FF Boulevard #7

Linda magazine heeft een nieuwe hoofdredactrice. Maar wie was de vorige? Is diegene weg ivm het Ali B verhaal? Het wordt gebracht van: wow leuk XXX is onze nieuwe hoofdredactrice. Alleen nergens staat hoe of wat. Mis ik iets?

3 likes

Volgens mij wisselen die best vaak. Ook bij linda meiden.

14 likes

Yeliz Çiçek was de vorige, zij is volgens mij maar één jaartje hoofdredacteur geweest, maar het was al wat langer bekend dat Mandy Woelkens het zou overnemen. Dat was al gedeeld voordat het Voice-schandaal naar buiten kwam!

Edit: Zie nu online dat Yeliz nu hoofdredacteur bij de NLse Vogue is dus dat zal de reden wel zijn dan dat ze weg is bij Linda!

7 likes

Het gaat om de hoofdredacteur online toch? Niet van het magazine? Marije Knevel?

5 likes

Mandy wordt de hoofdredacteur van Linda Meiden, niet de reguliere Linda. Dat is Jildou toch? Linda’s bff.

6 likes

gaat idd om online redacteur, vorige was Irene de Bel (insert i don’t know her gif)

6 likes

Ooo vandaar nu snap ik waarom ik al die vragen had. Ik dacht inderdaad dat die Jildou vervangen werd, Linda’s bff. Nu zie ik inderdaad dat het om Linda online gaat

2 likes

Ah ja klopt! Oeps haha.

1 like

Huh ik doe helemaal niet laagdunkend over Lindsay? We hebben het hier over impact op popcultuur en Britney werd vergeleken met iemand, niet door mij. Als ik zeg dat Britney haar status verdient en dat ik vind dat Lindsay minder impact heeft gehad op de cultuur is daar toch niks mis mee?

4 likes

Haha die luldebehanger geeft de afdeling PR de schuld dat zijn oude foto’s nog rondzwerven op internet. Think again, wat een chagrijnige darm is dat.

5 likes

Wie heeft meer invloed gehad op de pop- en mediacultuur?

• Britney
  • Lindsay

0 stemmers

• Britney
  • Kim K

0 stemmers

• Paris
  • Kim K

0 stemmers

• Britney
  • Paris

0 stemmers

• Lindsay Lohan
  • Dua Lipa mogelijk in de toekomst

0 stemmers

Britney Jean blijft btw ook nog een geweldig album en dat kwam na Black Out.
En Rihanna is gewoon een toffe vrouw.

2 likes

Wat een onzin, alsof je succes een houdbaarheidsdatum heeft. Dan kunnen we alle artiesten van vroeger ook wel afschrijven.
Not into this narrative.

6 likes

Maar eigenlijk zijn ze allemaal irrelevant vergeleken met Tila Tequila

69 likes

Wie is relevanter

• Tila Tequila
  • Die laatste vriendin van Hazes ene Sarah

0 stemmers

• Tila Tequila
  • Mari Borsato

0 stemmers

• Tila Tequila
  • Azealia Banks

0 stemmers

David Bowie kan je ook cancelen die deed het ook met minderjarigen o.i.d.
Maar ik cancel liever gewoon alles inclusief goedkope eeltsokken.

6 likes

Is het moeilijk voor je om een normaal gesprek te voeren zonder sarcastische subtekst?

2 likes

Zo fucking fascinerend dat je zo’n banger maakt

En dan………

Echt zoveel potentie wasted wat een smash

23 likes

Tila Tequila is nu een neo-nazi dus waarom bespreken we haar überhaupt

14 likes

Nee ze is nu helemaal into God en probeert onwelwillige kinderen te bekeren, Jezus keep up Flamoes.

3 likes
  • Nick Cannon (de ex van Mariah) wordt voor de achtste keer vader
  • Douwe Bob doet hier in de toekomst vast een schepje bovenop

0 stemmers

En Grimes heeft een nieuw liedje uit.

• Haar werk voor de Musk-kruisbestuiving was beter
  • Ik ken haar eerdere werk niet
  • Ik ken haar sowieso niet
  • Haar werk van nu is net zo kut/leuk/ruk
  • Haar huidige muziek (Musk - nu) is beter

0 stemmers

Welke COachelle headliner vind je het leukst?

• kanYE
  • Billie Eilish
  • Harry Stylish

0 stemmers

3 likes

Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat ‘the disrespect’ over die vergelijking ging en dat je vond dat Lindsay Lohan minder impact gehad heeft op de cultuur, en dat vond ik erg onnodig.
Ik denk persoonlijk trouwens ook niet dat een film als Mean Girls bepaald weinig impact heeft gehad op popcultuur (ja, daar speelde ze ‘maar’ de hoofdrol in en die impact kun je ook deels toeschrijven aan de schrijfster Tina Fey en de andere acteurs, maar een popartiest doet ook niet alles alleen), maar meningen kunnen verschillen natuurlijk.

@FredPaillet huh heb je het nou over Sybrand Niessen? Die is boos dat er foto’s van hem met lang haar zijn terwijl hij jaren zo op tv is verschenen? :o_o:

3 likes