FF Boulevard #8

Oh vond hem vroeger altijd wel leuk! En ineens was hij weg.

7 likes

Heeft ie een haartransplantatie gehad denk je? Of zou het bewust zo super kort zijn?

6 likes

wow zo lijkt ie echt op jeroen spitzenberger

16 likes

Maakte hij niet ooit bekend dat ie klaar was met tv?
Of dat was Dennis Storm (?) denk ik

4 likes

Jaa samen met Dennis was zo leuk.

6 likes

Ik dacht precies hetzelfde!

3 likes

Valerio is gestopt omdat hij niet meer op 1 lijn lag met bnn. Dennis wilde meer rust en met zn gezin zijn en is verhuisd naar een eiland geloof ik (bali)

6 likes

Zat door z’n insta te scrollen omdat ik me nog kan herinneren hoeveel hij met z’n haar bezig was maar vanaf de eerste weken van Covid draagt ie het zo kort. 13 maart 2020 enorme kuif, 26 maart tondeuse er over.

7 likes

Omg waarom ken ik dit niet

6 likes

Kees van der Spek onthult dat er in Spoorloos mensen aan verkeerde ā€˜biologische’ familieleden zijn gekoppeld. Wat verschrikkelijk voor deze mensen

13 likes

Oei, is dat over die uitzending waarvan ze het onderwerp pas vandaag bekend maakten omdat er een grote groep mensen door geraakt zou worden?

7 likes

Ja klopt, hij heeft dit vanavond gedeeld op instagram

4 likes

Waar lees je heel veel? Ik zag bij Kees op insta alleen 1 en misschien 2 verhalen.

2 likes

In de comments zegt hij: ā€˜als dit de enigen waren…’ ik pas m’n post even aan maar klinkt als behoorlijk wat

1 like

Hier staat het wat duidelijker.

5 likes

Jezus wat een trash vent.

11 likes

Jezus, echt niet oke. Kan alleen niet zeggen dat ik er heel erg van sta te kijken :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Gahahahah jaa dit was geweldig

4 likes

Trash? Je mailt hem uit geilheid. Hij mailt terug uit geilheid. Wat verwacht je dan.

48 likes

Ik had altijd een crush op valerio, er was zo’n programma dat valerio bij random meiden bleef slapen? Heel vaag concept, en ik hoopte dan dat hij bij mij bleef slapen. Wat een grap ik was nog een kind die thuis woonde lol.

Oja het heette wakker worden met valerio.

35 likes