En het is jammer dat er vooral grappen over worden gemaakt in plaats van dat hij aangesproken wordt op dit gedrag.
Nou, er kan veel van Harry worden gezegd, maar hij heeft in elk geval niet op Chris Pine lopen tuffen haha
(van de site van The Guardian, mocht men een bron willen)
Maar hoe verklaar je dan the sources close to Pine?
Nou Olivia Wilde zat op dat moment naast hem (een letterlijke close source)
Grapje hoor
Huh. Natuurlijk zeggen ze dat hahaha ook echt ‘not true’. Ok fake news move along…
Voor pr van de film: Olivia Wilde die hem ook regisseert, de coronaperiode (2020) waarin die wordt gefilmd en dus destijds niet wetende hoe lang dat zou duren, aandacht voor Harry als acteur. Shia die zich terugtrekt (toen nog onduidelijk waarom) etc etc.
Echt zooo veel meer relaties in Hwood zijn fake dan mensen beseffen. Maar ik luister graag die podcast beyond the blinds, en sowieso lees ik ook graag die blinds.
blijkbaar is de beste man geschoold als operazanger
Welke is overduidelijk PR en wordt toch vaak voor waar gezien? Nu ben ik wel nieuwsgierig
Jlo en Ben?
Ze zeiden t van Irina Shayk en Bradley Cooper. Dat hij eigenlijk homoseksueel is en zij zijn ‘beard’ (oid?) zou zijn.
Geen spuug…
Maar ze gaan zelfs zo ver dat Olivia wil dat de kinderen deels in Engeland gaan wonen vanwege Harry. Lijkt me wel echt een hele grote stap te ver om een neppen relatie zo ver in je voogdij rechtszaak mee te nemen
Ooh ppf uit mn hoofd:
Alle relaties van H styles (he lives for pr, of zijn management)
Bradley en Irina idd (sowieso veel fake relaties waarin iemand als beard dient)
Nick Jonas en Priyanka Chopra
Jlo en Ben ja en van Ben affleck en Ana de Armas (zo’n fake relatie dit)
Shawn Mendes en Camila Cabello
Kim K en Pete
Zoe & channing
Naja basically iedereen die date tijdens een film project/ alle spidermans haha / gay rumors/ shit ik heb meer bekendheid nodig mensen die een andere hollywood ster daten.
En veel vriendschappen zijn ook gestaged klaarblijkelijk. Ik weet natuurlijk niet wat allemaal echt is en wat niet, maar dit is wat er wordt genoemd.
@Dieuwertjesara genoeg pr relaties waarin ook kinderen geboren /betrokken zijn, dat zegt echt niets. Plus Jason Sudeikis is ook hollywoodster en die levert de scheidingspapieren ook publiek (olivia stond op een podium), dus allemaal dikke pr stunts hoor…
Zouden JLO en Ben nu nog media zijn?
wat vinden we van zendaya en haar short king? echt of nep?
Het is dan wel een programma in BE maar Gert Verhulst kent iedereen hier wel lijkt me, in zijn nieuwe talkshow heeft hij in de eerste aflevering blijkbaar al het n-woord gebruikt en is er nog meer onacceptabels gezegd waar al veel kritiek op gekomen is. Ik heb het zelf nog niet gezien, maar in de tweede aflevering zat Marc-Marie en die heeft hem toch gewezen op zijn rich white man privilege. Is maar een klein stukje, weet niet of jullie de hele afleveringen kunnen zien via GoPlay (of uberhaupt willen zien).
Wat een goede reactie van Marc-Marie! Die man erachter ook druk aan het knikken.
Ik heb Gert al sinds Samson niet meer gezien, dus misschien ziet hij er altijd zo uit, maar hij ziet er wel uit alsof hij die nacht niet geslapen heeft.
Maar hoe zeker is dit? Er zijn namelijk bij sommige van deze koppels ook kinderen uit voort gekomen, ik kan toch echt moeilijk geloven dat je zelfs samen een kindje zou krijgen als er alleen sprake is van PR.