FF Boulevard #7

Ja ik bedacht me dat ook, zo zielig voor dat kereltje! Denk eigenlijk wel dat de kans aardig groot is dat ze er op z’n minst van wist. Dan heb je natuurlijk al een stuk medeplichtigheid. Heb alleen geen idee van die straffen.

Ook echt zo dom en naïef dat ze niet kunnen bedenken dat ze met zo’n enorm methlab natuurlijk niet weg kunnen komen. Ook echt 1 miljoen aan handelswaarde per dag (!) echt bizar.

3 likes

Zij hadden toen toch ook zo’n leipe gender reveal met allemaal DJ’s en iedereen van Tempa mocht komen. Echt een megadure grap, toen vroeg ik me ook al af hoe je zoveel kan halen uit 2 afleveringen meedoen aan Tempa😅

17 likes

Ik dacht heel even dat je dit beest bedoelde (Degoe)

afbeelding

8 likes

Ahh wat een cutie :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

ergernis maar ik vind het zo stom dat davide baudet (idd vrouw van) zo geplugd wordt als fotograaf, ook door veel bekende NL fotografen

ja sorry maar dit kan toch elke clown met een dure camera

75 likes

Dit kan zelfs met je telefoon. Een dure camera heb je hiervoor niet eens nodig.

34 likes

Ik dacht eigenlijk dat haar man vond dat vrouwen alleen maar thuis moesten blijven om voor kinderen te zorgen en het huishouden te doen. Misschien maakt hij een uitzondering voor zijn eigen vrouw.
Ik begrijp gewoon niet hoe iemand getrouwd wil zijn met zo’n eng figuur :sob:

17 likes

Lekker feministisch van je?

6 likes

Round 8492938

35 likes

Ja maar dit is een “hobby” he.

7 likes

NOOOOOOOOOO PLEASE NOO :cry:

6 likes

Whahaha precies wat ik ook ‘dacht’ :joy:

2 likes

Ja echt dit, ik kan me gewoon níet voorstellen dat er iemand is die met haar gezonde verstand (…) een relatie met tjerrie wil :cry:

13 likes

nouja ook hier vind ik de foto/fotografie niet boeiend en bijzonder, is vooral de danser met talent hier.

46 likes

Ik dacht ff dat dit Mr Baudet was

26 likes

Dit is zo raar om te zien, als ik hem niet zou kennen zou ik oprecht denken: best een leuk stel

7 likes

Ja of zij is net zo knetter of over een paar jaar scheidt ze van deze man en schrijft ze haar memoires om te cashen met een inkijkje in het huwelijk met/hoofd van deze gekke man.

13 likes

Vind al die foto’s echt tering saai en niveau desenio. Overduidelijk geen smaak, die gender traitor.

28 likes

Ik keek even op haar account en die reacties op haar trouwfoto’s hahah: ‘Meid, ren voor je leven!’ ‘Adolf en Eva op 1 foto’ :’)

16 likes

Het zal wel een impopulaire mening zijn, maar is het nodig dat we Davide nu neerhalen en een slechte fotograaf vinden omdat haar man een beetje lijp is? Ik heb niet zo’n verstand van fotografie en vind Thierry ook een engerd, maar dan hoeven we deze vrouw toch niet weg te zetten als incompetente sukkel?

8 likes