FF Boulevard #7

Daar ben ik het ook mee eens, behalve de term “ongewenst gedrag”.

Iemand openlijk met de dood bedreigen is geen ongewenst gedrag meer. Het is een misdaad.
En Kanye is dan ook nog wel zo bijdehand geweest om het te scharen onder “creatieve vrijheid”. Ergens weet hij dus wel dat het fout is, want hij zoekt naar een excuus.

Zijn gedrag is te verklaren door zijn diagnose ( als die klopt, want dat weten we natuurlijk helemaal niet ) maar z’n gedrag hoeft niet gedown played te worden.

We moeten ook wel even af van het idee dat iemand in z’n omgeving moet in grijpen. Hij is een autonome, volwassen man. Je kan het als familie of vriend zo vaak aanbieden als je wilt, maar het ziektebeeld laat die hulp echt niet zomaar toe.

Ik hoop gewoon dat hij hulp zoekt, vooral voor z’n kinderen.
Misschien gek om te zeggen over iemand die je totaal niet kent, maar ik gun hem echt een beetje rust en overzicht in z’n hoofd.

15 likes

Ik koppel het niet los, maar ik denk dat zijn uitingen verder gaat dan zijn (gedrag nav zijn) bipolaire stoornis.

Een dergelijke diagnose verklaart veel en is absoluut (imo deels) terug te herleiden, maar het maakt de situatie op dit moment niet minder schadelijk voor hemzelf, de kinderen of zijn ex.

Een flauwe foto of reactie van Pete is niet de instigator hier.

2 likes

Dat zo’n opmerking ‘echt niet kan’ en dat als je zo’n opmerking maakt ‘je echt niet het beste met iemand voorhebt’.
Mensen zijn gewoon mensen en soms is het al zwaar genoeg om met iemand te dealen. Het is echt geen schande als je je niet altijd correct gedraagt tegen iemand die jou onbeschoft behandeld, ook niet als diegene dat doet vanwege mentale issues/een mentale ziekte. Als jij je grenzen aangeeft en iemand gaat daar overheen mag je best eens lelijk doen.

Ik besef me trouwens dat we het hier over celebs hebben die ik helemaal niet persoonlijk ken, maar ik heb gewoon echt iets tegen de druk die naasten van mensen met mentale problemen op deze manier wordt opgelegd. Je hoeft niet altijd maar je begripvolle pet op te houden.

26 likes

Ontzettend triest dat hier 4 kinderen betrokken bij zijn. Arme kinderen :broken_heart:

2 likes

En wat denkt Pete ook, kanye luister naar niks en niemand. Oh, jaa, laat ik me helpen door de nieuwe vriend van mn ex vrouw! Ik bedoel Pete wist zelf ook wel dat kanye daar natuurlijk nooit op in zou gaan dus het komt heel nep over. Maar verder snap ik dat kim en Pete er zwaar gestresst van raken. En hoe oud is hij, 27 ofzo? En dan kom je al direct in zo’n heftige situatie terecht al vanaf vrijwel het begin dat ze daten?

3 likes

Iemand de snippets gelezen uit het artikel van Bella Hadid in de Amerikaanse Vogue? Opgroeien met Yolanda heeft duidelijk zijn sporen nagelaten :pensive:

4 likes

Nee wat is er dan?

5 likes

Pete Davidson heeft zelf ook heftige jaren achter de rug, een vader die omkwam bij 9/11, hij heeft borderline, een verslavingsverleden etc. Het lijkt mij erg frustrerend om in de media continu afgeschilderd te worden als de boeman, niet reageren lijkt mij toch ook het meest verstandig, maar ik kan hem ergens ook wel begrijpen en zeker aangezien ook Pete genoeg op z’n bord heeft (gehad).

8 likes

Ja idd deel ff een link @Sistersledge
Nu ben ik benieuwd

3 likes

Ik denk dit?

7 likes

Dankje! Ik had idd beter de link onmiddellijk moeten delen.

4 likes

Yolanda had wel rare trekjes hoor:

14 likes

:nauseated_face:

7 likes

Het vuilnis staat weer buiten

122 likes

Het viel mij op dat hij een stukje naar de auto moest lopen. Glennis Grace moest vorige week precies 1 stap zetten en toen zat ze in de auto. Ik kreeg het idee dat hij dat bewust zo had geregeld zodat de camera’s hem toch nog konden filmen. Ik zou willen dat er gewoon niemand stond en dat hij zo keek :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Ja ik heb dat ergens gelezen, weet even niet meer waar het nou was. Maar blijkbaar heeft hij dat zelf zo geregeld

2 likes

Ik word gewoon een beetje pissig van die glimlach op z’n gezicht, ziet er een beetje triomfantelijk uit ofzo

17 likes

Ik las gisteren in volgens mij het Parool dat hij moest grinniken en vond dat aanvankelijk een beetje sensatiebelust opgeschreven. Maar zie nu het hele filmpje van Shownieuws en daar zie je inderdaad dat hij grijzend naar de auto loopt. Kan me nu jullie dat zeggen ineens zomaar voorstellen dat hij dit moment uitbuit en geniet van alle aandacht/drama. En @Junebug85 triomfantelijk is inderdaad de juiste beschrijving voor zijn gezichtsuitdrukking. Misselijkmakend gewoon deze man.

6 likes

Wanneer gaan deze mensen dit soort agressieproblematiek eens serieus nemen ipv er geld in te zien/het te verheerlijken

8 likes

Ik zag alleen een voorstukje bij Fawry en moet het hele interview nog zien… maar doet Anna nu alsof haar faux-pas bij dat interview vd Telegraaf aan de journalist lag? En zijn privé vragen. Of het museum zich aan alle voorschriften houdt, staat toch volledig los van privé vragen

10 likes