Heleen wordt ongemakkelijk. Nee toen zij haar geslachtsdelen en hele sexleven vroeger op tv liet zien werd niemand ongemakkelijk zeker….
Snap niet echt waarom mensen nou vinden dat ze te veel prive inkijk laat zien in haar liefdesleven met Peter. Dat doet toch iedereen in hillywood? Ik hoor veel liever iets over hoe deze mooie liefde blijkbaar was dan weer het zoveelste drama of juist weer opbloeiende liefde bij marco, linda, katja en weet ik veel wie. Katja postte toch ook slijmfotos van haar en freek en hoe zoooo gelukkig ze waren. Peter was ook een bekende NLer en hield alles altijd meer prive maar ja nu is hij overleden en zijn verloofde wil graag een soort ode aan hem en hun liefde vastleggen want ze kunnen dat niet meer doen middels een bruiloft. Ik zie er geen probleem in een vond de docu ook niet te zoetsappig of prive. Laat haar lekker haar verdriet en gemis uiten, ze heeft niet niks meegemaakt.
Trouwens, peters kinderen hebben ook een aflevering waarin ze vertelden hoe geweldig hij was en wat een liefde hij gaf en wat hij altijd in privé tijd met ze deed, en daar valt niemand dan over dat het te prive of zoetsappig is.