FF Boulevard #7

John heeft het ook alleen maar over de vrouwen gehad, het lag aan hen dat ze Rietbergen een machtspositie toekenden en dat ze niks zeiden. Bizar weinig over de daders zelf.

12 likes

Eerlijk is eerlijk, van mevrouw “mannen moeten hun zaad kwijt” verwacht je toch niet veel beter?

24 likes

Heel goed dat die slachtoffers van Ali B. zo uitgebreid aan het woord komen en ze hun twijfels zo openlijk bespreken, incl het ‘bevriezen’. Echt heel mooi en integer gedaan.

13 likes

Op welke planeet leeft John de mol :cold_sweat::face_with_hand_over_mouth:

Niet te doen.

7 likes

Hoe kan het ook dat iedereen in de wandelgangen wat wist, maar John niet?

1 like

De rijke oude witte mannenplaneet ofwel de aarde

8 likes

Even een spoiler van een reactie die ik zag bij tim die me zo kwaad maakte.

een of ande4 tering joch vond de aanklacht zwakjes. Want de meiden hadden maar nee moeten zeggen. En bij die meid die nee zei ging Ali weg. Echt bah bah hoe kan je zo denken.

5 likes

John de Mol:" vrouwen hebben blijkbaar een soort schaamte, ik weetniet wat dat is
" nee dat weet jij ook niet stomme idioot met je fuckin machtspositie. Wat een bord voor zn kop zeg.

33 likes

Oh hemel, er zitten allemaal ‘not all men’-mannen die ik ken in mijn inbox.
Nee, idd zijn het niet alle mannen, maar jou ga ik even extra ontlopen nu

15 likes

heb nou op radio 2 wel een nabespreking aanstaan, wel van Angela de jong maar ik ben het voor de verandering met haar eens

2 likes

Nee hoe zou dat nou komen hù lul, je doet een melding en meneer de viespeuk mag gewoon blijven werken en meer slachtoffers maken ‘want hij werkt er al zo lang’ aka hij is de vriend van m’n zus

4 likes

Oh huilen!!!

Ik wil echt een uitgebreide “not all men”-test en dat ik nooit meer hoef te praten tegen iemand van het mannelijk geslacht die niet door die keuring is gekomen.

6 likes

Zelf geen vrouwen misbruiken is niet meer voldoende. Als je als man niet actief bezig bent de wereld een veiligere plek te maken voor vrouwen maak je deel uit van het probleem.

Yes all men.

21 likes

Er moet veel meer aandacht besteed worden aan dit onderwerp. Bij (grote) bedrijven op scholen etc.

9 likes

Ik ergerde me aan hoe hij compleet schuin weggedraaid zat, mega defensief

13 likes

Ik wil dat alle ‘not all men’-mannen even besluiten dat ze het voorste plukje van hun haar groen verven. Zou het veel makkelijker maken.

3 likes

Stuk van John gaat echt niet goed voor hem uitpakken. Tuurlijk is het niet de schuld van die vrouwen en begint het bij het gedrag van die mannen. Zij dragen daar ook te verantwoordelijkheid voor. Ik snap echter vanuit zijn rol als werkgever wel wat hij bedoelt met aan de bel trekken. Hij kan niet in de hand hebben wat zijn personeel in privé tijd doet natuurlijk, tenzij hij er op geattendeerd wordt. En het is de vraag in hoeverre hij daar voor openstond. Maar goed, hij legt echt te veel de nadruk op de vrouwen
 echt verdrietig. Goed dat ze afsloten met wat die mevrouw zei. De verantwoordelijkheid ligt bij de daders.

11 likes

34 likes

Not all men maar wel deze men

37 likes

Maar jongens
 de victim blaming op het einde. Daar kom ik nooit meer overheen, vrees ik.

“Vrouwen hebben blijkbaar heel veel schaamte om het te vertellen. Ik roep ze op het te vertellen!”

:sob:

13 likes