Door het nieuws over Tom Brady en Gisele lees ik nu pas dat hij in februari had aangekondigd met pensioen te gaan, en dat na 2 wkn alweer had teruggedraaid. Terwijl zij al div jaren openlijk aangaf dat ze wilde dat hij stopt.
Die man had alles al gewonnen, hoe sportverslaafd ben je dan
En zijn kinderen.
Nou, ik weet niet hoor, maar dit is weer zo’n typische sportman zonder charisma die anders gewoon een normaal baantje had gehad.
Hij zal wel in een zwart gat gevallen zijn, omdat hij zonder zijn sport niks is.
Is hij ook niet letterlijk de beste in de NFL ooit? Ik snap wel dat je dan niet wil stoppen, vooral als je nog goed genoeg bent om mee te doen voor de grote prijzen (en het geld).
Ja damn. Vind Jet echt leuk om te volgen op insta, moet bizar zijn dat je er dan achterkomt dat je vader niet in de haak is (tenminste, dat verwacht ik als uitkomst van ‘t artikel)
Ik kijk te docu van André Hazes, niet perse dat ik denk ‘juicy’ maar vooral heel triest. Ik voel wel echt medelijden met zijn jeugd.
Heel positief, ze schermen hun zoon af. Ik heb hem nog niet veel gezien maar de paar korte shorts is hij onherkenbaar gemaakt.
Je ziet ook echt wel verslavingsgedrag. Hij deed echt lelijk tegen die Djarno.
Ik vind Rachel echt triest, spreekt ook echt over dreetje de allerbeste zanger enzo. Steeds vergelijken met André Hazes senior. Dat vind ik echt niet helpend.
Ze ziet waarschijnlijk alleen een cash cow
En André Hazes zelf kon je ook niet het toonbeeld van ouderschap noemen.
Dat is waar. Ik wou alleen aangeven dat Dre en Roxanne al een traumatische jeugd hadden nog voor dat hij was overleden. Dus het verbaast mij niks dat ze allebei een tik hebben gekregen na wat ze allemaal hebben meegemaakt.
Edit: ik heb het even opgezocht. Die twee waren 10 en 11 jaar toen hun vader was overleden.
Ik lees nu dit artikel, hoe waar het allemaal is weet ik niet aangezien het van Yvonne komt, maar wel opvallend dat Cécile nu bij de Volkskrant werkt.
Cecile werkt toch al heel lang bij/voor de Volkskrant? Al jaren en jaren terug deed ze de moderubriek in het magazine
Mediacourant is echt niet kies hoor maar ik ga stuk om de foto van Matthijs die ze hier gekozen hebben
En ik denk echt niet dat Cecile zoveel invloed heeft op de Volkskrant.
Het kan zijn dat Matthijs niet voor Cecile zijn vrouw heeft verlaten, maar hij is wel degelijk gescheiden van zijn vrouw Karin in 2020. Klein detail, Mediacourant…
Zo kijkt mijn kind van 2 ook zodra ze een camera ziet
Staat er toch in in die quote van Yvon
Zuur voor Cécile dat hij uiteindelijk wél zijn vrouw heeft verlaten voor zijn nieuwe irritante vriendin Martha, maar nooit voor haar.
so the plot thickens
“Zijn nieuwe irritante vriendin Martha” hahaha! Staat ze dagelijks met een draaiorgel aan het raam bij de mediacourant ofzo?
Volgens mij heeft Mediacourant gewoon een hekel aan vrouwen