Van een pop bandje naar een solo pop artiest in een jurk.
Kan zo gebruikt worden in een telfort reclame
Ja ik heb volgens mij inmiddels al 1000x gelezen: I miss the old Sam Smith.
Hou je bek gewoon ofzo. Zag ook filmpje van iemand die zei ja als Harry Styles dit doet is het geweldig want hetero en slank maar nu Sam Smith glitterpakjes draagt enz is het ineens mis. Echt zo waar.
The old Sam Smith was toch hartstikke depressief? Die zou ik normaliter niet missen
Waarom gaat het alleen tussen Harry en Beyoncé? Komen die andere albums überhaupt niet in aanmerking?
Ik heb op Lizzo gestemd, omdat naast dat ik haar muziek heel tof vind, ik het ook heel erg tof vind hoe zij zich in haar muziek op positiviteit focust en hoeveel ze doet voor het accepteren van alle lichaamsvormen.
Vond het wel echt heel teleurstellend dat ze D&G droeg bij de Grammy’s trouwens
On another (unrelated maar voor het topic relevante) note: Leo’s nieuwe vriendin is blijkbaar 19. Wtf
Kan hij nog 6 jaar van dr genieten
Ja duh haha, maar jij vergelijkt zelf de zangkwaliteiten van Beyoncé en bijv. Harry Styles. Dat is toch ook een compleet andere stijl + techniek. Jij geeft zelf als argument dat Beyoncé technisch beter is dan Harry. Dus ik zeg dat techniek de doorslag niet geeft.
Hij schijnt voor hij echt bekend werd ook altijd vrouwenkleding te hebben gedragen enz. Old Sam Smith was Sam Smith zoals hij dacht te moeten zijn voor de buitenwereld.
Die muziek was wel heerlijk om tijdens een regenbui bij een raam te zitten janken.
Maar deze muziek is ook geweldig
Nee pop en r&b gebruiken vrijwel dezelfde zangtechnieken. En ik heb nooit gezegd Beyoncé is de betere zanger, dus die verdiend te winnen. Nee, ik zei Beyoncé is een betere zanger.
Ik had echt een hekel aan die depressieve zwelgen in emoties liedjes van hun. Ben blij dat zij nu een stuk vrolijker zijn.
Geen Stay With Me voor jou dus? Haha
Pffffrt
Echt een enorm zeiknummer. Wel ideaal als je dronken en droevig bent en flink wilt meebleren.
Maar ik wil het niet horen
Stiekem deel ik deze mening wel hoor. Ik vind zijn nieuwe muziek wel lekker klinken.
Maar hun muziekstijlen vragen niet dezelfde range/technische kwaliteit, dus het lijkt me geen relevante vergelijking. Ik denk dat er niemand is die zegt dat Harry Styles een betere vocalist is dan Beyoncé, incl. de jury bij de Grammy’s, maar het is ook geen prijs voor de beste technische zanger.
Maar ik ben het er dus wel mee eens dat achtergrond/vernieuwing/verdieping goede redenen zouden zijn om een prijs toe te kennen. Technische stemkwaliteit vind ik daarbij vergeleken echt een heel saaie factor.
Ik vroeg me gisteren ineens af wat Beyonce met al die beeldjes doet. Taylor Swift heeft ook 500 awards inmiddels las ik? Tering. Dan mag je ook wel 5 huizen hebben.
Edit: Je kan natuurlijk een heleboel op den duur ook wel in de opslag zetten besef ik mij nu. Zullen ze ook wel doen lijkt me haha.
Ik haatte hem al in 2012
Ja okee maar eigenlijk… dat is toch overal zo, als je kijkt naar wat populair is, waarom zou hier een uitzondering zijn?
Ja ik denk idd archiveren voor musea later. Beetje net als al die filmstudio’s doen.