FF Boulevard #8

Zo leuk! Wat vet de stukjes met muziek en dansende mensen door elkaar, voelt alsof ze ook cultureel redelijk divers denken. Voelt echt leuk dat het een straat is, heel levendig.

En ik volgde vroeger altijd wel een beetje de topmodellen, dus ik vond het super leuk om de modellen uit 2005ish te zien; Liya Kebede, Caroline Trentini, Mariacarla Boscono, Lara Stone, Karlie Kloss, Karen Elson, etc.
Ze zien er allemaal zo top uit nog steeds. Echt professionals. De nieuwe generatie modellen, behalve de jenner/hadid en Imaan, ken ik niet goed. Al waren ze allemaal prachtig en ook veel diverser dus dat is wel beter.

Maar ook de ‘supers’ Helena Christesen, Amber Valetta, waren echt allemaal fantastisch.

Serena die opent, geweldig. Lil Nas natuurlijk fantastisch (ik ga naar z’n show :weary::weary::weary::weary:) Ye kreeg wel een Shout out, maar denk dat ie toen nog niet wist van dat White lives matter shirt?

13 likes

Zoon van Thierry heet Lancelot.

25 likes

Ik kwam hier ook voor dit bericht! Wat een typische keuze weer. Megalomaan en teruggrijpend op een zogenaamd roemrijk wit verleden.

Ik verwacht eind oktober ook een jongen en ben blij dat dit in de verste verte niet bij onze bedachte naam in de buurt komt :sweat_smile:

8 likes

Haha ja, het is vrij pretentieus. Had overigens niet anders verwacht.

8 likes

Omdat de naam uit het verhaal van koning Arthur komt!

1 like

Hij is toch niet van plan alle ridders van de ronde tafel te verwekken he?

37 likes

Vernoemd naar een fictionele ridder die een affaire had met een koningin. Zou dit een voorteken zijn?

Je weet nu al dat de meeste mensen hem Lannie of Lotje gaan noemen.

5 likes

Lance is opzich redelijk oké

Van alle ridders van de ronde tafel had baby Lancelot het veel erger kunnen treffen.

16 likes

Mwa, in het Nederlands klinkt het als lens. Maar toegegeven ik vind namen die heel typisch Engels zijn (Lance, John, Jill etc.) niet zo

5 likes

Of Lans

13 likes

Ik denk inderdaad dat hij een affaire met Beatrix heeft.

Vonden Thierry en Davide ook niet dat ze vergelijkbaar was met een First Lady en dan gelijke was aan Máxima als hij MP zou worden? Zo’n naam als Lancelot past daar wel bij. Ik ga echt hopen dat die baby niet de denkbeelden van zijn ouders overneemt.

5 likes

Ik bedenk mij net dat die naam Lancelot ook nog connectie heeft met JFK en Jackie Kennedy. Zij noemde het witte huis en hun periode erin, hun camelot.

Als Thierry dit allemaal heeft bedacht dan is hij nog meer over het paard getild dan ik had verwacht

4 likes

Er is maar één Lance voor mij:

actor-lance-bass-9929_large

47 likes

Dit is ook wat bij mij in mijn hoofd voorbij ging, en helaas lijkt onze voorkeursnaam wel op een mogelijke afkorting :sob:

4 likes

Oh no! Maar een mogelijke afkorting klinkt nog wel redelijk ver verwijderd van jullie voorkeursnaam… En hopelijk denkt niemand hier meer aan over een paar jaar.

4 likes

Ik zit nu al een tijdje na te denken, hoe spreek je Lancelot uit?

Làns-uh-lòt? Lènsjeloo? Lànsjelow?

4 likes

Een zwaar bekakt Brits accent opzetten en dan spreek je het goed uit

5 likes

Het is lan-se-lot inderdaad.

6 likes

Ik hoop dit ja want ik zou de hele dag zo tegen hem praten

28 likes

Iemand hier had er toch laatst over dat er een groot artikel uitkomen over een publieke omroep presentator en de onveilige werksfeer die hij creëerde? In de Teun en Gijs podcast zeggen ze dat het over Matthijs van Nieuwkerk gaat

5 likes