Ik denk dat ze nu in zo’n rotsituatie zit die zo ingewikkeld is dat ze niks goed zou kunnen doen
Dit wilde ik idd ook zeggen. Denk dat er op alles wat Linda wel of niet zou doen wel iets is te zeggen.
Als ze niet reageert, als ze wel reageert, als ze niks over de slachtoffers zegt, als ze wel iets over de slachtoffers zegt.
Maar haar statement van nu ging toch alleen om de vele steunbetuigingen die ze had gehad?
Die vorige statements waarin ze haar kant van het verhaal verteld zijn natuurlijk volledig begrijpelijk
ik zei ook alleen dat ik het een beetje dubbel vind, was niet mijn bedoeling haar de grond in te stampen zoals jullie nu zien sorry
Joh die vrouw gaat ook door een hel. Laat haar lekker zeggen en doen wat ze wil.
Linksom of rechtsom, de eindconclusie is dat die vrouw werkelijk niets goed kan doen.
Kunnen we stoppen met Linda wel/niet verdacht maken? De echte verdachten zijn jeroen en ali b. En hoewel we al een tipje van de sluier hebben gekregen dankzij de aflevering van Beau en verschillende aangiftes/statements is de BOOS aflevering nog niet eens geweest. Vind het beetje stom om nu al een oordeel te vellen.
Ik vind het ergens wel opvallend dat het in de persoonlijke verhalen die naar buiten komen zo weinig gaat over Ali B, terwijl tegen hem de aangiftes zijn. Misschien wat juridisch? Maar het laat ook zien dat het geen incidenten zijn met een enkele dader, maar een verrot systeem
^ over bovenstaande discusssie:
We kunnen toch allemaal wel inzien dat zowel het verdriet/leed van Linda de Mol als het verdriet/leed van de slachtoffers beide bestaat? En nee het type verdriet/leed is absoluut niet met elkaar te vergelijken, maar die vergelijking maakt Linda ook helemaal niet.
En uiteraard zijn de Molletjes een marketingmachine en wordt er echt wel goed nagedacht over de statements (timing, bewoording, etc.) , maar dat betekent nog niet dat de inhoud van deze statements niet klopt.
En dat ergens goed over is nagedacht, maakt het niet minder oprecht. Juist als ik iets wil zeggen met veel gewicht, denk ik er goed over na zodat het goed overkomt.
Het leed van Linda doet niks af aan het leed van de slachtoffers, volgens mij
Maar Linda kan toch ook niks verder vertellen over de slachtoffers, als ze daar te diep op ingegaan was het ook weer niet goed. Ze kan alleen vanuit zichzelf praten.
Als ik dan comments lees op Instagram dan schaam ik me echt kapot, wat een bagger wordt daar allemaal neergeplempt.
Zo ergerlijk dat zij nu helemaal onder een vergrootglas ligt, en dat ze als vrouw zijn dit had moeten zien aankomen, dat ze het had moeten zeggen enz. Nee hij had zich normaal moeten gedragen en z’n handen thuis moeten houden.
Alsof ook iedereen weet van zijn partner wat die uitspookt op zijn werk of whatever als jij er niet bij bent? Mensen kunnen heel goed thuis de schone schijn ophouden.
Ik vind het ook zo hinderlijk dat mensen bang zijn dat de aflevering gaat tegenvallen.
Zou toch alleen maar goed nieuws zijn? Minder sensatie betekent in dit geval ook minder slachtoffers.
Hij staat online
Hij staat online, 1 uur en 20 minuten…
1 uur en 21 minuten. Wow.
Oeff wat lang! Weet niet waarom ik had verwacht dat ie korter was eigenlijk. Daar gaat de rest van m’n werkdag (that’s ok)
Wow ja! Ik heb hem nu aangezet, ben benieuwd.
Wow, tot over anderhalf uur haha.
Lijkt wel opsporing gezocht joh