Davideâs fotografie is puur technisch gezien niet heel slecht, maar het is op geen enkele manier onderscheidend of creatief. Zoals iemand al zei, de serie âFallen Angelsâ zijn voornamelijk de verdienste van de dansers, Davide heeft gezorgd voor de âjuisteâ technische specificaties (daar heb je niet per se talent voor nodig), maar op vlak van perspectief, belichting, materiaalgebruik, achtergrond etc. en onderwerp zijn het vrij voorspelbare beelden, en naar mijn mening dus echt heel saai.
Daarnaast; hoe kan je samenzijn met iemand wiens gedachtengoed sterk aanleunt bij dat van een partij dat op systematische wijze miljoenen mensen heeft vermoord (nota bene hĂĄĂĄr voorouders). Ze volgt hem ook nog in zijn samenzweringstheorieĂ«n (terwijl ze toch zou moeten weten dat daar ook voor een deel de basis lag van de jodenvervolging, en hoe gevaarlijk dat dus is). Baudet is niet zomaar âeen lijpe manâ, maar iemand met zeer gevaarlijk gedachtengoed waarin zij hem als partner steunt.
Ik ben feminist, mijn afkeer van Davide heeft echt niets met misogynie te maken, ik heb gewoon een hekel aan fascisten en iedereen die fascisme steunt.