FF Boulevard #7

Zo mee eens. Ik ben serieus verbaasd wat dit met mij doet, kan echt keihard gaan huilen en heb gelukkig niet eens echt “ervaring” hiermee. Het raakt me zo erg.

21 likes

Ik denk dat de dynamieken helaas wel herkenbaar zijn voor de meeste vrouwen, of je nou ooit ‘echt’ iets heb meegemaakt of niet

10 likes

Arme arme arme meiden, godverdomme zeg.

En hoe veel meiden zijn er nog wel niet die nu niet op camera staan maar die dit in welke andere setting dan ook herkennen. Ontelbaar veel. Ontelbaar. Godver.

3 likes

spoilers is wel een goed idee ja!

2 likes

Echt precies dit! Ik zit ook met tranen in mijn ogen te kijken en heb verder gelukkig helemaal geen ervaringen met dit soort dingen. Ik wil echt niet weten hoe dit voelt voor mensen die hier wel ervaring mee hebben :sob:

3 likes

Ja dit heel erg!! Ben helemaal van slag en kijk het pas net.

Misschien wel handig om dat te doen

6 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die nog steeds denken dat dit okee is om te doen?

IN DIE MEIDEN HUN EIGEN HUIS :broken_heart:

10 likes

Heb zin om die wassenbeelden te smelten! Ik hoop dat die mannen alles kwijt raken.

23 likes

En dan ook nog zo fucking arrogant met statements komen ‘dat ze de rechtszaak met vertrouwen tegemoet zien’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

17 likes

Ik ben ook echt blij dat BOOS de partij is die dit brengt. Je kan er wel vanuit gaan dat ze dit he-le-maal hebben dichtgetimmerd met de zegen van de juridische afdeling van de NPO. Hier gaan al die fuckers geen speld tussen krijgen.

57 likes

Maar echt, hoe arrogant ben je dan?!

Niet om ook maar iets goed te praten, maar die Rietbergen geeft dan ten minste nog toe. Blijft ook een smeerlap en valt niet goed te praten, maar dat die andere twee denken alles nog te kunnen ontkennen, die zijn gewoon echt knettergek

6 likes

Ik hoop dat ze er ondertiteling onder zetten en dit de wereld over kan, zodat iedereen het eindelijk inziet.
(of niet, misschien is heel Nederland al heftig genoeg I know)

6 likes

Jezus ik krijg hekel aan mannen. Niet alle mannen natuurlijk. Welke vrouw denkt er nu niet terug aan dit soort momenten in haar leven.

3 likes

Ja dat zei ik net ook al inderdaad, het zit ook muurvast in elkaar en het gaat om zóveel slachtoffers… als dit nog met een sisser afloopt dan is mijn vertrouwen in de wereld echt helemaal weg.

Helaas heeft niet elk slachtoffer dit, ik hoop dat dat in de toekomst anders zal zijn.

4 likes

De arrogantie ook, zeggen dat mensen het toch niet gaan geloven, dat de rechtszaak wel goed gaat komen. Dan denk je echt dat je onschendbaar bent. WAT EEN ONGELOOFLIJKE LUL WTF

19 likes

Zoveel slachtoffers :sob:

6 likes

Dit is zó fucked up, ik heb er geen woorden voor.

2 likes

Ik begreep dat er hier een reactie was waarin goed werd uitgelegd dat we juridisch gezien noggeen kant kunnen kiezen maar dat het voor de maatschappij nu beter is om slachtoffers te geloven. Ik kan de reactie niet terugvinden, maar zou em graag lezen. Weet iemand wanneer dit is gepost en door wie?

Edit: Ben het namelijk helemaal eens, maar kan het zelf niet zo goed verwoorden geloof ik

3 likes

Ik heb moeite om alles te verstaan. :grimacing:

8 likes