FF Boulevard #8

Hier praten ze daarna nog wel gewoon tegen elkaar, maar ik ben ook in het gat gevallen waar duizend verschillende kanten gedeeld worden en zelfs in slomo haha

6 likes

Dit is de andere die overal gedeeld wordt:

Hierboven dus weer een andere angle

6 likes

Hahaha die sfeer in die zaal ook. Zo lekker ongemakkelijk.

5 likes

Ja het lijkt al mega awkward voor er gespuugd wordt. Hij mikt wel tussen zijn benen, is dat wat positiefs? Hahaha wat is dit?!

4 likes

Ik wil dit heel graag geloven maar ik zie geen spuug :face_with_monocle:

13 likes

Wel HELE goeie promo voor de film, alles wat nu gebeurt. De trailer ziet er tof uit, ik ga 'm denk ik wel checken. Love Pugh <3 En Chris Pine ziet er ook hot uit in zijn blonde era

10 likes

Ligt het aan mij of heeft Chris Pine tegenwoordig een hoofd alsof ie dagelijks drugs gebruikt?

7 likes

Zag het op die andere filmpjes niet, maar op deze wel hoor…

4 likes

Volgens mij is ie vooral gewoon ouder geworden

16 likes

Zolang hij die mooie blauwe ogen maar niet aanraakt

3 likes

Jaaa. Heftige soap ineens er omheen maar ik zag de trailer in de bioscoop en was meteen intrigued. Krijg er Stepford Wives vibes van. Heel benieuwd naar!

2 likes

Ik weet het fijne er niet van. Behalve dat ze ruzie heeft met Florence Pugh.

Heeft Olivia Wilde dan een reputatie dat ze problematisch is?

2 likes

Wat @Evert zegt. Schijnt ook dat Olivia een beetje een pick-me girl is die zich graag voordoet alsof ze een enorme feminist is, maar tegelijkertijd het tegenovergestelde doet. Maar moet je maar zelf opzoeken.

Over Florence; deze quote over hoe ze de exposure van de film beleeft, uit Harper’s Bazaar zegt genoeg:

“When it’s reduced to your sex scenes, or to watch the most famous man in the world go down on someone, it’s not why we do it. It’s not why I’m in this industry.”

Denk dat er daarom ook wrijving tussen is geweest tussen haar Olivia. Olivia praat best veel over de seksscènes (en promoot het op social media) en vanwege het feit dat iedereen het heeft over Harry Styles en de exposure van de relatie tussen Olivia en Harry. Schijnt ook dat Harry veel meer heeft gekregen voor de film dan Florence. En dat gedoe met Shia natuurlijk.

Daarnaast is het ook uit gegaan tussen haar en Zach Braff (ja die dude uit Scrubs). Meid verdient een welverdiende vakantie na deze press tour.

9 likes

De laatste weken ben ik helemaal de Harry Styles youtube/insta loop ingezogen en heeft het mij uren slaap gekost. ‘Wat een goede zanger’ ‘wat een knappe man’ ‘wat een humor’ ‘wat een charme’.
Bedankt voor deze berichten. Ik ben weer klaar met hem.

5 likes

Op zoek naar een nieuwe crush dan maar

3 likes

Ja…
Maar deze was wel intens. Hij is zo likable. Vooral in de filmpjes met James Corden. Ik ben inmiddels op het punt dat ik echt denk dat we goede vrienden zouden kunnen zijn. :sweat_smile:

5 likes

Want die is ook niet problematisch
anigif_sub-buzz-568-1630684001-5

8 likes

Lang leve parasociale relaties. Wees blij dat je ervan af bent. Dat heftige lijkt mij ook niet leuk

3 likes

Zijn er echt mensen die geloven dat de relatie tussen Olivia en Harry echt is?? Zelden zulke slechte PR gezien.

Florence Pugh is wel echt heerlijk. Haar stylist deelde een foto van haar met de caption “Miss Flo” :fire: (link naar het filmpje waarin Olivia aan Shia vraagt om toch nog mee te doen aan don’t worry darling).
Love haar aankomst in Venice: https://twitter.com/bestofpugh/status/1566770924833198081?t=O-C6FCU7VAKiViFaLDHcmQ&s=19

Ik vond het zielig voor Gemma Chan. Op de persconferentie kreeg ze amper vragen.

Chris die helemaal in zijn eigen wereld zit (tijdens Harry zijn nonsense antwoord hahhaa)

6 likes

ik weet niks van olivia wilde na deze fase:

31 likes