Zou Ali het land niet hebben verlaten ondertussen?
Het gaat verkrachters nauwelijks om seks, idd. Het gaat om macht en om degradatie. Echt walgelijk en gevaarlijk. Als het over seks gaat, kan je idd naar een prostituee. Blijkbaar kan iemand zichzelf wel inhouden bij bepaalde mensen (mensen die hem wat kunnen maken) en doet hij het bewust bij mensen waar hij in een machtspositie staat. Het gaat niet om de seks. Het gaat om macht
Ik hoop dat ze mogen wegrotten in hun cel
Wat een vieze vuile Gore walgelijke man is Ali!! 

echt. Die verhalen breken mān hartā:broken_heart:
T is ook niet gewoon een keer ofzo, gewoon 15 meldingen over die regisseur.
Hoe fucked up is de wereld 
Het klinkt alsof ie bedoelt ik weet niet wie van de vele mensen tegenover wie ik me heb misdragen
GIPS, GIPSā¦. Wtf gadverdamme.
Ik wil zoveel zeggen over van alles en dan komt er weer een ander verhaal en weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Ik mag toch hopen dat deze man heel lang vast komt te zitten en zijn ballen er afgehakt worden
Dat zero tolerance beleid bij ITV is dus ook echt een lachertje op zān MINST gezegd
T OM roept slachtoffers op zich te melden. En als ze niet naar de politie willen dat ze contact op kunnen nemen met het centrum voor seksueel geweld, dat vind ik echt heel goed. En fijn dat het OM t ook serieus neemt.
Omg John de Mol is in de aflevering
Ik denk ook serieus dat hij zo denkt. Walgelijk idd en ziek. En ik word echt verdrietig van het feit dat het me allemaal niks verbaasd. Dat zoveel mannen zo zijn (misschien ook vrouwen i dont know) en dat zoveel (jonge) mensen zoiets hebben meegemaakt waarna het gebagatelliseerd wordt en je je afvraagt of je je toch niet hebt aangesteld. Of dat het je eigen schuld is. Vreselijk 
Hoe heeft dit kunnen gebeuren??? 
Nu toch heel Nederland kijkt (zelfs op het schoolplein hoorde ik er ouders over praten) hoop ik toch stiekem ergens dat dit een signaal afgeeft naar al die vieze mensen die denken dat dit soort shit normaal is en dat de waarheid altijd boven tafel komt.
Vooral ook heel goed omdat er de afgelopen dagen van zoveel kanten geroepen is dat slachtoffers zich bij verschillende plekken kunnen melden. Goed dat het OM zegt dat dit alleen bij hun of Centrum voor seksueel geweld zou moeten gebeuren.
Ja precies, durf er helaas grof geld op in te zetten dat dit in elk land aan de orde is 
Omg die reactie van ali. Wat erg.
Men are scumbags, dat is hoe
Vooral omdat hij de vraag of hij seks had met kandidaten, niet relevant vindt
Ben ook bang wat er nog meer komt⦠als dit pas het begin is.