FF Boulevard #7

Maar echt, hoe arrogant ben je dan?!

Niet om ook maar iets goed te praten, maar die Rietbergen geeft dan ten minste nog toe. Blijft ook een smeerlap en valt niet goed te praten, maar dat die andere twee denken alles nog te kunnen ontkennen, die zijn gewoon echt knettergek

6 likes

Ik hoop dat ze er ondertiteling onder zetten en dit de wereld over kan, zodat iedereen het eindelijk inziet.
(of niet, misschien is heel Nederland al heftig genoeg I know)

6 likes

Jezus ik krijg hekel aan mannen. Niet alle mannen natuurlijk. Welke vrouw denkt er nu niet terug aan dit soort momenten in haar leven.

3 likes

Ja dat zei ik net ook al inderdaad, het zit ook muurvast in elkaar en het gaat om zóveel slachtoffers… als dit nog met een sisser afloopt dan is mijn vertrouwen in de wereld echt helemaal weg.

Helaas heeft niet elk slachtoffer dit, ik hoop dat dat in de toekomst anders zal zijn.

4 likes

De arrogantie ook, zeggen dat mensen het toch niet gaan geloven, dat de rechtszaak wel goed gaat komen. Dan denk je echt dat je onschendbaar bent. WAT EEN ONGELOOFLIJKE LUL WTF

19 likes

Zoveel slachtoffers :sob:

6 likes

Dit is zó fucked up, ik heb er geen woorden voor.

2 likes

Ik begreep dat er hier een reactie was waarin goed werd uitgelegd dat we juridisch gezien noggeen kant kunnen kiezen maar dat het voor de maatschappij nu beter is om slachtoffers te geloven. Ik kan de reactie niet terugvinden, maar zou em graag lezen. Weet iemand wanneer dit is gepost en door wie?

Edit: Ben het namelijk helemaal eens, maar kan het zelf niet zo goed verwoorden geloof ik

3 likes

Ik heb moeite om alles te verstaan. :grimacing:

8 likes

Ach dat arme ding dat zegt dat ze niet verkracht wil zeggen, omdat het dat erger is dan wat er mee haar gebeurt is. Terwijl ze wel verkracht is. Die wil ik zo graag een knuffel geven, wat vind ik dat erg, dat ze zo denkt.

63 likes

Ik vond dat Tim daar ook heel mooi op in ging

35 likes

Ja dat was zo lief, arme meid

6 likes

Iedereen die twijfelt vanwege triggers: Het is heel expliciet. Ik zeg het nog maar een keer, zodat iedereen een keuze kan maken

18 likes

Dat je als vrouw (meisje!) dan ook kan denken “ah misschien is hij gewoon naar de klote ofzo”

En dat is helemaal niet GEWOON.

Arme schat :broken_heart:

9 likes

Het ging Ali ook echt om macht? Want anders had hij ook prostitués kunnen bellen voor zulke korte en passieloze seks. Echt een zieke zieke gast. Levensgevaarlijk

Jongens ff blurren waar mogelijk lijkt me

23 likes

Omg Ali B wordt echt elke seconde walgelijker :nauseated_face::nauseated_face:

6 likes

Ik vind seksueel grensoverschrijdend gedrag echt een understatement trouwens, is gewoon seksueel geweld

59 likes

Hebben jullie de roast gezien? Weet niet meet welke editie maar herinner mij dat Willie Wartaal Ali B probeerde te outen toen. Over wat er allemaal op schrijverskampen gebeurde, dealers etc. Ali B keek echt not amused.

Nu na het zien van dit begrijp ik dat het maar topje van de ijsberg was wat Willie Wartaal vertelde…

27 likes

Nu vind ik ali zijn statement al helemaal creepy. Hij zei ik weet niet om wie het gaat dus ik kan me nier verdedigen…

20 likes

Ik ben echt ziedend

4 likes