Deze foto doet mij echt denken aan haar eerste 2 albums met SOS en pon de replay đ„č
âKijk mam, ik heb een auto getekend.â
âJa leuk jongen. Weet je wat mama echt leuk zou vinden? Dat je een cel tekent voor haar volgers.â
âMaar mamâŠâ
âDoe nou maar.â
âMam â
âTEKEN!!!â
Niet dat ik dat van het kind van Amal en George per se geloof, maar Amal is nog steeds mensenrechtenadvocaat, Mascha is influencer, nog wel een klein verschil
Mijn neefje (7) had laatst ook een tekening gemaakt van Poetin en Zelensky, echt hilarisch wel En zijn broertje van 4 ook, maar die doet gewoon zân oudere broer na. Maar ik zie dus dat ook vrij jonge kinderen dit wel mee krijgen.
Maar wist je al dat Mascha Russisch is?!?! /s
Wij keken thuis altijd het nieuws, dus ik vind dit niet heel raar eigenlijk. Denk wel dat het weinig betekent want als kind begrijp je niet echt veel ( ik dacht dat Arafat een lieve oude opa was <3 ) maar ik wist ook wel dat het oorlog was in Bosnië en dat de IRA aanslagen pleegde. De idealen erachter snapte ik natuurlijk niet, maar dat Putin een slechte man is zal een kind zo wel meekrijgen.
Daar ben ik het idd wel mee eens. Sowieso vind ik dat mensen hun kinderen uit de media zouden moeten houden tenzij er echt een goede reden is.
Via de insta van Tim den Besten.
Binnenkort heel Nederland weer op zijn kop dus. Er werd al een tijdje gespeculeerd over welke persoon de rumoer ging.
Ik vraag me af hoe je slaapt, wetende dat er een âexplosief artikelâ aankomt over je (geldt natuurlijk voor hem en ook zijn slachtoffers).
Ik hoop dat hij kut slaapt
Door het nieuws over Tom Brady en Gisele lees ik nu pas dat hij in februari had aangekondigd met pensioen te gaan, en dat na 2 wkn alweer had teruggedraaid. Terwijl zij al div jaren openlijk aangaf dat ze wilde dat hij stopt.
Die man had alles al gewonnen, hoe sportverslaafd ben je dan
En zijn kinderen.
Nou, ik weet niet hoor, maar dit is weer zoân typische sportman zonder charisma die anders gewoon een normaal baantje had gehad.
Hij zal wel in een zwart gat gevallen zijn, omdat hij zonder zijn sport niks is.
Is hij ook niet letterlijk de beste in de NFL ooit? Ik snap wel dat je dan niet wil stoppen, vooral als je nog goed genoeg bent om mee te doen voor de grote prijzen (en het geld).
Ja damn. Vind Jet echt leuk om te volgen op insta, moet bizar zijn dat je er dan achterkomt dat je vader niet in de haak is (tenminste, dat verwacht ik als uitkomst van ât artikel)
Ik kijk te docu van AndrĂ© Hazes, niet perse dat ik denk âjuicyâ maar vooral heel triest. Ik voel wel echt medelijden met zijn jeugd.
Heel positief, ze schermen hun zoon af. Ik heb hem nog niet veel gezien maar de paar korte shorts is hij onherkenbaar gemaakt.
Je ziet ook echt wel verslavingsgedrag. Hij deed echt lelijk tegen die Djarno.
Ik vind Rachel echt triest, spreekt ook echt over dreetje de allerbeste zanger enzo. Steeds vergelijken met André Hazes senior. Dat vind ik echt niet helpend.
Ze ziet waarschijnlijk alleen een cash cow
En André Hazes zelf kon je ook niet het toonbeeld van ouderschap noemen.
Dat is waar. Ik wou alleen aangeven dat Dre en Roxanne al een traumatische jeugd hadden nog voor dat hij was overleden. Dus het verbaast mij niks dat ze allebei een tik hebben gekregen na wat ze allemaal hebben meegemaakt.
Edit: ik heb het even opgezocht. Die twee waren 10 en 11 jaar toen hun vader was overleden.
Ik lees nu dit artikel, hoe waar het allemaal is weet ik niet aangezien het van Yvonne komt, maar wel opvallend dat Cécile nu bij de Volkskrant werkt.
Cecile werkt toch al heel lang bij/voor de Volkskrant? Al jaren en jaren terug deed ze de moderubriek in het magazine