FF Boulevard #7

Ik vind dat echt heerlijk. Van die echt haagse mannen die dan zeg, maar dat geeft toch helemaal niks meissie. Vaak zijn dit ook de mensen die voor ons op komen als er weer eens iemand uit zijn plaat gaat tegen ons

8 likes

Maar voor mij is het geen formele context. Voor mij zijn het mijn vrienden. En nee ik ken niet alle gesprekspartners, maar die business is wel waar ik al sinds mijn 14e fulltime een deel van uit maak. Misschien dat de drempel tot meiden noemen minder groot is daarom.

Overigens vind ik het niet ok om minderjarige meisjes vrouwen te gaan noemen. Dat zijn ze niet ook al maken ze onderdeel uit van een volwassen wereld. Het zijn meisjes, meisjes in een veel te volwassen wereld soms waarin ze beschermd horen te worden. Juist omdat het om het uiterlijk en maten draait.

4 likes

Wijfie

3 likes

Ik denk dat het hier niet thuishoort, want is geen “boulevard”, maar omdat het hier regelmatig over Peter R gaat plaats ik het maar hier.

Wat is de partner van Peter een ontzettend dappere en lieve vrouw.
En wat was Peter een enorme romanticus :heart: je zou maar de “mazzel” hebben om zo’n lieve man in je leven te hebben en wat heeft zij hem gelukkig gemaakt.

( Context: de anonieme partner van Peter heeft besloten om uit de anonimiteit te stappen, en geeft nu een beeld van hun leven op NPO1 in het programma ‘vertrouwelijk’)

38 likes

Ik kijk ook. Wat een lieve mooie vrouw en prachtig hoe ze over hem spreekt en wat ontzettend kut dat zijn en hun toekomst ze zo is afgenomen, krijg er weer tranen van.

21 likes

Ja wat een bijzondere vrouw!! Onwijs knap en slim, maar kon ook genoeg tegengas geven. Ben echt onder de indruk van haar. Wat een gemis…

16 likes

Thank you Anne, ook heel mooi dat Tahmina haar naam noemt. Wat een gebaar en hoe prachtig als jij die verpleegkundige bent en dit terugkijkt :heartbeat:

28 likes

Ja, ontzettend mooi. Anne heeft hen allebei een prachtig kado gegeven.

8 likes

Een hele mooie docu, echt een sterke vrouw. Zó verdrietig :cry: Peter voelde het aankomen en het had waarschijnlijk voorkomen kunnen worden. Dat maakt me echt boos.

9 likes

Idd. Alles of niets… ik hoop dat degene die daar verantwoordelijk voor zijn worden aangepakt.
En hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze niks met die melding van 28 juni hebben gedaan? Toen hadden alle alarmbellen moeten gaan rinkelen, wat zij ook zei. Ongelooflijk.

7 likes

Oh wat moet die vrouw ook een woede en onrecht voelen. Vreselijk. Ze komt idd heel krachtig over en ook heel mooi om te kunnen zien wat voor liefde zij voor elkaar hadden. Beetje random dit maar wat een prachtige huid heeft ze.

4 likes

Ik vond alleen het eind heel interessant, wat de overheid meer had kunnen/moeten doen. Voor de rest sluit ik me wel een beetje aan bij de tweets van Heleen hierover:

Ik denk dat ze doelt op het naspelen van die visagie scène? Was beetje cringe.

(ook veel details en appjes/brieven etc terwijl Peter zelf alles heel graag afschermde).

Viel me idd op dat niemand vd familie werd geïnterviewd? Schrijft LifeofYvonne ook net.

Nogmaals alle respect voor hun liefde/verlies dat begrijp ik heel goed

7 likes

Dit ging toch specifiek over de rol van de partner van Peter in zijn leven? En dat het grote publiek voor het eerst kennis met haar maakt. Ik vind niet dat de kinderen en dergelijke dan weer in beeld moeten. Denk dat daar wel goed over is nagedacht. En ja fijn Heleen dat je hebt weggezapt, nobody cares. Zo’n onnodige opmerking.

