Wat ik wel dubbel vind om te lezen is dat Linda ‘zo ontzettend veel liefde’ krijgt, maar dat je tegelijkertijd ziet dat de slachtoffers vrijwel overal op het internet zo ontzettend geshamed worden
Al denk ik dat linda ook wel veel haat ontvangt hoor, maar dat ze dat nu niet zo uitlicht waardoor het minder opvalt. Daarnaast is linda al een bekend persoon, waardoor het logisch is dan ze veel steun krijgt van andere bekende personen en dat misschien meer opvalt.
Ja, dat uitlichten vind ik nu in deze situatie juist een beetje dubbel.
Hoewel ik er niet aan twijfel dat Linda op het moment door een hel gaat en steun zal voelen in de ontvangen berichten moeten we niet onderschatten wat voor een media en marketing apparaat om familie De Mol heen hangt. Ik denk dat dit bericht ten minste samen met iemand uit dat apparaat is opgesteld mede ten behoeve van damage-control
Hoezo? ze had toch ook even kunnen wachten met dat statement over haarzelf. Ze had het ook kunnen laten bij het zinnetje: Mijn hart huilt voor alle vrouwen die leed is aangedaan, het is niet te doen. Jullie wens ik heel, heel veel sterkte.
Ik ben het ermee eens dat het leed dat de slachtoffers is aangedaan momenteel vooropgesteld moet worden, maar dat neemt niet weg dat wat Linda doormaakt ook ontzettend heftig is. Het gaat ook over haar relatie. Ik snap wel dat ze daar ook iets over zegt. Ik denk dat mensen dat ook van haar verwachten
Ja ik vond dat stukje goed en daarna was t “Maar nu even over mij”
En ik vind de timing zo voor boos ook frappant. Ook omdat ze zegt van ja ik ga dr nog wat over vertellen enzo. Wat ze eigenlijk niemand verschuldig is ofzo. Het voelt voor mij alsof ze haar eigen imago recht wilt zetten terwijl dit hele circus niet over haar gaat.
Ja dit is denk ik wel wat voor mij een beetje wringt aan het statement: dit stukje hierboven gaat over de voornaamste slachtoffers van de situatie, en daarna volgen meerdere uitgebreide alinea’s over Linda’s leed en verdriet en slachtofferschap. Ze is absoluut een slachtoffer van de situatie, maar misschien kunnen we het nu eerst even een tijdje hebben over de slachtoffers die door een hel zijn gegaan toen dit gebeurde en nu nog eens nu ze naar buiten treden en kunnen we het daarna hebben over de andere slachtoffers van dit soort mannen?
Maar daar heeft ze toch al best wel wat over gezegd? En het is niet dat heel NL zegt dat ze zich aanstelt of wat dan ook. De steunbetuigingen zijn naar aanleiding van haar eerdere statement. Dat zij dan op dit moment ook weer een statement moet wijden aan die steunbetuigingen vind ik dus gewoon dubbel. Ik zeg ook niet dat ze zich niet moet aanstellen o.i.d.
Nou hier op het forum kwamen ook al theorieën over Linda en hoeveel ze ervan af wist. En dan zijn we hier nog redelijk mild, vergeleken met Twitter. Dus ik snap dat ze wel het een en ander wilt rechtzetten.
En tuurlijk wilt ze ook BOOS voor zijn, dat snap ik ook nog wel. Want als RTL nu al aan het steigeren is, dan wordt het een heftige aflevering.
Ja plus dat ze zegt ‘het leed dat jullie is aangedaan’ alsof een of andere anonieme natuurkracht het leed heeft veroorzaakt. Ze zal wel niet letterlijk kunnen zeggen ‘het leed dat X en Y’ jullie hebben aangedaan of ‘wat the Voice jullie heeft aangedaan’ maar toch vind ik het leeg staan.
Maar goed het gaat ook eigenlijk niet per se om wat wij vinden, maar wat de slachtoffers er van vinden. Als er slachtoffers zijn die zich hierdoor wel gesterkt voelen, wie zijn wij dan om te zeggen dat het een slecht statement is.
Och die arme vrouw😥
Nou inderdaad. Denk dat je ook niet moet onderschatten hoeveel berichten/vragen/verzoeken ze krijgt. Als zij dat met dit statement weer even af kan doen is dat haar goed recht toch.
Nja ik vind t gek dat ze bij haar eerste statement zei ik ben voorlopig even weg enzo. En nu met iets komt met ja bedankt voor jullie steun enzo. Had even gewacht en alles in een gedaan enzo.
Heel veel sterkte aan iedereen die hier meeleest en voor wie dit veel herinneringen oproept. Of je nou hier je verhaal hebt gedeeld of niet. Mijn DM staat open, mochten mensen er behoefte aan hebben om even te spuien.
Dit viel mij ook al op ja. Wilde ik ook komen posten
Wat moet Linda - naast het obvious relatieverdriet waar iedereen denk ik wel in kan komen - in een moeilijke positie verkeren. Haar partner blijkt een lamlul eerste klas te zijn, en heel NL weet er nu van. Maar daarnaast is het “The Voice” concern gewoon van haar broer, nogal gelinkt aan haar naam/familie.
BOOS komt normaliter rond 16u online las ik hier ergens? Wordt de video hier besproken, of een ander topic?
Denk vooral dat het stress reacties van haar is. Van ‘shit ik moet wel wat zeggen’, zonder verder erbij na te denken. Maar misschien ben ik daar naïef in.
Overigens ben ik wel mee eens dat we vooral de slachtoffers moeten steunen. Want die hebben het al helemaal zwaar
Ik wil absoluut niet zeggen dat Linda niet door een hel gaat. Maar ik vind haar hel toch echt niet vergelijkbaar met hetgeen de slachtoffers hebben moeten doorstaan. En er is m.i. zeker geen sprake van een vergelijkbaar slachtofferschap. Daarom vind ik dat ze ff een stapje terug had kunnen doen. Maar goed, misschien betrek ik bij die afweging ook teveel mijn persoonlijke ervaringen.