FF Boulevard #7

Wel lekker anoniem!

6 likes

Ik heb de laatste tijd zoveel respect voor de werkethos van Kim Kardashian. Ze werkt zo hard: moeder, veel bedrijven, rechtenstudie. Ze lijkt ook zoveel discipline te hebben wat betreft ochtendroutine:

5.40: wakker worden
6.00: sporten
7.00: kinderen wakker maken

21 likes

Plus dealen met je ex-man wat echt een dagtaak blijkt te zijn

38 likes

Ja heb je de nieuwe clip gezien. Ik zou als ik Kim en Pete was ziedend zijn, echt een dreigement.

2 likes

Totaaal niet boeiend dit maar best gek dat je niet weet wie je opa’s familie is. Tuurlijk hoef je er niet close mee te zijn etc maar stambomen gelicht? Ik dacht nu staat er dat ze eeuwen terug in de tijd moesten ofzo

8 likes

Daar is ze mooi klaar mee.

18 likes

Vind ik niet zo raar, ik heb geen idee wie de broers en zussen van mijn opa zijn… nu is mijn opa ook al bijna dertig jaar dood, dat helpt ook niet mee.

7 likes

Nee snap ik.
Was gewoon zo droog dat ze naar stambomen verwees haha, en geen idee…
dan zijn hun ouders dus neven/nichten maar zal kennelijk vaker voorkomen dat je daar geen weet van hebt

3 likes

Ja dat stamboomonderzoek noemen is wel een beetje overdreven, zo ver terug is het niet.

5 likes

Respect voor haar dat ze om 5u opstaat hoor, maar haar lichaam is haar handelsmerk dus ik zie dat gewoon als opstaan voor werk want uiteindelijk verkoopt haar lijf haar als persoon

15 likes

Dan nog. Ik sta echt niet om 5 uur 40 op voor mijn werk🤯

5 likes

Bij Ronald Molendijk moet ik nu altijd denken aan Marc-Marie en Aaf Vinden Iets.:joy:

54 likes

Ja je kan veel zeggen over Kim maar lui is ze echt niet. Ik heb maar 1 kind en ga met moeite 2x sporten per week haha

3 likes

Met z’n pickup :rofl::rofl::rofl::poop:

8 likes

Roland Molensteen met z’n pickup hahaha

11 likes

Je zou denken dat Patricia wel genoeg ellende had gehad, krijg je dit.

17 likes

Ik nul kinderen en met moeite nul keer sporten :sweat_smile:

26 likes

Zonder moeite 0 keer

34 likes

Mijn wekker staat ook om 5 uur met een dagdienst om mezelf + kind klaar te hebben om om 6 uur bij de opvang te kunnen staan en om 07.00 op m’n werk. Dat sporten gebeurd alleen nog niet :sweat_smile:

7 likes

Dat klinkt al als topsport!

18 likes