Ik heb hem net even opgezocht (had nog nooit van hem gehoord) en ik vind het wel een ontzettend knappe man, dus de opmerking dat hij eruit ziet als een creep snap ik niks van .
Anyway hij is wel een creep.
Ik heb hem net even opgezocht (had nog nooit van hem gehoord) en ik vind het wel een ontzettend knappe man, dus de opmerking dat hij eruit ziet als een creep snap ik niks van .
Anyway hij is wel een creep.
Schijnt dat ze elkaar al kende toen zij nog maar 15 was maar weet niet zeker of dat klopt.
Wie heb je opgezocht? Want het gaat niet om Ryler Vorce, maar Jesse Rutherford.
Soieso power to the women. Daarom gaat mn hart uit naar de jonge meiden die gegroomed worden door oudere mannen.
Ik vind je gewoon een creep als je op een tiener valt. Er is niks mis met een age gap maar ga even voor iemand met volledig ontwikkelde hersenen.
Zelfs zijn wenkbrauw moet hem niet.
Ik had Tyler Vorce opgezocht, maar ik vind het allebei knappe mannen.
Die rechter zei tegen de linker: dump hem.
Ook dit is wat zon man vaak zegt âJa maar ze heeft een oude zielâ âZe gedraagt zich heel volwassenâ
Ze blijft een jong persoon. Ook iemand die veel heeft meegemaakt kan je in een relatie belanden waarvan je achteraf zoiets hebt van wtf was dat.
Dat had taylor swift ook op die leeftijd en die kijkt nu ook niet meer positief terug op haar relatie met john mayerâŠ
Ik denk juist dat hollywood juist veel meer creeps aantrekt dan in âhet normale levenâ.
En Demi Lovato met die Wilmer gast.
Heeft Anna een nieuwe vriend??
Over creeps gesproken.
Ja dat zeg ik ook haha. Naast dat ze jong is kan iedereen die veel heeft meegemaakt heeft in een âverkeerdeâ relatie belanden.
Vond dat veel meegemaakt zo misplaatst ook. Alsof iemand die in een toxic relatie zit heel dom en wereld vreemd is.
Waarom zeg je letterlijk âheeft nu een relatie metâ
zo dan ik kende hem niet maar krijg kippenvel (niet op de goede manier) van zijn kop
Straks Boerderij van Dorst met Waylon. Benieuwd!
En Frederique Spigt. Vond ik altijd een vakvrouw.
Ja!! Ik zie dit ook om me heen gebeuren
Kans is net zo groot dat het net zoân kutlied wordt als van Taylor Swift over de sjaal van Jake Gyllenhaal.