FF Boulevard #7

Een beetje lijp is net zo’n understatement als Baudet die het optreden van Rusland extreem mild noemt

86 likes

Missing my point.

3 likes

En laten we even wel wezen, dit is niet een man die even een scheve schaats heeft gereden. Maar een man met extremistische denkbeelden. Als je als vrouw/ man/ whatever je dusdanig associeert met iemand met zulke uitgesproken denkbeelden, ben je zelf niet veel anders.

47 likes

if there’s a Nazi at the table and 10 other people sitting there talking to him, you got a table with 11 Nazis.

Je bent getrouwd met iemand met fascistische denkbeelden. Ik ga er dan van uit dat jij dat gedachtegoed deelt.

69 likes

Nope not really, ik vind dat als je naast een man staat met zulke bizarre waanbeelden en forum voor democratie ‘partij voor de liefde’ noemt op je openbare social media, je daar ook persoonlijk op mag worden bekritiseert

34 likes

EN ze heeft zijn achternaam aangenomen

24 likes

Ja op basis van de info die we hebben kunnen we op z’n minst concluderen dat de denkbeelden van tjerrie en de politiek die hij bedrijft geen reden voor haar is om géén relatie met hem te hebben, dat geeft wel een bepaald beeld van haar. Mag ze het nog wel doen, hoeven we geen begrip voor te hebben.

10 likes

Weg zetten als? Ze is met hem getrouwd. Ze is een incompetente sukkel.

21 likes

Ja, op het overnemen van de denkbeelden. Maar dat maakt haar toch niet een slechte fotograaf?Dat zijn naar mijn idee echt losstaande dingen en ik vind het een beetje flauw om iemand af te fikken op haar werk omdat haar man niet deugt.

Maar ik merk al: impopulaire mening.

3 likes

Het is volgens mij niet alsof ze al bekend / professioneel fotograaf was voor Baudet. Het zou me niet echt verbazen als haar opdrachtgevers ook uit zijn kringen komen. Ze associeert zich vrij uitgesproken met zijn ideeën en persoon. Genoeg ‘partners van’ die dat allemaal niet doen. Vandaar dat ik hier de kritiek niet zo gek vind. Zeker omdat Baudet wat mij betreft wel extreem problematisch is qua ideeën.

6 likes

Wat heeft haar uiterlijk ermee te maken?

4 likes

Knappe mensen mogen geen fascisten zijn, alleen lelijkerds. Heeft Sneeuwwitje jou niks geleerd?

8 likes

Ze was geloof ik gewoon nog student toen die relatie bekend werd, vond het toentertijd overkomen als een PR move om haar als ‘fotograaf’ neer te zetten.

2 likes

Ik dacht juist dat ze dit helemaal niet deed en zelfs D66 stemde? Maar misschien was dat een paar jaar terug en is ze nu gebrainwasht haha

2 likes

Ik zie nu de story van Estevana dat ze niet langer voor Esbjerg speelt op last van de club. Ze komt in haar statement op mij een beetjr over als dat zij de special snowflake aan het uithangen was en dat de club daar nu klaar mee is. Geen idee wat het echte verhaal is

4 likes

Ik ben normaal ook van don’t blame the wife, maar in dit geval? Je kan toch niet heel anders denken dan Thierry als je letterlijk je leven met hem deelt. Een “normaal” persoon zou zijn manier van denken niet door de vingers kunnen zien puur omdat je verliefd bent. Ze moeten overeenkomen qua gedachtegang, kan toch niet anders?

14 likes

Wel bijzonder dat ze nog steeds foto’s maakt. Ik dacht dat nu ze getrouwd is met Thierry haar enige recht het aanrecht zou zijn.

15 likes

Nou ik heb naar aanleiding van deze discussie haar Instagramfeed bekeken en daaruit kan ik weinig anders opmaken. Daardoor is het voor mij geen ‘guilty by association’. Baudets familie waren altijd wel D66’ers volgens mij (en misschien nog).

5 likes

Misschien machtigt ze hem wel tegenwoordig :eyes:

6 likes

Ja, dat valt dan best weer mee dat ze nog gewoon een carrière mag! :see_no_evil:

6 likes