Sven Kramer blijft als directeur actief bij Jumbo-Visma: 'Groot avontuur' vind dit zo gek, hij heeft toch helemaal niet de skills voor business development directeur? Iets gerelateerd aan schaatsen zelf had ik nog gesnapt…
Welke skills moet je daarvoor dan hebben?
En @Sax ze waren al/weer samen toen het programma draaide, was dus gestaged. Haar echte naam is ook niet Roos
Maar het gaat toch om de sport ploeg? Edit; ik vind het niet zo gek en zeker met die toelichting dat hij zijn netwerk wil inzetten voor commerciële ontwikkelingen denk ik dat hij dat prima kan.
Dit gebeurt toch heel vaak, zeker in de sportwereld. Bij het managen van zo een bedrijf praat je over zulke specifieke onderwerpen.Sven weet zo veel van het schaatsen, dat alleen al maakt hem heel waardevol voor Jumbo-Visma. Volgens mij was hij de laatste tijd ook al bezig met de zakelijke kant, naast het schaatsen. Geloof wel dat hij een goede kandidaat is voor de job.
Huh nog nooit gehoord dit
Ja precies. Hij heeft een mega groot netwerk, alleen daarom zou het al interessant zijn om hem in dienst te nemen
Roy Donders wordt vader.
Drama in Kardashian land: Ray J pikt het niet langer dat Kim zichzelf als slachtoffer van het ‘uitlekken’ van de sextapes wegzet en laat alle bewijzen zien dat Kim zelf het contract heeft ondertekend, zelfs met extra pressure vanuit Kris, die ze zelfs een extra tape heeft laten maken nadat de relatie tussen Kim en Ray J al voorbij was.
Kris zou zelfs de tapes hebben bekeken voor uitkomen en de beste hebben gekozen
Zie ook de insta van Ray J
Ik ben door dit bericht in een soort insta rabbit hole van de familie Donders terecht gekomen. Die Roy heeft dus blijkbaar een soort dekbeddenovertrekbusiness maar ook een kliniek in plastische chirurgie en dan is hij ook nog steeds zanger. En die vriendin die doet… niks? En zijn moeder plaats dus haakwerkjes op insta. Maar ook echt precies zoals je verwacht van een 70-jarige .
https://www.instagram.com/p/CfD8OVAIqVM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Die moeder is toch ook youtuber? Nels knutselkanaal ofzo haha
Hoezo noemt die zus zichzelf ons Rian.
Hoe lang geleden was zijn show eigenlijk op tv? Volgens mij is hij al echt lang ‘bekend’. Bijzonder hoe dit soort dingen werken.
In 2013 was het eerste seizoen
Zo noemt ze zichzelf toch niet? “Ons X” is Brabants. Ons mam, ons pap, etc.
Die eerste foto ook. Je ziet precies niet wat het is allemaal
Ik vind die foto met die haak werkjes op haar knieën super schattig haha!
Jawel, zat op haar insta en daar had ze iets geschreven van groetjes ons Rian.
Edit: ben even gaan zoeken.
Oh man ik ben in een of andere Donders rabbit hole beland, heb hier helemaal geen tijd voor
haha een Brabander in hart en nieren… gewoon een manier van praten
Maar zij komen toch uit limburg? Huh oneh ze komt uit tilburg? Ik dacht altijd dat zij allemaal in zuid limburg woonden.