FF Boulevard #8

Rillingen…

“Roy heeft meerdere certificaten om zelf diverse behandelingen uit te voeren en adviseert over de mogelijkheden om cosmetische ingrepen uit te laten voeren in Istanbul (Turkije).”

16 likes

Ohja, er ging toen nog een gerucht dat Rian stiekem de moeder was van Roy. Wat een familie

13 likes

Haha ik kom uit de wijk waar Ons Rian en Ons Royke wonen, en dat gerucht gaat al 20 jaar. Eigenlijk alle mensen daar zijn ervan overtuigd dat het waar is.

30 likes

Sorry maar die tattoo hahahah

14 likes

Vind het net een behandeling die hij ook zelf heeft uitgevoerd :joy:

5 likes

Waar lees je dat? Ik wil nu in de loophole belanden!

5 likes

Wie zat hier in het spionnenlerger van zij die niet genoemd mag worden en wilt mij vertellen wat er over Tahmina Akefi wordt gezegd?

22 likes

Er wordt ook weer gezegd dat dit hele gedoe een set-up is van zowel Ray J als Kim k want nooit dat hun advocaten het zouden toelaten dat ze echt over DMs toezeggingen doen etc?
Geen idee

4 likes

Wss een hoop onzin

7 likes

Hahaha
Nee joh.
Ze schrijft ‘Groet van ons. Rian’ maar mist wat broodnodige interpunctie

2 likes

Nee, ze noemt zichzelf gewoon ons Rian, staat ook in haar gebruikersnaam. Srian is kort voor ons Rian

13 likes

Dat stukje boven zn elleboog lijkt wel gehaakt door zn moeder.

6 likes

Het doet me ook denken aan die vreselijke prints op desigual kleding :cry:

10 likes

:flushed:

5 likes

Ja zo werd ze in die real life soap toch ook door iedereen genoemd? Denk dat ze t gewoon voort gezet heeft hahaha anders weten mensen mss niet wie ze is :joy:

Vond die reallife soap wel echt heerlijk om te kijken. Love dat volkse

10 likes

Ah ik vind Roy wel een schatje hoor

8 likes

Ja ik heb ook genoten. Het zijn - waren toen iig - gewoon lieve hardwerkende mensen. Hoe ze nu zijn weet ik niet echt.

5 likes

Van Roy Donders heb ik geleerd om wasverzachter in een pannetje te koken om je huis lekker te laten ruimen. :sunglasses:

13 likes

Je krijgt er wel giftige chemicaliën in je lijf van dus beter niet alle tips van Roy opvolgen

44 likes

Hou op, ik ken serieus mensen die hun gourmetstel weggooien na gebruik en de volgende kerst een nieuwe kopen :sob::sob::sob:

6 likes