FF Boulevard #8

Ja, of contractuele verplichtingen

10 likes

Of ze kunnen nog wel prima door een deur maar willen geen zakelijk partners meer zijn :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ach wat verdrietig.

2 likes

Was helemaal de face-tattoo van Aaron vergeten. Echt fucked up zijn leven joh.

Ik zag trouwens een filmpje voorbij komen op insta. Jessica Simpson lijkt niet helemaal helder in het filmpje en ik vind haar qua gezicht zo anders dan eerder? Misschien combi gewichtsverlies, botox en slecht licht.

3 likes

Het is altijd tragisch als iemand zo jong overlijdt. En hij had het vast niet makkelijk gehad in zijn leven. De meeste kindsterren hebben op latere leeftijd last van dat ze zo vroeg al volwassen moeten worden. Het is ronduit verdrietig.

15 likes

Wat heftig. Ik had het er vrijdag met een collega nog over toen hij in onze 90s hitlijsten voorbij kwam…

2 likes

Had het misschien beter niet onder elkaar kunnen plaatsen. Ik suggereer er verder niets mee. Oh snap nu dat het door die link-titel misschien wel zo lijkt, dat ik daarmee ook op haar gewicht doel.

Maar ik doelde daarmee op veranderingen in haar gezicht in combinatie met haar gedrag, ze lijkt duidelijk niet op haar gemak en praat toch best wel anders dan hoe we haar ā€˜kennen’?

6 likes

Vreselijk dat Aaron zo jong is overleden maar helaas niet geheel onverwacht.

2 likes

Dus Billie Eillish is echt met haar volwassen 30±bent naar dat gala? Grooming at its best.

10 likes

Had ook gelezen dat ze op Halloween als baby en opa verkleed waren :grimacing:

6 likes

Je bent als 30-jarige man met een tiener, wat is daar prima aan. Kan niet eens samen iets drinken op cafƩ. Zoek mensen van je eigen leeftijdscategorie of zo.

63 likes

Al was hij de knapste man van aarde, dan was het nog niet okƩ

8 likes

Hebben we in 2022 nog steeds niet geleerd dat alle type mannen (dus ook knappe mannen) creeps, groomers of misbruikers kunnen zijn?

15 likes

Ah we gaan weer een age gap verdedigen.

42 likes

Iets met een uitzondering en een regel. Er zijn gewoon veel te veel mannen die op veel jongere vrouwen preyen.

25 likes

Laten we vooral de verantwoordelijkheid niet bij de vrouw leggen in dit verhaal

8 likes

Verschil tussen iemand van twintig en iemand van dertig is mentaal toch echt gigantisch. Moet er niet aan denken. Levens en prioriteiten liggen zo ver uit elkaar.

6 likes

Not in Hollywood.

4 likes

Heeft zij niet gezegd dat zij altijd al een crush op hem had? Voordat ze bekend werd? In dat geval is er sowieso al sprake van een ongelijke machtsverhouding.

Maar even serieus, zou jij als 30 jarige vrouw een jongen van 20 daten? Ik zou het best wel raar vinden, maar om een of andere reden is een oudere man met een jongere vrouw ā€œokeā€

5 likes

Zie steeds vaker vrouwen die ouder zijn en een jonge man aan de haak slaan. Vibe shift is gaande.

7 likes