Ik moest even googlen wat dat precies betekende. Dat klinkt dan weer heftiger dan mijn lichte obsessie voor Harry van de laatste weken
Same
Ik denk eerlijk gezegd dit alles gewoon een knap staaltje ‘negatieve publiciteit is ook publiciteit’ is.
Die Olivia heeft echt iets heel afstotelijks over haar heen. Kan het niet goed uitleggen, maar ze heeft het in ieder geval achter haar ellebogen.
Eerst met een statement uit komen dat je Shia van je project af trapt om een “veilige werkomgeving” te bieden, en dan op die tapes horen dat ze die man zowat smeekte om te blijven.
Heel vies
Uhmm… ik lees dat het ook echt over Harry gaat.
Rondje Twitter gedaan?
De halve natie valt (terrecht) over Harry’s achterlijke gedrag.
Onder een van die twitterdraadjes wordt t langzamer afgespeeld en dan lijkt t toch alsof ie t niet doet.
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij doelbewust op een collega spuugt waar zoveel camera’s bij zijn.
Ik kan het me wel voorstellen, het zou iig mega dom zijn. Maar idd
Of het is zo’n zielig tufje waar dan niks (of 2 spettertjes) uit je mond komt
Nou na een stuk of honderd tweets inclusief gifjes, slowmo’s en verklaringen vind ik dit het leukste en ook wel bij Harry passen (ja ik ken ‘m ja):
Hahaha, hopelijk.
Dit zou ook wel grappig zijn, maar zielig voor Chris:
Edit: and in the end lijkt het allemaal weer oke.
Ik zou dit juist heerlijk vinden als management, íedereen heeft het er nu over en laten we dan vooral even de film kijken want benieuwd naar de dynamiek tussen de acteurs of de trailer naar aanleiding hiervan gezien hebben. Ik had nog nooit van deze film gehoord en nu denk ik goh, ziet er wel leuk uit, misschien wil ik er wel heen. Of lekker mee discussiëren op social media met de hashtag van de film etc.
Evenals dat ik (ja wellicht heb ik onder een steen geleefd) Florence Pugh heb opgezocht en haar nu ben gaan volgen omdat ik ineens dacht wow, zij is leuk etc etc.
Wellicht niet gepland, maar nu het er is juist slim om gewoon in mee te gaan😅
Ik heb het “te doen” met Florence. Oprecht een hele goeie actrice die overduidelijk serieus haar carriere aan t opbouwen is en nu in deze aanfluiting van een PR stunt zit. Gelukkig is ze slim genoeg om zelf weinig tot geen commentaar te leveren.
Chris Pine is het “slachtoffer” dus elk PR team zal hiervan smullen juist
Kan hij toch weer drie jaar mee vooruit!
Ik vind dit echt heel erg walgelijk.
De verhalen over hem dat hij een soort predator in clubs is die vrouwen vanaf zijn VIP plekje aanwijst die met hem naar bed “mogen”, helpen daar niet mee. Goede acteur, maar verder…
Maarr zij is dus 22 en ligt nu al in scheiding? En de grootvader van haar ex was de rechterhand van Qadhafi? …bijzonder.
De reviews zijn tot nu toe vooral lovend haar prestatie en niet zo enthousiast over de film of de acteerkunsten van Harry. Ik denk dat Florence hier nog geen deukje aan oploopt.
Waaruit blijkt dat het nep is?
Van die PR relaties in hollywood zijn toch algemeen bekend?