FF Boulevard #7

Eerste! Echt zo’n livin’ her best life gevoel

10 likes

Mattie en Wietze begraven strijdbijl en maken samen radio voor Giro 555

https://www.ad.nl/show/mattie-en-wietze-begraven-strijdbijl-en-maken-samen-radio-voor-giro-555~a7e63d8e/

Aw heel veel mensen zullen dit vast als vals sentiment zien maar vind dit echt iets moois🥺

37 likes

En dit begon allemaal door een Tesla :sob:

8 likes

Ja ik vond het ook zo mooi toen ik het vanochtend las, benieuwd naar de uitzending!

9 likes

wat the fuck is dat al VIJF jaar geleden gebeurd???

30 likes

Dat dacht ik ook echt toen ik het las. Hoe dan

6 likes

Nog een reden waarom Elon Musk een klootviool is

5 likes

En Mattie heeft niet eens een Tesla gekregen

3 likes

Oh volgens mij wist Gordon het al?

57 likes

Never forget!

29 likes

Jezus! Waarom wil je hiermee uberhaupt in het nieuws komen? Okeee Gordon supergoed; je wist “het” al en hebt toch willens en wetens je mond gehouden?!

8 likes

Nee hoor, niet bewust

Ah sneu voor Rach

8 likes

Hij wil er niet mee in het nieuws komen, maar deelt het wel in een podcast? Lekker tegenstrijdig. Ga naar de politie ipv een podcast denk ik dan

Daarbij vind ik dergelijke statements heel gevaarlijk; hoeveel mensen zullen “iets” geweten hebben maar willens en wetens hun mond gehouden. Ook met turning a blind eye houd je dergelijke situaties in stand.

10 likes

Hij had de geruchten gehoord maar geloofde ze niet. Dus hij wist het zonder te weten dat ie t wist?:sweat_smile:

4 likes

Weird flex

9 likes

Leuk speels zo met die test op haar gezicht

2 likes

Ik vind hun zon leuk stel, vergeet elke keer dat zij getrouwd zijn

16 likes

Ja zij zijn zo leuk! Lachen in dat artikel om hoe hun huis voor growing family ‘natuurlijk’ iets van 5,5 badkamers en 8 slaapkamers heeft, dat heeft iedereen uiteraard

6 likes

Volgens mij gewoon een aparte wc

2 likes

Ik moet dus super vaak denken aan dat Michael Jackson zijn kinderen nooit wilde laten zien en dat iedereen dat toen super raar vond en dat daar allemaal wilde verhalen over waren, maar dat ik dat met de kennis van nu echt het enige juiste vind. (Even disclaimer: niet dat ik hem daar complimenten over wil geven o.i.d. want er zijn natuurlijk genoeg erge dingen gebeurd.)

26 likes