toen toch geweigerd etc) dus was niet van harte
Klopt, samenwerking met Top Notch was kort daarvoor verbroken, die hebben nog wel z’n laatste album uitgebracht. Heb ff de bron aangepast, hier staat wat meer info in dan op Boulevard
Ik zie op die juice kanalen steeds dat Jorik zich in het buitenland bevindt, maar als je op voorwaarden vrijgelaten wordt mag je dan het land verlaten?
Denk dat het gewoon een rekensommetje was van het verlies van inkomsten (slechte publiciteit als ze hem hielden) en de opbrengst door negatieve publiciteit (wel veel aandacht voor hem nu)
Het mag niet nee. Maar ik denk dat we door de panini wel hebben gezien dat er veel mensen zijn die mag niet niet serieus nemen.
Dat ligt aan de die gestelde voorwaarden. Hij zit nog binnen Europa, dat zal wel schelen.