Ja er is al een extra afscheidsconcert toegevoegd.
Maar ik vind t zo gek dat Nick zo obvious boos deed? Hij deed niet bepaald zân best om zijn woede te verbergen ofzođ
Ja en terwijl ze het al een jaar weten⊠zeiden ze
Enome speculatie en waarschijnlijk niet okĂ©, maar zou Simon misschien zijn vreemdgegaan met Nickâs vrouw? Ik kan echt niet bedenken waarom er anders enerzijds zoân zichtbare woede is en er anderzijds gedaan moet worden alsof er niks aan de hand is.
Ik denk dat Nick gewoon pissig is door al die roddels hoor
Te saai
Nee zou zeker kunnen. Het is in ieder geval niet vanwege die mencave en blabla van Simon, lijkt me.
Ja ik stem voor deze!!! Beetje actie in de tent
Tijdens Simon zijn relaas was Nick zijn lichaamstaal idd heel opvallend en kwam hij boos over. Vanaf het moment dat hij het woord kreeg en het meer een gesprek werd, vond ik hem wel ontdooien en was ik eigenlijk wel geneigd om hun verhaal te geloven. NaĂŻef of niet.
Oooh, die verhalen kende ik nog niet! Dat maakt het wel weer anders ja, precies wat je zegt: hou dat toneelstukje dan nog even vol.
Ik vind het interview echt schoolmateriaal voor een vak over non-verbale communicatie. Wel hard gelachen om Eva.
No shame maar ik was fan en ging wel eens met ze na een optreden met ze op de foto. Dat was altijd apart want de één praat met die, de ander met iemand anders etc. En ook toen gingen ze soms ook apart weg etc. Samen op de foto was vooral met een signeersessie.
Overigens geloof ik zeker wel dat er iets is, maar je (algemeen, niet jij) kan ook dingen zien die er niet zijn. Nu is er ook weer wat uitgelekt omtrent gesprekken met Simon via snap. Walgelijk als iemand getrouwd is.
De vriendin van Leonardo is laatst 25 geworden dus een breuk zat er aan te komen.
Dit grafiekje blijft interessant
Ik ben het met je eens, maar zolang het allemaal legaal is en niet onder de 18 kan het dus allemaal wel. Heel veel wat daarover gezegd kan worden maar feitelijk heeft hij (wat we tot nu toe weten tenminste) legaal niks fouts gedaan.
Ik cringe de pan uit. Ik snap aan de ene kant niet waarom dit soort onbelangrijke losers me nog zo kwaad maken maar aan de andere kant zie ik zoveel van dit soort actief in de comments op ieder media platform dat het me toch zorgen baart.
Vooral dit vind ik gewoon echt eng;
âRaise your children to be like Kid Rock and Kyle Rittenhouse, NOT Taylor Swift and Harry Styles!â
19-year-old Rittenhouse shot three men, killing two, with an AR-15 style rifle during the civil unrest in Kenosha, Wisconsin, in August 2020 following the serious injury of a Black man, Jacob Blake, at the hands of a police officer. In November 2021, he was acquitted of all charges, which included first-degree intentional homicide, first-degree reckless homicide, first-degree attempted intentional homicide and two counts of first-degree reckless endangerment.
Nav alle comments hier heb ik het interview teruggekeken maar ik vind het eigenlijk meer lijken alsof Nick emotioneel werd van het verhaal en dat heel erg probeerde in te houden. En met het verhaal erbij snap ik zoân houding ook wel. Zag er meer ingehouden verdriet in dan boosheid. Misschien als je het scherm stop zet op een ongelukkig moment dat je er iets boos in kan plaatsen maar bewegend? Ze konden ook gewoon lachen met elkaar en keken elkaar ook echt wel vaak aan. Maarja als de een het moeilijk heeft met de keuze van de ander dan kan ik me voorstellen dat dat bij het vertellen soms even nog te vers is ofzo
Vind de muziek nog wel leuk enzo maar echt zoals in mijn pubertijd niet meer, denk gewoon door het ouder worden. Ga bv wel naar het afscheidsconcert.
Ben wel benieuwd wat er echt aan de hand is en walg wel echt van de dingen die over Simon gezegd worden, ben dus echt niet zo iemand die alles maar leuk vindt en gelooft en denkt dat ze alles alleen maar goed doen. Zo zijn er wel wat mensen.
Maar dan kan hij toch gewoon met die 20er blijven als die ouder wordt? Die krijgt niet spontaan onbestaande herinneringen want blijft het niet meegemaakt te hebben
Las net dat Kylian Mbappe aan het daten is met Ines Rau. Zij is het eerste Transgender playboy model.
Alleen de comments zijn om te janken
Ik dacht dat hij met Rose Bertram ging (waarom weet ik dit)