Nouja volgens mij vinden best veel mensen die appjes een beetje te intiem? Ik heb dat zelf niet zo. En als dat een deel voor haar verwerking is, waarom niet? Het was niks heftigs. Ik vond juist dat je dan kon zien hoe hij als partner voor haar was en niet hoe wij hem in de media kennen. Ik vond het gewoon dan jammer en sowieso zou ik het echt hartverscheurend vinden als die vrouw veel kritiek ontvangt op deze documentaire wat zo persoonlijk is. Ik hoop ook echt dat dat niet gebeurd.
Die opmerking van heleen vind ik echt heel triest. Echt heel veroordelend. Ik vond het erg indrukwekkend en raakte mij ook. En zoveel schokkende details waren het niet? Ze lijkt me vrouw die heel goed kan inschatten wat Peter wel of niet wilde en dit is haar persoonlijke rouwproces en ze geeft een inkijkje en dat is heel kwetsbaar. Dan zegt een Heleen zoiets, wat een naar mens ben je dan. Houd dan gewoon je mond. Dit gaat wel over een vrouw die liefde van haar leven op een hele nare manier is kwijt geraakt. Niet in elke situatie hoef je je mening op Twitter te verkondigen.
Ja Heleen van royen komt nu gewoon als een zure trut over. Hoe haal je het in je hoofd. Je gaat bijna nog denken dat ze jaloers is op de bouquetreeksromance. Sheeshz.
Wel een slimme manier van “relevant” blijven. Super walgelijk wel
Nou is bevestigd dat Rihanna en A$ap rocky een baby verwachten wat leeeuk
Wow, wat leuk!
Wow coole outfit maar wel koud met die sneeuw in NY
Ja maar echt prachtige foto’s wel. Daarna hopelijk jasje dicht gedaan
Gelukkig kan die jas ook helemaal dicht. Dus even foto’s maken en snel die jas weer dicht
Waahh love deze foto’s
En ook Nick Cannon krijgt weer aan baby.
Nummertje 8 alweer. Daar kan Douwe wat van leren.
Maar even serieus, zolang hij een vader voor die kinderen is (emotioneel en financieel) zie ik het probleem niet.
Dit is echt het meest wholesome talkshow duo op de Nederlandse TV, zo heerlijk onproblematisch.
Mijn ouders zijn sinds kort lid ( en stans) van Max en kijk dit dan wel eens met ze mee als ik er ben, zo ouderwets kneuterig, love it.
Wist je dat Sybrand Niessen vroeger een paardenstaart had?
Ik kan daar zo snel geen goede foto van vinden maar wel met los haar
Niet heel relevant maar ik denk hier altijd aan als ik hem zie ik wou dat ik zulk haar had
Zo jammer dat Waku Waku niet meer bestaat trouwens
Jaaaa hahaha, ik ken hem ook nog van m’n kindertijd. Hij heeft wel longevity in de TV wereld.
OMG zelfs de pluchen aapjes komen terug!
Oh dat vond ik zo leuk vroeger! Hopelijk is t weer leuk.
Noem me een pessimist maar dit kan alleen maar tegen gaan vallen met alle herinneringen die in m’n hoofd zitten