Oh vond hem vroeger altijd wel leuk! En ineens was hij weg.
Heeft ie een haartransplantatie gehad denk je? Of zou het bewust zo super kort zijn?
wow zo lijkt ie echt op jeroen spitzenberger
Maakte hij niet ooit bekend dat ie klaar was met tv?
Of dat was Dennis Storm (?) denk ik
Jaa samen met Dennis was zo leuk.
Ik dacht precies hetzelfde!
Valerio is gestopt omdat hij niet meer op 1 lijn lag met bnn. Dennis wilde meer rust en met zn gezin zijn en is verhuisd naar een eiland geloof ik (bali)
Zat door zān insta te scrollen omdat ik me nog kan herinneren hoeveel hij met zān haar bezig was maar vanaf de eerste weken van Covid draagt ie het zo kort. 13 maart 2020 enorme kuif, 26 maart tondeuse er over.
Omg waarom ken ik dit niet
Kees van der Spek onthult dat er in Spoorloos mensen aan verkeerde ābiologischeā familieleden zijn gekoppeld. Wat verschrikkelijk voor deze mensen
Oei, is dat over die uitzending waarvan ze het onderwerp pas vandaag bekend maakten omdat er een grote groep mensen door geraakt zou worden?
Ja klopt, hij heeft dit vanavond gedeeld op instagram
Waar lees je heel veel? Ik zag bij Kees op insta alleen 1 en misschien 2 verhalen.
In de comments zegt hij: āals dit de enigen warenā¦ā ik pas mān post even aan maar klinkt als behoorlijk wat
Hier staat het wat duidelijker.
Jezus wat een trash vent.
Jezus, echt niet oke. Kan alleen niet zeggen dat ik er heel erg van sta te kijken .
Gahahahah jaa dit was geweldig
Trash? Je mailt hem uit geilheid. Hij mailt terug uit geilheid. Wat verwacht je dan.
Ik had altijd een crush op valerio, er was zoān programma dat valerio bij random meiden bleef slapen? Heel vaag concept, en ik hoopte dan dat hij bij mij bleef slapen. Wat een grap ik was nog een kind die thuis woonde lol.
Oja het heette wakker worden met valerio.