In een interview met de mediameiden las ik dat MvN bij DWDD er een handje van had om te zeggen “ik heb toch geen zin in deze gast” en dat die echt last-minute moest worden afgezegd. Dat soort (diva)gedrag zal in die wereld vast normaal zijn hoor, maar het lijkt me niet bijdragen aan een prettige en veilige werksfeer.
Kanye is goed in vijanden maken zeg
Voor wie het niet weet Virgil Abloh was een gerenommeerd zwarte ontwerper, die streetwear ‘high fashion’ wist te maken (ofwel dat witte mode critici streetwear opeens interessant vonden). Hij was ontwerper van Off White. Abloh was vorig jaar overleden aan kanker.
Wat bedoel je met het gifje?
Ja maar ik snap ‘m niet! Angelina en haar kinderen werden pijn gedaan en dan zo’n grappig gifje erboven. Voelt misplaatst of begrijp ik het verkeerd?
Oei.
Ik wist dit ook helemaal niet. Ik heb hier ook niemand in mijn omgeving over gehoord. Wat bizar.
Als je er al eens iets over leest wordt Angelina vaak negatief afgeschilderd. Ook wat betreft die scheiding.
Ik denk dat het komt doordat zij geen sympathiek slachtoffer is (zijn vrouwen bijna nooit, maar goed).
Brad Pitt is nog steeds de golden boy van de VS.
Van Angelina bestaat toch dat beeld van homewrecker, white saviour complex, niet helemaal 100 (door verhalen over haar vorige relaties, bloed drinken etc.).
En al die dingen zouden helemaal niet mogen meespelen bij hoe omgegaan wordt met slachtoffers van partnergeweld, maar dat doet het dus wel .
Gewoon misogynie
Oh zo bedoel je het. Dank voor de uitleg
Komt omdat Brad Pitt echt een top pr team heeft. En ondertussen zwijgt Angelina Jolie grotendeels, want de kinderen hoeven dit allemaal niet terug te lezen in de roddelbladen.
Maar deux moi redditpagina houdt dit goed in de gaten
Iemand postte hier van de week al over en nu weer dit artikel. Wat een walgelijke reacties. En zo dom ook. Alsof ze naar een heel ander radiofragment hebben geluisterd dan ik. Heb niks met Wietze maar kan hier echt niet over uit grr.
Alleen die kop al, hij klaagde niet? En alsof Wietze zo bijzonder is dat niemand 1 ochtend in de week zonder hem kan haha ik vind het echt te bizar.
Tja, het is een keertje klaar. Dat hele onzin verhaal over die verjaardag is al 100 keer ontkracht.
Je wordt toch helemaal achterlijk van zo’n vent…
Ik vind radiodj ook een van de meest overbetaalde jobs die er is
Als je een witte man bent wel. Als vrouw moet je lekker op de meest gekke tijden draaien en ik denk niet dat die veel betaald krijgen
Ik denk dat die Marieke van mattie & Marieke prima betaald krijgt. Of zou daar ook verschil in zitten met mattie?
Verwacht het wel. Daarnaast is marieke zpper en mattie in dienst bij q music
Blijf me er elke keer over verbazen dat daar verschil in zit… maarja dat is natuurlijk ook gewoon een wereldwijd probleem
Zitten altijd geluksvogels tussen
Na de ochtendshow is er altijd een redactievergadering. Marieke heeft uitonderhandeld dat ze daar niet bij hoeft te zijn. Aan de ene kant omdat ze het niet per se heel leuk vindt om nieuwe acties en rubriekjes te bedenken en aan de andere kant omdat ze nog veel ander tv-werk doet en ze qua energie en uren daar een balans in zoekt.
Maar ze werkt dus feitelijk minder dan Mattie dus kan me voorstellen dat ze ook een ander salaris heeft.