Nee zij hadden geen open relatie, zij wilde dat iig niet (vertelde ze in een vorig interview).
Ik kan me voorstellen dat het toch een vollediger beeld geeft als meer van “zijn” mensen ah woord kwamen. Peter Schouten werd bijv ook geïnterviewd, dat is een van Peters beste vrienden.
Viel me ineens halverwege de doc op van, goh hoe was haar relatie richting de “stiefkinderen” (zijn ze ook gewoon maar omdat het leeftijdsverschil gelijk is zal ze geen/niet echt een moeder rol hebben vervuld vul ik in).
@Willem ja er zat een bepaalde wijze van bewijzen en valideren in. Met die appjes en muziek scènes. Wat ik ergens heel goed begrijp. Het was voorheen een welbewuste keuze om anoniem te willen blijven? Daarom snapte ik Olcays post toen ook niet goed van “de media geeft Peters vriendin geen podium” maar ze werd toentertijd bewust nog anoniem op foto’s (die de familie zelf vrijgaf bijv van de herdenking bij de plek vd aanslag) afgebeeld.
Werd ze ook niet in de rouw-advertentie iig met haar initialen aangeduid? Dat dacht ik ergens te lezen. Nogmaals ging er steeds van uit dat dit haar eigen uitdrukkelijke wens was toen.
2x keer vroeg de interviewer ook of ze naar Peters gezicht wilde kijken op de foto, vond dat soort van hmm “makkelijk scoren”? Omdat ze ook erg emotioneel was (logisch).
Ook heel goed dat ze in de openbaarheid treedt en aandacht vraagt voor rol vd veiligheidsdiensten!
Het is missh de stijl en interview techniek die me niet aanspraken.