Ach dat arme ding dat zegt dat ze niet verkracht wil zeggen, omdat het dat erger is dan wat er mee haar gebeurt is. Terwijl ze wel verkracht is. Die wil ik zo graag een knuffel geven, wat vind ik dat erg, dat ze zo denkt.
Ik vond dat Tim daar ook heel mooi op in ging
Ja dat was zo lief, arme meid
Maar wat walgelijk ook, ff een schrijverskamp organiseren en dan is dit wat het in hield. Wal-ge-lijk. Als dat geen misbruik van je machtspositie maken is
Iedereen die twijfelt vanwege triggers: Het is heel expliciet. Ik zeg het nog maar een keer, zodat iedereen een keuze kan maken
Dat je als vrouw (meisje!) dan ook kan denken āah misschien is hij gewoon naar de klote ofzoā
En dat is helemaal niet GEWOON.
Arme schat
Het ging Ali ook echt om macht? Want anders had hij ook prostituƩs kunnen bellen voor zulke korte en passieloze seks. Echt een zieke zieke gast. Levensgevaarlijk
Jongens ff blurren waar mogelijk lijkt me
Omg Ali B wordt echt elke seconde walgelijker
Ik vind seksueel grensoverschrijdend gedrag echt een understatement trouwens, is gewoon seksueel geweld
Hebben jullie de roast gezien? Weet niet meet welke editie maar herinner mij dat Willie Wartaal Ali B probeerde te outen toen. Over wat er allemaal op schrijverskampen gebeurde, dealers etc. Ali B keek echt not amused.
Nu na het zien van dit begrijp ik dat het maar topje van de ijsberg was wat Willie Wartaal verteldeā¦
Nu vind ik ali zijn statement al helemaal creepy. Hij zei ik weet niet om wie het gaat dus ik kan me nier verdedigenā¦
Ik ben echt ziedend
Zou Ali het land niet hebben verlaten ondertussen?
Het gaat verkrachters nauwelijks om seks, idd. Het gaat om macht en om degradatie. Echt walgelijk en gevaarlijk. Als het over seks gaat, kan je idd naar een prostituee. Blijkbaar kan iemand zichzelf wel inhouden bij bepaalde mensen (mensen die hem wat kunnen maken) en doet hij het bewust bij mensen waar hij in een machtspositie staat. Het gaat niet om de seks. Het gaat om macht
Ik hoop dat ze mogen wegrotten in hun cel
Wat een vieze vuile Gore walgelijke man is Ali!! echt. Die verhalen breken mān hartā:broken_heart:
T is ook niet gewoon een keer ofzo, gewoon 15 meldingen over die regisseur.
Hoe fucked up is de wereld
Het klinkt alsof ie bedoelt ik weet niet wie van de vele mensen tegenover wie ik me heb misdragen
GIPS, GIPSā¦. Wtf gadverdamme.
Ik wil zoveel zeggen over van alles en dan komt er weer een ander verhaal en weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Ik mag toch hopen dat deze man heel lang vast komt te zitten en zijn ballen er afgehakt worden