FF Boulevard #7

ze zegt zelf:
“I had to go strip, I had to go, ‘Oh yeah, you want to fuck me? Yeah, yeah, yeah, let’s go to this hotel,’ and I drugged n*****s up and I robbed them. That’s what I used to do.”

dus nee, volgens mij geen seks met gedrogeerde mannen

snap de vergelijking met gangsterrappers ook wel op zich

5 likes

Ja dat vind ik nogal een verschil want dan was het rape en dan had ik niet gezegd dat ik haar leuk vind. Is ook al jaren geleden voor ze bekend werd (praat het niet goed) en het is niet zo dat ze dit nog steeds doet unlike Nicky Minaj die nog steeds met deze gasten omgaat en met 1 zelfs een relatie heeft.

Edit: Nicky gaat om met pedofielen en verkrachters. Ik vind de vergelijking met Cardi totaal misplaatst.

5 likes

Moest hier wel een beetje om lachen maar eigenlijk fucking triest natuurlijk hoe juicekanalen met nieuws zoals bijv gister omgaan

99 likes

En Charles maar wachten :joy:

3 likes

Ja en haar Corona geven enzo. Nice try, Charles.

5 likes

Ja en dit :sob:

30 likes

Dat was niet het officiele account van hollywood unlocked. Ze trekken hun statement ook niet in en staan nog steeds achter hun berichtgeving.

1 like

Ze staat er nog steeds achter? :laughing:

3 likes

Ik snap even niet zo goed wat je bedoeld!

3 likes

Dat ze nog steeds achter hun berichtgeving staan dat de Queen dood is

5 likes

Dat is wat ik zeg, ik snap alleen niet wat neroli bedoeld :joy:

1 like

Neee hoe kun je er achter staan als ze nog leeft! Ik zag voor me dat ze springlevend rondloopt en dat zij nog steeds zeggen dat ze dood is.

6 likes

Gewoon meer van hoe kun je daar achter staan als ze niet dood blijkt

5 likes

Ben wel benieuwd hoelang zo’n persoon (Y) dit vol gaat houden, je kan toch niet leven zonder nachtmerries/slecht geweten als je zo bent? Heb je dan echt je doel bereikt als je naam in de media wordt genoemd? Ik hoop dat de meid zich realiseert dat zulke ‘roem’ heel erg snel weer voorbij is.

6 likes

Haahahahaha

40 likes
12 likes

Ik begrijp sowieso niet helemaal wat ze nu met dit bericht bedoelt, maar de situatie in Oekraine (waar haar familie nota bene nog woont) een verre oorlog noemen in vergelijking met ‘de afbrokkeling van onze democratie’ vind ik echt heel erg gek.

5 likes

Volgens mij is dat ‘verre oorlog’ sarcastisch vanuit haar punt. Van de week zat ze bij Jinek en legde ze uit dat het voor ons een nieuwe verre oorlog is in de Nederlandse media maar de mensen in Oekraïne al 8 jaar in de ellende zitten.

17 likes

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Gisteren bij Boulie was een item over het nieuwe doet Rachel bedachte programma ‘De Basis is Hazes’ waar zijn nummers in een ander jasje worden gestoken.

Rob Goos zei er nog iets heerlijk vileins over.

11 likes

37 likes