FF Boulevard #7

Ik denk dat er zolang dit gebeurt in VS (en in Nederland heb je ook discriminatie van Aziatische mensen), zou ik toch even nadenken of je per se in kimono wilt optreden en jouw Memoirs of a Geisha fantasy wilt beleven (ps die film is ook problematisch)

Een kimono dragen is over het algemeen prima, want het is kledingstuk en heeft geen religieuze betekenis (zoals een keppeltje bijv.). Het is meer dat er vaak een fetisj of een kostuum ervan gemaakt wordt. Je draagt geen hoodie tijdens carnaval, waarom wel een kimono?

10 likes

Dat Josh Homme, zanger van Queens of the Stone Age, een agressieve lul was, was al langer bekend, maar dit is net zo erg als Marilyn Manson abusive shit. Echt bizar dat Brody Dalle tot tweemaal toe het slachtoffer is van mishandeling.

5 likes

Grimes is voor mij vooral een gevalletje ā€˜not like other girls’ - kijk mij eens bijzonder en anders zijn, maar heel gecultiveerd in plaats van oprecht. Daarnaast vind ik crypto promoten wel behoorlijk problematisch. Fucking Bitcoin alleen al gebruikt meer energie dan een gemiddeld land, en het is ƩƩn grote scam.

13 likes

Kanye gaat helemaal los op de socials tegen Kim…

Edit: Kim doet trouwens ook een aardige duit in het zakje…

Ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden (behalve schadelijk voor hun kinderen…)

Edit 2: er staat trouwens een nieuw seizoen kardashians voor de deur. Wel heel toevallige timing dit allemaal.

4 likes

Het is inderdaad niet chique wat er gebeurt.

Ik denk niet dat dit een publiciteitsstunt is vanuit kant KK. Ze heeft al die tijd alles achter gesloten deuren proberen op te lossen en dat is niet gelukt omdat Kanye niet reageert op o.a. stukken van de rechtbank. Hij verkondigt in interviews dat hij never een verzoek tot scheiding heeft ontvangen terwijl de court docs publiek zijn.

Kanye gaat gewoon te ver. Dit is toxic gedrag.

26 likes

Ik zie de Kardashians voor veel aan, maar dat is echt geen promo stunt.

Kanye heeft al heel veel vaker dit soort publieke tirades gehad mbt tot z’n kinderen en/of kim. Dat zal mede ingegeven zijn door z’n ziekte.
Ik kan het Kim niet kwalijk nemen dat ze in de verdediging gaat. Het is een keer klaar.

Ik hoop dat Kanye iemand in z’n directe omgeving heeft die hem sturing kan geven , of in ieder geval duidelijk kan maken dat dit niet de weg is.

16 likes

Is ook zo hoor. Het is alleen allemaal zo publiekelijk. Van hem uit te begrijpen ivm z’n aandoening. Van haar uit snap ik het ook wel. Ze heeft al heel veel moeten pikken van hem. Het is zo sneu voor hun kids.

1 like

Kylie Jenner is op 2/2/22 bevallen.

1 like

Ja, van een jongen. Mooie datum zeg.

4 likes

Marc Overmars is bij Ajax ontslagen wegens grensoverschrijdende berichten sturen naar vrouwelijke collega’s.

Klinkt gek, maar ben best positief verrast dat ze dat als Ajax zo resoluut wel besluiten. Fijn voor die vrouwen + vrouwen die er nu werken.

8 likes

Ik vraag me dan (heel slecht, ik weet het) af of ze de datum zelf hebben uitgekozen dmv inleiden of geplande ks?

36 likes

SamešŸ˜‚

3 likes

Hij heeft zelf ontslag genomen. Situatie blijft natuurlijk net zo erg.

7 likes

Ja hij heeft de club + de vrouwen nog een soort goed gedaan door zelf op te stappen. Anders was hij sowieso ontslagen. Maar ik vind het ook een soort flink eigen belang door zelf maar ontslag te nemen.

1 like

In amerika word praktisch elke vrouw ingeleid dus waarschijnlijk keuze haha

4 likes

Huh? Dat haal ik er echt totaal niet uit

3 likes

Ik vind dit ook weer typisch en zwak overkomen vanuit de leiding.

Hij had geen keuze moete krijgen om zelf op te stappen maar ze hadden hem op staande voet moeten ontslaan om een krachtig voorbeeld te stellen. En ook als respect naar de slachtoffers toe

6 likes

Ik dacht ergens gehoord te hebben dat NRC bezig was met een artikel hierover, dus misschien wilden ze dat voor zijn?

6 likes

Het gaat in ieder geval langer over zijn voetbalsucces dan over de gevolgen van seksuele intimidatie en de actualiteit hieromtrent

15 likes

Ja klopt inderdaad, zo staat het ook in dit artikel