Eerste! Echt zo’n livin’ her best life gevoel
Mattie en Wietze begraven strijdbijl en maken samen radio voor Giro 555
Aw heel veel mensen zullen dit vast als vals sentiment zien maar vind dit echt iets moois🥺
En dit begon allemaal door een Tesla
Ja ik vond het ook zo mooi toen ik het vanochtend las, benieuwd naar de uitzending!
wat the fuck is dat al VIJF jaar geleden gebeurd???
Dat dacht ik ook echt toen ik het las. Hoe dan
Nog een reden waarom Elon Musk een klootviool is
En Mattie heeft niet eens een Tesla gekregen
Oh volgens mij wist Gordon het al?
Jezus! Waarom wil je hiermee uberhaupt in het nieuws komen? Okeee Gordon supergoed; je wist “het” al en hebt toch willens en wetens je mond gehouden?!
Nee hoor, niet bewust
Ah sneu voor Rach
Hij wil er niet mee in het nieuws komen, maar deelt het wel in een podcast? Lekker tegenstrijdig. Ga naar de politie ipv een podcast denk ik dan
Daarbij vind ik dergelijke statements heel gevaarlijk; hoeveel mensen zullen “iets” geweten hebben maar willens en wetens hun mond gehouden. Ook met turning a blind eye houd je dergelijke situaties in stand.
Hij had de geruchten gehoord maar geloofde ze niet. Dus hij wist het zonder te weten dat ie t wist?
Weird flex
Leuk speels zo met die test op haar gezicht
Ik vind hun zon leuk stel, vergeet elke keer dat zij getrouwd zijn
Ja zij zijn zo leuk! Lachen in dat artikel om hoe hun huis voor growing family ‘natuurlijk’ iets van 5,5 badkamers en 8 slaapkamers heeft, dat heeft iedereen uiteraard
Volgens mij gewoon een aparte wc
Ik moet dus super vaak denken aan dat Michael Jackson zijn kinderen nooit wilde laten zien en dat iedereen dat toen super raar vond en dat daar allemaal wilde verhalen over waren, maar dat ik dat met de kennis van nu echt het enige juiste vind. (Even disclaimer: niet dat ik hem daar complimenten over wil geven o.i.d. want er zijn natuurlijk genoeg erge dingen gebeurd.)