FF Boulevard #8

Hem niet. Maar hugo…

5 likes

Nee dankje, ik versta hem niet

Als je foxwild en worstenbroodje kan uitspreken komt het wel goed

5 likes

En zijn kale bolletje insmeren met zonnebrandcrème in de zomer. :smile:

4 likes

En hatseflats :sob:

3 likes

Ik had hier wel reacties verwacht over het optreden van Rihanna en dat ze weer zwanger is! Hoe vonden jullie het? Ik vond de dansers erbij supertof, leek wel een game.

Ik vond die van vorig jaar wel veel toffer met 50, Mary J, Eminem, Dr. Dre, toen zat ik echt gillend voor de tv haha

14 likes

Ja same ik keek vanochtend meteen hier, maar niks gelezen nog in geen enkel topic. Ik moet het nog terugkijken. Op de eerste beelden die ik zag viel de zwangere buik inderdaad meteen op. Dus meteen gegoogeld want voor mijn gevoel was ze net bevallen juist. Maar als ik het goed begrijp is het bevestigd.

3 likes

Ik heb de show net terug gekeken maar ik vond 'm matig. Zal ongetwijfeld ook door haar zwangerschap komen (ze leek al best ver), maar het was wat tam en saai ofzo. Ik denk dat ze zonder zwangerschap een veel vettere show neer zou zetten.

2 likes

Ik vond het wel mooi! Ze leek het wel wat meer ingetogen te moeten doen door de zwangerschap (platte schoenen, weinig zelf dansen etc). Maar op een of andere manier vond ik haar erg “mens”. Niet zo een onbereikbare celeb die bijna niet meer van deze planeet lijkt te komen.

6 likes

Ik heb het opgenomen en ga tijdens mijn middagpauze kijken. Ik had nu net nieuwe muziek verwacht, maar bon daar zullen we nog een beetje langer op moeten wachten.

4 likes

Ik had het idee dat ze niet veel zelf meezong.

5 likes

Ik vond het leuk maar ook niet meer dan dat.

Heb wel weer zin om haar muziek te luisteren.

5 likes

ik vond de liedjes leuk, de show niet zo boeiend
maar voelt haast lullig want ik zou 0 zin hebben om daar zwanger te gaan staan dus dat vind ik wel heel knap van d’r haha

3 likes

Ik vond haar outfit wel tof! Ik denk eigenlijk niet dat ze platte schoenen droeg omdat ze zwanger is. Maar het paste gewoon bij de rest.

2 likes

Ik heb het vanmorgen meteen op Youtube gekeken, wat leuk dat jij het hebt opgenomen. Helaas geen nieuwe muziek!

5 likes

Ja dat is zeker!! Het stond supergaaf. Het leek een beetje op squid game ofzo vond ik?

1 like

Oja, inderdaad!

4 likes

Heb het intussen op twitter gezien, ik vond het ook plat. Zeker gezien haar indrukwekkende discografie, had het orkest voor het volledige optreden gezorgd dan was dat beter. Maar drie anticipatiemomenten naar rude boy, work en diamonds.
Haar optreden voor de mtv vanguard, dat was waauuww. Net als pour it up met dat live orkest.

6 likes

ik had het liever wat breder gefilmd gezien voor de choreo, die geloof ik redelijk gestileerd op de ruimte was (maar minder goed te zien door de camerahoeken.) dat + hoe de set eruit zag was vet.
en rihanna zelf vond ik prima maar ik verwacht niet per se meer van een zwangere vrouw :stuck_out_tongue_winking_eye:

en de muziek vond ik soso maar ik vind veel (iig die hele edm era) van rihanna haar muziek niet leuk/vrij kut dus dat ligt meer aan mijn smaak

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at FF Boulevard #8 (Deel 6).