Hadden Anne en Maxime Meiland ruzie? Of is dat clickbeet? Heb geen zin om die video te bekijken haha
Ik ga dit niet kijken uit principe maar die Fawry zijn interviews zijn sowieso helemaal kut
Ik keek die met Monica en zij roept daar dan âja rondom mij zijn eigenlijk geen schandalenâ ehhhh meid we weten allemaal die boxen heus nog wel hoor, maar die Fawry vraagt daar natuurlijk niks over want die is alleen maar starstruck
Nee over dit:
Van lang geleden alweer. Snap niet dat ze het heeft over het vooraf screenen op privé vragen want dit was toch bij uitstek een vraag over haar werk?
Maar snap wel dat je aan het einde van een persdag helemaal klaar bent
Ik ga wel kijken (one for the team) en laat ff weten over wie dit gaat, als ze het over âreceiptsâ en Maxime heeft
Edit: heb het op 1,5 snelheid gezet zodat ik er sneller doorheen ben maar ze praten beide zo snel! Haha al van zichzelf
Dit is een andere locatie, namelijk een PI in plaats van een politiebureau middenin de stad. Vanaf de rechtbank zat Lil Kleine ook binnen 2 passen in de auto.
Zo deed ze er toen ook al over. Dat de vraag âNegatiefâ was en niet te maken had met haar positieve bubbel. Echt een plaat voor dâr hoofd.
Ik vind dit wel mooi
Okay hier komt het;
Maxime meiland was bij Gossip (Annaâs programma) langs geweest. Daarna hebben ze geappt en stuurt Anna smiley (kusje).
Vervolgens verschijnt in de media het verhaal dat Maxime als ânepste persoon everâ ooit Anna heeft genoemd âwant ze roept gelijk na een interview love you! Echt fakeâ
Anna appt haar van: âhuhâ
Maxime zegt sorry geen idee waar dit vandaan komt
Anna krijgt na een tijd het boek van Maxime onder ogen en daar staat het zwart-wit
Ze confronteert Maxime hiermee. Na 6 (?!) dagen krijgt ze excuses met het aanbod of Maxime dit moet rectificeren. Ja!! Zegt Anna
Anna baalt, want zij wordt altijd nep genoemd. Er is sprake van profiling (gaat ze ih begin vh interview op in). Anna had de screenshots op insta kunnen publiceren maar dat doet ze niet. Ze had het ook nu eigenlijk niet moeten zeggen, gniffelt ze.
NB wat raar is, want ze had binnen 1 sec de apps bij de hand toen Fawry ernaar vroeg
(dit riekt naar een set up!)
Fawry: âeigenlijk is Maxime fake!â
Anna: âdat zijn jouw woordenâ en haalt haar schouders op
Fawry: âwaarom vinden mensen jou vaak nep?â
Anna: âja geen idee, een gevoel zeggen ze⊠tja een gevoel kan je niet tegen in gaan hĂšâŠâ
Ze zit btw ongemakkelijk op de stoel lijkt het
Hierbij mijn verslag!
Ik bedoel forget about Yvonne en Fawry etc. die 2 zijn de meeste verwerpelijke, walgelijke kerels op NL youtube.
Ze kunnen ook allebei fake zijn, probleem opgelost.
Maar echt. Wat een middelbare school gehalte zoân ruzietje zeg. Get over yourself Anna.
Als je grootste probleem is dat iemand je fake noemt, dan heb je echt een goed leven.
Ik ben vooral blij dat Annaâs haar weer donker isđ€Ș
Nou met deze reden moet ik meer lachen. Dat je om deze belachelijke reden iemand nep noemt. Daarbij zijn de Meilandjes ook niet het toppunt van eerlijkheid.
Sowieso zit haar haar heel leuk hier!
Lengte en model
Ik vond haar reactie op die opmerking over die vermeende coke-verslaving ook bijzonder⊠ze werd ineens heel gehaast en hyper over een ander onderwerp. Ik herken het een beetje van mezelf als ik ergens overheen wil praten. (Misschien zie ik spoken maar het viel me echt op).
Dat mensen hier geld voor geven
Ze hebben momenteel 32.187 euries opgehaald!
Overal in de wereld liggen mensen dood te gaan van de honger en oorlog, maar lekker massaal doneren aan een achterlijk roddelkanaalâŠ
Ik zal echt wel een kutwijf zijn, maar ik kan dit echt niet uit staan.
I feel you. Ik krijg er jeuk achter mn oogbollen van en een jawbreaker fire in mijn slokdarm.