FF Boulevard #7

Ik kruip even naar het ‘waar kwam je pas heel laat achter’ topic (of hoe dat dan ook precies heet), dat die man Sybrand Niessen is, jeetje, er vallen allerlei puzzelstukjes op z’n plaats ineens haha :laughing:

6 likes

Anti was al 6 jaar geleden en laatste song was Believe it met PartyNextDoor, ik denk dat dat liedje een jaar oud is.
Ik wil nieuwe muziek :smiley:

11 likes

Rihanna is niet echt meer aanwezig in de muziekindustrie hoor. Ze heeft zich compleet gefocust op haar bedrijven (en good for her!). Als ze nu een album uit zou brengen zou dat echt een comeback zijn.

14 likes

Als ik aan muziek van nu (echt nu) denk dan hoort Rihanna daar niet meer bij. Maar wat iemand anders al zei idd, ze is gefocust op haar goedlopende bedrijven.

5 likes

Ze maakt idd al bijna 7 jaar geen muziek meer, lijkt me voor fans wel frusti MAAR tegenwoordig noemen ze t al een comeback als je na 1 jaar weer een nieuw album dropped. Die term wordt echt misbruikt.
ABBA had een echte comeback. Of Kate Bush die eens in de 20 jaar weer eens opduikt.

8 likes

Ik zit te wachten op een Britney comeback. It’s Britney bitch.

Samenvatting

Lady Gaga en Britney samen ofzo lijkt me ook wel leuk.

10 likes

Echt?

Vind dat ze Brit lekker in de wei moeten zetten; die heeft genoeg meegemaakt, laat staan een heel nieuwe carrière waar weer iedereen aan haar gaat plukken en tunen.

Laten we eerlijk zijn, zo enorm speciaal is ze qua talent of charisma ook niet, zeker niet op deze leeftijd. Sinds ze 25 is heeft ze niks iconisch meer gemaakt. Is een beetje als mensen die maar blijven roepen om een Lindsay Lohan return omdat ze 15 jaar geleden in twee succesvolle comedies speelde.

49 likes

Wat een gekke vergelijking, sorry. Het is niet alsof ze zelf veel input kon geven. Natuurlijk heeft ze niks iconisch meer gemaakt als je zelf niet eens je eigen album mag inzingen. Alles werd bedacht door een team.

En ik denk dat de gunfactor bij Britney iets hoger ligt dan bij Lindsay. Ik gun haar een comeback waarbij ze haar eigen keuzes kan maken en kan doen wat ze wil. En als ze dat niet wil, ook prima, maar ik vind de vergelijking niet echt kloppen

18 likes

Nou, als ze geen bepaald talent en charisma had was ze nu niet Britney freaking Spears geweest hoor, zo oneens. En haar vergelijken met Lindsay Lohan?
Britney heeft tot en met Blackout stuk voor stuk albums uitgebracht die een enorme impact op de popcultuur hebben gehad. The disrespect.

22 likes

En dan overal en nergens met “iconic” strooien. Oké ja, ik zie het niet meer.

2 likes

Waarom is het nou weer nodig om als je Britney Spears wilt verdedigen laatdunkend te doen over iemand anders, namelijk Lindsay Lohan?
Je kunt haar leuk vinden of niet, maar ook dat is iemand die als jonge vrouw/tiener als enorm talentvol werd beschouwd, heel hard gewerkt heeft en dat (toen) ook echt waargemaakt heeft. En bij wie een disfunctionele familie die van haar probeerde te profiteren, de paparazzi en de druk van bekendheid allemaal veel verwoest hebben.

14 likes

Elke keer als ik Sybrand Niessen zie denk ik: was Waku Waku maar weer op tv. Maar als het dan (misschien) zover is dan stel ik me voor dat het alleen maar kan tegenvallen.

God ja Paula Udondek heeft dat ook nog gepresenteerd! Die zie je ook nergens meer.
Vroeger had je echt nog veel van die spelshows op tv, dat is nu nauwelijks meer.

8 likes

image

60 likes

Ik bedoel natuurlijk ook dat Brit moet doen wat ze zelf wil enz. :grin: Maar zou het stiekem wel leuk vinden.

6 likes

Laatst noemde iemand Dua Lipa Iconisch

Geen haat ze heeft best een prima stem, maar die lackluster dansskills goodbye

9 likes

Linda magazine heeft een nieuwe hoofdredactrice. Maar wie was de vorige? Is diegene weg ivm het Ali B verhaal? Het wordt gebracht van: wow leuk XXX is onze nieuwe hoofdredactrice. Alleen nergens staat hoe of wat. Mis ik iets?

3 likes

Volgens mij wisselen die best vaak. Ook bij linda meiden.

14 likes

Yeliz Çiçek was de vorige, zij is volgens mij maar één jaartje hoofdredacteur geweest, maar het was al wat langer bekend dat Mandy Woelkens het zou overnemen. Dat was al gedeeld voordat het Voice-schandaal naar buiten kwam!

Edit: Zie nu online dat Yeliz nu hoofdredacteur bij de NLse Vogue is dus dat zal de reden wel zijn dan dat ze weg is bij Linda!

7 likes

Het gaat om de hoofdredacteur online toch? Niet van het magazine? Marije Knevel?

5 likes

Mandy wordt de hoofdredacteur van Linda Meiden, niet de reguliere Linda. Dat is Jildou toch? Linda’s bff.

6 likes