Ik heb het gisteren even gezien en het was echt een grote shit show en allemaal vanuit hun standpunt bekeken: “waarom mogen wij niet meer”, “waarom is het kwetsend”, “onze mensen moet je tijd geven om aan veranderingen te wennen”. Verder is een talkshow host neutraal en dat was Gert helemaal niet. In De Standaard zijn vandaag heel goede artikels over verschenen.
Wat ontzettend pijnlijk, gatver. Al tijdens de uitzending is ze klaarblijkelijk duidelijk geworden hoe not done het is om dat woord te gebruiken want daar hebben ze het over en toch blijven ze het keer op keer gebruiken. Tot Gert een keer een beetje lacherig ‘ja het n-woord moeten we dan zeggen geloof ik’ met zo’n blik erbij dat hij het overduidelijk onzin vindt. Dat Raf Njotea zo ontzettend kalm blijft, wauw. Hij probeert heel rustig uit te leggen waarom het een probleem is maar wordt dan de hele tijd in de rede gevallen, ‘ja maar wij weten niet beter’ ‘ja maar moeten wij nu gecanceld worden dan’ ‘ja maar hoe moet ik dat weten dat dat niet meer gebruikt mag worden’.
Gert heeft juist een ooglidcorrectie gedaan vorig jaar om er minder moe uit te zien haha.
Ja hoor, het zal hem zeker spijten. ![]()
Anuna had hem al gezegd dat hij een rijke witte man is en dat is haar ook niet in dank afgenomen. Nu dat Gert het eens van een man hoort, heeft hij ineens excuses klaar.
Als hij nou even zijn waffel hield. Dit is gewoonweg weigeren om beter te weten
Ik heb even de tijd genomen om de aflevering terug te kijken en het laatste deel, wauw. Met het black face - fragment van Samson en Gert, en dat hij het nu zo opnieuw zou doen, maar het niet zou doen uit angst voor de reacties. Kerel… Dat Raf Njotea zo kalm uitlegt en relativeert vind ik echt opmerkelijk. Voor mij had ie echt mogen rellen.
Edit: die subtiele eyeroll ook van Raf als hij op het einde bedankt wordt, poor guy.
Ik geil niet meer op Gertje
Zo maar ik keek toevallig die talkshow met Gert, met dat item over woke. Ik had het nooit eerder gezien, dacht dat die talkshow al lang bestond. Maar gedurende dat hele item dacht ik echt dat België honderd jaar achterloopt op NL? Bizar wat er allemaal werd gezegd inderdaad.
Maar het ligt dus aan Gert en niet een BE! Pfieuuwwwww
Ik zat ook al te zoeken. Via goplay.be zie ik wel de aflevering van gisteren, maar niet van maandag. Zouden ze hem offline hebben gehaald?
Hij zou er nog op moeten staan, net gecheckt.
Ik heb hem gevonden, ik kan het inderdaad niet bekijken. Je moet je account verifiëren met een Belgisch telefoonnummer. Irritant.
Edit:
Je kunt hier als NLer wel een fragment zien.
Goed hoe Marc-Marie er op in ging en ook zegt dat Raf harder had mogen optreden.
Gert: ‘Het spijt ons, bon.’
Deed je dat uberhaubt dan? Ik heb hem altijd al problematisch gevonden.
Die man heeft in al die jaren nooit eens zn bel gefixed. ![]()
Op insta kreeg ik een voorgesteld bericht van Roos. Een van de deelneemsters van oh oh cherso. Zij heeft al heel lang met Vincent (ook van oh oh cherso) een relatie en ze hebben kinderen samen. En ik vind het dan zo machtig mooi om te zien dat zij elkaar gewoon daadwerkelijk als partner hebben gevonden via oh oh cherso. Verder is dit geen nieuwe info, maar als ik dit dan voorbij zie komen vind ik dag oprecht leuk!
Waren zij niet al partners voordat ze meededen aan oh oh Cherso?
Nee volgens mij waren ze ooit scharrels oid van elkaar geweest, maar dat was al over toen het programma begon.
Ooooh ik dacht altijd dat zij als koppel meededen daaraan, verkeerd onthouden dan
Ik ben haar 2 weken terug gaan volgen na een berichtje op het forum over hun. Alleen nu heeft ze 1 of andere ad over de straling van je telefoon en een sticker daartegen en dat ze geen magnetron hebben vanwege de stralingen van zo’n ding. Que? ![]()
Sven Kramer blijft als directeur actief bij Jumbo-Visma: 'Groot avontuur' vind dit zo gek, hij heeft toch helemaal niet de skills voor business development directeur? Iets gerelateerd aan schaatsen zelf had ik nog gesnapt…