Round 8492938
Ja maar dit is een “hobby” he.
NOOOOOOOOOO PLEASE NOO
Whahaha precies wat ik ook ‘dacht’
Ja echt dit, ik kan me gewoon níet voorstellen dat er iemand is die met haar gezonde verstand (…) een relatie met tjerrie wil
nouja ook hier vind ik de foto/fotografie niet boeiend en bijzonder, is vooral de danser met talent hier.
Ik dacht ff dat dit Mr Baudet was
Dit is zo raar om te zien, als ik hem niet zou kennen zou ik oprecht denken: best een leuk stel
Ja of zij is net zo knetter of over een paar jaar scheidt ze van deze man en schrijft ze haar memoires om te cashen met een inkijkje in het huwelijk met/hoofd van deze gekke man.
Vind al die foto’s echt tering saai en niveau desenio. Overduidelijk geen smaak, die gender traitor.
Ik keek even op haar account en die reacties op haar trouwfoto’s hahah: ‘Meid, ren voor je leven!’ ‘Adolf en Eva op 1 foto’ :’)
Het zal wel een impopulaire mening zijn, maar is het nodig dat we Davide nu neerhalen en een slechte fotograaf vinden omdat haar man een beetje lijp is? Ik heb niet zo’n verstand van fotografie en vind Thierry ook een engerd, maar dan hoeven we deze vrouw toch niet weg te zetten als incompetente sukkel?
Een beetje lijp is net zo’n understatement als Baudet die het optreden van Rusland extreem mild noemt
…
Missing my point.
En laten we even wel wezen, dit is niet een man die even een scheve schaats heeft gereden. Maar een man met extremistische denkbeelden. Als je als vrouw/ man/ whatever je dusdanig associeert met iemand met zulke uitgesproken denkbeelden, ben je zelf niet veel anders.
if there’s a Nazi at the table and 10 other people sitting there talking to him, you got a table with 11 Nazis.
Je bent getrouwd met iemand met fascistische denkbeelden. Ik ga er dan van uit dat jij dat gedachtegoed deelt.
Nope not really, ik vind dat als je naast een man staat met zulke bizarre waanbeelden en forum voor democratie ‘partij voor de liefde’ noemt op je openbare social media, je daar ook persoonlijk op mag worden bekritiseert
EN ze heeft zijn achternaam aangenomen
Ja op basis van de info die we hebben kunnen we op z’n minst concluderen dat de denkbeelden van tjerrie en de politiek die hij bedrijft geen reden voor haar is om géén relatie met hem te hebben, dat geeft wel een bepaald beeld van haar. Mag ze het nog wel doen, hoeven we geen begrip voor te hebben.
Weg zetten als? Ze is met hem getrouwd. Ze is een incompetente sukkel.