Hij gaat nu zelfs ‘24 uur met’ presenteren las ik
Ik ook, ik herken mij zo in haar. Ik word ook zo vaak als kil gezien omdat ik ambitie heb en alles voorbereid wil doen en niet samenwoon met een partner. En omdat ik alles in controle wil hebben. Vond het ook een leuk interview maar ze sloeg wel een beetje de plank mis door te zeggen dat ze vindt dat anderen instagram gebruiken om te pronken met wat ze hebben. Zij doet dat juist door steeds te noemen dat ze een Birkin heeft enzo. Ik vraag mij wel af waarom ze in Hamburg wil blijven, ze is er ooit voor haar man naartoe gegaan. Lijkt me best eenzaam nu iedereen overal woont.
Vrienden die ze volledig vertrouwd en haar werk in DE lijken me reden genoeg om daar te blijven. Haar zoon woont in DK bij zijn vader maar snap dat als je daar verder niks hebt dat je daar niet gaat wonen. Zelfde voor haar ouders in BE en man in CH en NL lijkt sowieso uitgesloten als ik haar zo hoor over de mentaliteit en pers hier
Ik vind de Insta van Sylvie er zo overgeregisseerd eruit zien. Om kriebels van te krijgen. Heb haar wel een keer ontmoet en toen was ze heel erg aardig, totaal niet nep. Kunnen andere BN’ers nog wat van leren, dacht ik toen (en nog steeds).
Jaaa love haar kerstboomfoto’s
@Hejira Never forget dat die Anouk bij HNTM zei dat ze een hekel aan roddelaars had. Gorlll
Een hekel aan roddelaars is niet hetzelfde als een hekel aan roddelen
Van Sylvie naar Sylvia
Ik moest even denken waar ik haar ook alweer van ken, maar het was idd next top model
Nouja, waarom?
“You know, my favorite thing about the movie is, like, it feels like a movie,” he said. “It feels like a real, like, you know, go-to-the-theater-film movie.”
Harry Styles op de filosofische tour
Maar wat ik ervan begrijp was de productie van de film een grote shitzooi
Ohh wat was er aan de hand dan?
Olivia Wilde (regisseur) en Harry Styles hebben een relatie. Vinden zijn fans niet leuk. Daarnaast is de vraag of hij door nepotisme de rol kreeg
Florence Pugh (heeft een grote rol) promote de film totaal niet, terwijl ze bij haar andere projecten dat wel doet. Schijnt ruzie te hebben met Olivia Wilde
Shia LaBeouf was eerder aan de film verbonden, maar nu niet meer (komt vooral door dat hij zijn toenmalige vriendin heeft mishandeld). Eerst werd beweerd dat Wilde eerst hem had ontslagen. Later bleek dat Shia zelf had teruggetrokken
En waarschijnlijk nog een boel ander gezeik
Hier een kort overzicht: Spuugt Harry Styles op Chris Pine tijdens Venice Film Festival?
Met linkje naar de Shia tapes (haha) en het filmpje waarop harry styles spuugt. Chris blijft zoo koel. Het is waarschijnlijk omdat hij Florence Pugh hartelijkw begroette op de loper, en zij ruzie heeft met Olivia
En harry styles die uitleg dat deze movie echt feels like a movie hahaha
Dat je op iemand spuugt tijdens een alom gerespecteerde filmfestival, waar belachelijk veel pers is. Dat is alleen acceptabel als je daadwerkelijk een lama bent.
Dit is wel een manier om een deuk in je carrière te brengen
Haha ondertussen zie ik op TikTok alle mogelijke angles voorbij komen; what a mess.
Die angle waar je hem van de zijkant ziet komen is niet best haha.
Hij kijkt daar ook zo van " Iehl chris… die ga ik eens onder tuffen"
Nou hij was een puber toen hij beroemd werd. Dat lijkt mij niet heel bevorderlijk voor je persoonlijke ontwikkeling.
Want laten we eerlijk zijn. Hij praat als een puber en toont puberaal gedrag
Als ik 100 miljoen dollar zou krijgen voor 5 films zou ik ook niet meer normaal kunnen denken.
Of