FF Boulevard #7

Volgens mij was de interviewer ook een vriend van T. Misschien dat het daarom zo… ik weet niet?

Vond het mooi en goed dat ze haar kant van het verhaal vertelde maar inderdaad, het kwam bij mij over alsof ze heel erg wou bewijzen dat ze echt een relatie had met Peter. Ik ben zelf heel gesloten en schrik altijd hoeveel prive informatie dan opeens vrijkomt zoals die apps, briefjes etc. Wellicht dat dat vooral aan mij ligt maar ik had het liever prive gehouden.

3 likes

Zo, hier zeg je nogal wat. En is dus ook niet waar? Hij had toch geen open relatie met Tahmina? Dus dan waren er niet ‘meerdere van zijn relaties aanwezig’ - op de uitvaart maar dan dus ex-vriendinnen.

22 likes

Ja idd, daarom de aanhalingstekens. Ik beschouw de vriendin van mijn vader ook niet echt als stiefmoeder (kwam in beeld
toen ik 20 was) maar sommigen duiden haar wel zo aan.
Zal denk ik voor iedereen anders zijn (en gelden natuurlijk ook geen regels voor naar mijn weten, en doet er ook niet echt toe bij mij)

4 likes

Officieel is iemand alleen een stiefouder als het kind van de partner nog onderdeel uitmaakt van het gezin en dus in hetzelfde huis woont en je moet volgens mij ook getrouwd zijn of geregistreerd partnerschap hebben. Maar ik kan me voorstellen dat het in spreektaal ook in andere situaties gebruikt wordt. Ik noem de man van mijn moeder tegenover anderen ook wel eens mijn stiefvader voor het gemak, maar ik was al uit huis toen zij een relatie kregen dus hij heeft nooit echt een vaderrol voor mij ingevuld. Maar voor mijn jongere zusje wel.

1 like

Ja doelde idd op eigen voorkeur/spreektaal. Ik ga niet die discussie aan met (on)bekenden waarom ik haar niet als stiefmoeder zie, snap het ergens wel

5 likes

Heleen wordt ongemakkelijk. Nee toen zij haar geslachtsdelen en hele sexleven vroeger op tv liet zien werd niemand ongemakkelijk zeker….

Snap niet echt waarom mensen nou vinden dat ze te veel prive inkijk laat zien in haar liefdesleven met Peter. Dat doet toch iedereen in hillywood? Ik hoor veel liever iets over hoe deze mooie liefde blijkbaar was dan weer het zoveelste drama of juist weer opbloeiende liefde bij marco, linda, katja en weet ik veel wie. Katja postte toch ook slijmfotos van haar en freek en hoe zoooo gelukkig ze waren. Peter was ook een bekende NLer en hield alles altijd meer prive maar ja nu is hij overleden en zijn verloofde wil graag een soort ode aan hem en hun liefde vastleggen want ze kunnen dat niet meer doen middels een bruiloft. Ik zie er geen probleem in een vond de docu ook niet te zoetsappig of prive. Laat haar lekker haar verdriet en gemis uiten, ze heeft niet niks meegemaakt.

Trouwens, peters kinderen hebben ook een aflevering waarin ze vertelden hoe geweldig hij was en wat een liefde hij gaf en wat hij altijd in privé tijd met ze deed, en daar valt niemand dan over dat het te prive of zoetsappig is.

31 likes

Dit heeft echt NIKS met elkaar te maken, en vind het gewoon een rare opmerking eigenlijk.

20 likes

Ik zeg niet dat er iets mis is om je seksleven te openbaren ofzo maar dat is iets wat mensen ongemakkelijk kunnen vinden. Als je dus zelf dat soort dingen de ether in gooit en dan iemand die gewoon over een relatie praat ongemakkelijk noemt vind ik dat wel een beetje scheef ja.

5 likes

Ik weet niet of/wat Katja of iedereen dit zo doet, doet er niet toe. Plus was toevallig Heleens tweet maar om direct van alles van haar erbij te halen…

Staat die dame zeker vrij (is niet dat we hier evt iets tegenhouden, ik herkende gewoon dat ik het ook wat ongemakkelijk vond). Thats it. De visuals en knipsels van die app gesprekken.

Is missh ook een kwestie van smaak maar hopelijk draagt het bij aan haar rouwverwerking of erkenning!

1 like

Ik vind het ook gewoon smakeloos dat Heleen van royen nodig vindt om echt op Twitter te zeggen dat ze heeft weggezapt en het op een bouquetreeks lijkt. Zegt echt veel over dat mens. Vind het zo ongepast.

En ja als een forummer dat hier zegt is nog een ander verhaal.

9 likes

Heh maar hoezo omdat zijn partner wel appjes deelt in haar persoonlijke documentaire, moeten de kinderen dat ook doen? Als die vrouw dat prettig vindt laat haar. Er staat heus niet gescript hoe ze hun helse rouwproces in beeld moeten brengen.

4 likes

Nouja volgens mij vinden best veel mensen die appjes een beetje te intiem? Ik heb dat zelf niet zo. En als dat een deel voor haar verwerking is, waarom niet? Het was niks heftigs. Ik vond juist dat je dan kon zien hoe hij als partner voor haar was en niet hoe wij hem in de media kennen. Ik vond het gewoon dan jammer en sowieso zou ik het echt hartverscheurend vinden als die vrouw veel kritiek ontvangt op deze documentaire wat zo persoonlijk is. Ik hoop ook echt dat dat niet gebeurd.

8 likes

Die opmerking van heleen vind ik echt heel triest. Echt heel veroordelend. Ik vond het erg indrukwekkend en raakte mij ook. En zoveel schokkende details waren het niet? Ze lijkt me vrouw die heel goed kan inschatten wat Peter wel of niet wilde en dit is haar persoonlijke rouwproces en ze geeft een inkijkje en dat is heel kwetsbaar. Dan zegt een Heleen zoiets, wat een naar mens ben je dan. Houd dan gewoon je mond. Dit gaat wel over een vrouw die liefde van haar leven op een hele nare manier is kwijt geraakt. Niet in elke situatie hoef je je mening op Twitter te verkondigen.

36 likes

Ja Heleen van royen komt nu gewoon als een zure trut over. Hoe haal je het in je hoofd. Je gaat bijna nog denken dat ze jaloers is op de bouquetreeksromance. Sheeshz.

12 likes

Wel een slimme manier van “relevant” blijven. Super walgelijk wel

6 likes

Nou is bevestigd dat Rihanna en A$ap rocky een baby verwachten wat leeeuk :smiling_face_with_three_hearts:

84 likes
28 likes

Wow, wat leuk!

8 likes

Wow coole outfit maar wel koud met die sneeuw in NY :sweat_smile:

2 likes

Ja maar echt prachtige foto’s wel. Daarna hopelijk jasje dicht gedaan :rofl:

7 likes