22 likes

Ik las ergens (ik ben aan het zoeken of ik het terug kan vinden) dat de kinderen niet wilden meewerken.

3 likes

Kan ik me heel goed voorstellen hoor, en ook dat zij haar gewoon de ruimte wilden geven. Die kinderen zijn al meerdere malen geinterviewd etc.

@Willem en ja zij had zich er natuurlijk sowieso al op voorbereid dat het grote publiek haar zou leren kennen want ze zouden immers in juni gaan trouwen dit jaar. Dus ik snap haar heel goed.

Er werd ook altijd gezegd dat Peter een open relatie zou hebben, nou daar lijkt dan ook niet zoveel van te kloppen.

4 likes

Dat van die open relatie klopt ook, Peter is daar ook altijd heel open over geweest. Hij heeft ook met verschillende bekende vrouwen een relatie gehad. Ook is er bekend dat hij het mee een van zijn vriendinnen stuk is gelopen i.v.m. een kinderwens en Peter (schijnt) daar heel stellig in te zijn geweest er is maar een vrouw die de moeder van zijn kinderen is/wordt. En ook bij zijn uitvaart waren meerdere van zijn relaties aanwezig.

2 likes

Hij had een open relatie met zijn ex-vrouw (moeder van zijn kinderen) Maar daar is ie 8 jaar geleden van gescheiden en volgens mij had ie met zijn nieuwe partner geen open relatie.

12 likes

Het leek me vanuit die documentaire eerder niet zo, aangezien hij al amper tijd had voor haar. Zou hij het dan niet over haar hebben gehad? (Die vrouw met kinderwens) Aangezien zij ook eerst uit elkaar gingen ivm haar kinderwens.
@flwhrs oh ja dat klinkt logischer!

2 likes

Nee zij hadden geen open relatie, zij wilde dat iig niet (vertelde ze in een vorig interview).

Ik kan me voorstellen dat het toch een vollediger beeld geeft als meer van “zijn” mensen ah woord kwamen. Peter Schouten werd bijv ook geïnterviewd, dat is een van Peters beste vrienden.
Viel me ineens halverwege de doc op van, goh hoe was haar relatie richting de “stiefkinderen” (zijn ze ook gewoon maar omdat het leeftijdsverschil gelijk is zal ze geen/niet echt een moeder rol hebben vervuld vul ik in).

@Willem ja er zat een bepaalde wijze van bewijzen en valideren in. Met die appjes en muziek scènes. Wat ik ergens heel goed begrijp. Het was voorheen een welbewuste keuze om anoniem te willen blijven? Daarom snapte ik Olcays post toen ook niet goed van “de media geeft Peters vriendin geen podium” maar ze werd toentertijd bewust nog anoniem op foto’s (die de familie zelf vrijgaf bijv van de herdenking bij de plek vd aanslag) afgebeeld.

Werd ze ook niet in de rouw-advertentie iig met haar initialen aangeduid? Dat dacht ik ergens te lezen. Nogmaals ging er steeds van uit dat dit haar eigen uitdrukkelijke wens was toen.

2x keer vroeg de interviewer ook of ze naar Peters gezicht wilde kijken op de foto, vond dat soort van hmm “makkelijk scoren”? Omdat ze ook erg emotioneel was (logisch).

Ook heel goed dat ze in de openbaarheid treedt en aandacht vraagt voor rol vd veiligheidsdiensten!

Het is missh de stijl en interview techniek die me niet aanspraken.

1 like

Hoe verrassend, Leontien’s 5e ledemaat neemt het op voor Marco.

En die Richard Kemper slaat de plank compleet mis. Gek he dat de mening over iemand drastisch kan veranderen als blijkt dat ze enge predators zijn, en altijd zijn geweest.
Domme, domme mensen.

11 likes