Mediacourant is echt niet kies hoor maar ik ga stuk om de foto van Matthijs die ze hier gekozen hebben
En ik denk echt niet dat Cecile zoveel invloed heeft op de Volkskrant.
Het kan zijn dat Matthijs niet voor Cecile zijn vrouw heeft verlaten, maar hij is wel degelijk gescheiden van zijn vrouw Karin in 2020. Klein detail, Mediacourant…
Zo kijkt mijn kind van 2 ook zodra ze een camera ziet
Staat er toch in in die quote van Yvon
Zuur voor Cécile dat hij uiteindelijk wél zijn vrouw heeft verlaten voor zijn nieuwe irritante vriendin Martha, maar nooit voor haar.
so the plot thickens
“Zijn nieuwe irritante vriendin Martha” hahaha! Staat ze dagelijks met een draaiorgel aan het raam bij de mediacourant ofzo?
Volgens mij heeft Mediacourant gewoon een hekel aan vrouwen
Ik heb Martha even gegoogled. Geen ultra jong hip ding. Gewoon een vrouw, misschien wel wat jonger maar niet veel, die ook uit het journalistieke wereldje komt.
Ergens vind ik het wel troostend dat hij niet voor een of andere jonge actrice is gevallen.
(Maar misschien is dat óók aan de orde en gaan we dat nog allemaal lezen)
Ja of over zijn financiën en de Balkenende-norm.
Overigens kent Cecile waarschijnlijk 80% van de redactie niet eens, omdat ze af en toe freelance vanuit huis een stukkie tikt en opstuurt. Haar rol bij de VK vooral niet groter maken dan ie is.
Haha Heidi Klum is wel echt de ster van Halloween.
Dit ziet er zo fucking creepy uit. Zij is de enige waar ik ieder jaar benieuwd naar ben wat ze doet.
Wie/wat is dit?
Een worm
wat een bizar pak. Mooi en knap gemaakt maar er is toch geen zak aan om zo naar een feestje te gaan
Haha wtf, ik vind het echt cool. Een keer wat anders dan dat elke vrouw met halloween alsnog weer in een sexy pakje moet/gaat lopen. Ik vraag me alleen bij deze wel af hoe ze erin kan lopen. Misschien dat in die stof heel veel stretch materiaal zit want anders val je toch direct om?
Edit: ew ze ging er zelfs mee over de vloer kruipen hahaha
Oh dit had ze daarna aan
Wat jammer dit Deze glitteroutfit heeft niks meer te maken met de worm. Ik snap dat ze zich heeft omgekleed maar was er dan niet iets wat comfortabeler zou zitten maar wat nog wel enigszins connectie had met haar kostuum?
Ik walg trouwens echt van het wormen kostuum, zo goor, maar toch ook geweldig
Heidi Klum staat er toch bij?
Ik bedoel dat kostuum natuurlijk. Er had al iemand gereageerd dat het gewoon een worm is