Hahaha volgens mij is het inderdaad ellende met de theeshop, mijn oma winkelt vaak in Amstelveen en altijd stuurt ze me daarna een berichtje: nou er stond weer niemand bij de thee het is ook niets daar hè!!!
Waarom blijven er maar dingen komen over Hazes. Snap best dat ie liedjes had waar een groot deel van de bevolking blijkbaar iets mee heeft. Maar die man had toch ook fuckin twijfelachtige kanten om t nog maar zacht te drukken. Snap gewoon niet waarom iedereen steeds mee gaat in ja leuk nog een hazes programma. Hou toch eens op joh.
Stel dat mensen toen ook smartphones en instagram juice channels hadden, was hij dan toen ook gecancelled of was de denkwijze toen nog echt anders? want Chris Brown had ook duidelijk Rihanna mishandeld en heeft daarna toch nog wel hits gehad?
Ze verdient gewoon een half miljoen per jaar
Chris Brown heeft nog wel meer narigheid op zijn kerfstok sinds Rihanna. Dat hij niet wordt gecanceld is meer dan belachelijk.
Dit blijf ik me ook telkens weer afvragen. De een na de ander wordt tegenwoordig gecanceld, maar deze man blijft maar aanbeden worden, bah
Ze verdient het niet. Ze krijgt het wel.
Good for her. Hoop dat ze er iets leuks van koopt. Ik kan me niet voorstellen dat ze veel gelukkiger is dan ik met mijn normale salaris.
Verdient toch beter dan nep Chanel armbandjes verkopen
Bilal Wahib? Iig van insta dan.
Maakt gewoon nog muziek en wordt ook gedraaid door diverse stations.
Nee hij is inmiddels zelfs weer terug op instagram
Nee hij is er binnen 24 uur weer afgekickt.
Maar fijn dat hij niet gecanceld is want ik vond dat ook niet terecht.
Kevin Spacey is redelijk voorbij geloof ik, maar wel uitzonderlijk ja
Dat kan idd best sarcastisch zijn.
Haar instabericht komt op mij over alsof ze meerdere zaken die in mijn ogen los staan van elkaar nu met elkaar verweeft.
De verschrikkelijke dingen die nu gebeuren in Oekraïne gemixt met de kritiek op onafhankelijkheid van de media. Waar ze in mijn ogen een punt heeft want de meeste media willen alleen maar scoren met nieuws wat emotie op wekt. Dat levert zoals ze zegt de meeste clicks op, dus geld.
MAAR er zit ook kritiek op het huidige coronabeleid in verwerkt wat zij dan benoemd als het afbrokkelen van de democratie hier omdat de noodwet weer verlengd wordt. Zij steunt ook Moederhart, volgt isa k. op instagram.
In mijn ogen brokkelt de democratie ook af in Europa / Nederland maar dat komt juist door het geloof in die alternatieve theorieën, ongefundeerde waarheden, nepnieuws verspreiders waaronder FvD. Ik ben het met je eens @Cookie05 dat het gek is.
Zij doet zo ook weer mee aan ondermijning van het vertrouwen in overheden en journalistiek.
Harvey Weinstein idem
Ja klopt, ben ik ook met je eens. Daardoor komt juist ‘verre oorlog’ dubbel over denk ik. Juist omdat zij daar een duidelijk standpunt over heeft.
Kaj van der Ree
Yv die aan het zeiken is dat mensen haar met rust moeten laten
Te weinig idd, maar er is de intentie is er wel geweest van een hoop en dat is bij Hazes volgens mij niet
Hahahahaha Yvonne gooit toch te pas en te onpas over werkelijk alles een watermerk? Net laat Boulevard een story van haar zien, hebben ze een Boulevard watermerk erop gemikt Doen ze anders nooit toch?