Kelly, de vriendin van Jethro, die weer meedeed aan de bachelorette in het seizoen van Gaby, doet ook mee. Ben benieuwd of dat nog een clash gaat worden
Wtf wat heftig! Die man in dat gele hemd reageert ook echt traag🫣
En dat gevecht, niemand van productie die ingrijpt. That didn’t age well, ik ken het oorsponkelijke programma niet, maar hoop wel dat dit soort dingen anno 2022 niet meer (kunnen) gebeuren. Of snap ik het gewoon niwt👵🏻
Als het dezelfde productie is als EOTB dan is er weinig hoop.
Hahahahahaaa oja omg ‘ik wil gewoon me champi ’ zoiets zei ze toch steeds. Echt geweldig.
Ik ben benieuwd idd, of er veel geruzie zal zijn. Michella is wel in voor drama
Oh haha ik vroeg me dit net af in het AY topic. Ik kan me zo voorstellen dat ze dit van tevoren hebben afgesproken als een publiciteitsstuntje, maar als het echt toeval was is het wel echt heel grappig!
Over Echte meisjes in de jungle: ik hoop dat ze dan die oude afleveringen ook weer eens online zetten. En ook dames in de dop.
Zal wel niet gebeuren want daar gebeurden allemaal dingen die achteraf (toen ook al) echt te vernederend waren. Maar dat was wel echt de ultieme trash reality tv die ik wel eens mis.
Ik mis dames in de dop zo! Beauty and the geek ook, en er was dat rare programma met Laura ponticorva oid die moest trouwen met een klootzak die scheten en boeren liet toch?
Ja beauty and the geek vond ik echt leuk. Volgens mij is dat er in australië nog steeds. Zag laatst een fragment voorbij komen op tiktok.
Ik heb met die man, Quintis_Ristie, moeten samenwerken voor een radioprogramma. En ik vond hem zo arrogante kwal. Tijdens live radioshows (beelden werden ook live gedeeld) stak hij regelmatig zijn middelvinger op naar mij en een andere productie/redactie assistent als er iets misging. En hij ging ook echt vaak te keer. Was echt niks gezelligs aan die “Lassie man”
mijn vieze vette verloofde toch
Wtf!!! Nou ja wat bizar. Hoe jong was je ook toen, niet ok hoor.
Maar nu pas besef ik dat de man in het gele shirt, de lassie man en ik gok presentator van het programma? Nu snap ik wel beter dat hij niet (snel) ingrijpt met de slang want hij weet wschn ook niet wat ie moet doen. Dan komen de andere mensen helemaal laat in actie
Ik was toen 23 en mijn collega +/- 26 jaar. Die collega is ook o.a weggegaan door hem. In het begin werkte ik met hem, maar gelukkig kreeg ik daarna de ochtendshow om te ondersteunen. Dus toen was ik van hem af. Maar zijn gescheld vanuit de studio was niet te missen
In hoor net op Q music dat je de naam van de baby van Marieke mag raden en als je het raad dan mag je op kraamvisite. Dat lijkt me toch zo verschrikkelijk hè, bezoek van een random luisteraar is dan toch wel het laatste waar je op zit te wachten
Haha ze zal hier zelf wel akkoord mee zijn gegaan maar wtf.
Ik zit me hier dus ook elke keer zo gigantisch over te verbazen. Wie heeft dit bedacht En ook: waarom doen mensen hier aan mee???
Zal toch wel niet bij haar thuis zijn mag ik hopen
haha wat, ik vind op kraamvisite gaan bij mensen die ik ken al niet leuk, laat staan dat ik op kraamvisite zou willen bij iemand die ik niet ken?
dat ook ja, ik vind alles vreemd aan deze winactie
Heel vreemd. Valt me wel vaker op aan die ochtendshow, alles moet uitgemolken en een wedstrijd worden.