FF Boulevard #7

Heel pijnlijk om te zien hoe de mediamagnaat zijn mediatraining is vergeten :joy: deze uitspraken, echt niet te bevatten

8 likes

Fuck John de Mol. Wat een teringlijer.

11 likes

Ja maar echt. Hoe kan je deze docu hebben gezien waarin alle gevoelens rond seksueel geweld zo naar boven komen, en dan NAAR AANLEIDING VAN DEZE DOCU zeggen dat je niet begrijpt waarom het zo moeilijk is om je mond open te trekken?

9 likes

Ik erger met zelfs al aan z’n beker koffie of whatever. Alsof ie nonchalant met een vriend zit te bij te kletsen. Bleeeehh

5 likes

Wie gaat er mee eieren gooien naar John de Mol

24 likes

Ik hoop dat John de mol zn huis niet net zo bewaakt heeft als die goede bewaking en alles bij the voice.

1 like

De les die geleerd moet worden is dat mannen hun handen thuis moeten houden, hun pik in hun broek moeten houden en 200x na moeten denken voor ze iets zeggen. Niet dat vrouwen wat moeten zeggen, er zou namelijk niks moeten zijn om melding van te maken.

33 likes

Neejoh, hij heeft een handleiding

2 likes

Pff vond het einde echt om te janken. Wij moeten maar aan de bel trekken? Echt wtf.

8 likes

gewoon zielepietjes die zich niet uit durven te spreken

1 like

Heb echt zin om mijn mond open te trekken en mijn fucking vuist in dat gezicht te planten joh

9 likes

Er wordt niks getolereerd als het aankomt op lastigvallen van vrouwen, maar iedereen verdient een 2e kans, dus daarom vloog Jeroen er destijds niet uit. Helder. :+1:

9 likes

Dit. Man wat frustrerend.

4 likes

Ik was hier een berichtje aan het typen, maar heb hem toch maar in het impopulaire mening topic geplaatst, haha.

ik wou dat er nog een stukje van de boos redactie achteraan kwam ofzo of iets anders wat ik nu kan kijken, voelt beetje als een zwart gat nou

6 likes

Ik heb gewoon geen woorden. Er is zóveel mis met de reactie van John dat ik niet eens weet waar te beginnen

12 likes

Wel fijn dat hij meteen even laat zien wat hij probleem precies is

19 likes

Nou gelukkig vind je het zelf grappig.

Dat onboos maken is deze niet gelukt, ik ben zo kwaad. Niet normaal dit.

10 likes

Ik zou Jamie li influencer even ontvolgen die heeft doodleuk Ali B z’n instagram post geliked van z’n onschuldigheid

10 likes