Wie is de Paul Simon; ik hoop nick
Nick kan straks de hele studio natekenen zoveel zit hij naar alles te kijken om simon niet te zien
Wie gun je succes
- Nick
- Simon
- Ik weet nog steeds niet wie wie is.
0 stemmers
Nick heeft ook steeds zijn hand zo tegen zân hoofd.
Stiekeme middelvinger soms
Lifeofeva vraagt wel naar de juice.
Zo mooi die napraat van Yvonne in haar stories.
Ga dâr nog een beetje zitten ophemelen.
Ik dacht dat Nick Simon was en heb dus verkeerd gestemd haha
Het is nu zelfs in het nieuws
Wat een rare vibe tussen die twee joh.
Ik dacht dat ik wel het een en ander over Nick en Simon wist, maar door al deze comments heb ik het gevoel als ik veel gemist heb.
Ze gaan toch uit elkaar omdat die Simon met jan en alleman in bed duikt? Terwijl die een vrouw heeft die fulltime hartjes onder IG posts van âBNersâ plaatst, toch?
Volgens mij is dat idd de synopsis.
Ja ik vind Nick heel eikelig op het moment. Dus ik heb als enige gestemd op Simon haha, ik vind Nick een gluiperd.
Wat een raar verhaal is het ook. Alsof Nick het ineens niet meer kan tolereren omdat Simon buiten de pot zou pissen?
Waarom zou hij niet zeggen wat er is als Nick zo zielig is en Simon hier het duiveltje is?
1 antwoord: inkomsten niet willen missen want er moet een afscheidsconcertreeks van 100+ concerten komen en tv carrière moet nog boeiend blijven tot blijkt dat ze los van elkaar ook nog dik kunnen verdienen.
Beiden zijn zo niet boeiend: ga beide lekker in de viskraam werken.
Zou het niet gewoon een goede PR stunt kunnen zijn? Yvonne gooide een balletje op, zij dachten: goh, we willen er toch mee stoppen, maar zo populair zijn we nu niet meer⌠En door deze (mogelijke) roddel extra aan te dikken door bijvoorbeeld de lichaamstaal bij Eva is het effect nu dat HEEL Nederland het ineens over Nick en Simon had. Die tickets zullen nu als warme broodjes verkopen, terwijl we een maand geleden uberhaupt vergeten waren dat dit duo nog bestond.
Daar vergis je je echt in, al die Volendammers hebben echt een enorme fan base.
Krijgen we straks een soort van soldaat van oranje 2.0
Wegens het grote succes van de afscheid concerten gaan Nick en Simon nog een x door. En nog een x en nog een x