FF Boulevard #8

Ik heb hem net even opgezocht (had nog nooit van hem gehoord) en ik vind het wel een ontzettend knappe man, dus de opmerking dat hij eruit ziet als een creep snap ik niks van :woman_shrugging:t2:.

Anyway hij is wel een creep.

4 likes

Schijnt dat ze elkaar al kende toen zij nog maar 15 was :no_mouth: maar weet niet zeker of dat klopt.

3 likes

Wie heb je opgezocht? Want het gaat niet om Ryler Vorce, maar Jesse Rutherford.

3 likes

Soieso power to the women. Daarom gaat mn hart uit naar de jonge meiden die gegroomed worden door oudere mannen.
Ik vind je gewoon een creep als je op een tiener valt. Er is niks mis met een age gap maar ga even voor iemand met volledig ontwikkelde hersenen.

16 likes

:flushed:

11 likes

Zelfs zijn wenkbrauw moet hem niet.

26 likes

Ik had Tyler Vorce opgezocht, maar ik vind het allebei knappe mannen.

7 likes

Die rechter zei tegen de linker: dump hem.

8 likes

Ook dit is wat zon man vaak zegt “Ja maar ze heeft een oude ziel” “Ze gedraagt zich heel volwassen”
Ze blijft een jong persoon. Ook iemand die veel heeft meegemaakt kan je in een relatie belanden waarvan je achteraf zoiets hebt van wtf was dat.

25 likes

Dat had taylor swift ook op die leeftijd en die kijkt nu ook niet meer positief terug op haar relatie met john mayer

Ik denk juist dat hollywood juist veel meer creeps aantrekt dan in “het normale leven”.

6 likes

En Demi Lovato met die Wilmer gast.

11 likes

Heeft Anna een nieuwe vriend??

4 likes

Over creeps gesproken.

7 likes

Ja dat zeg ik ook haha. Naast dat ze jong is kan iedereen die veel heeft meegemaakt heeft in een “verkeerde” relatie belanden.
Vond dat veel meegemaakt zo misplaatst ook. Alsof iemand die in een toxic relatie zit heel dom en wereld vreemd is.

11 likes

Waarom zeg je letterlijk ‘heeft nu een relatie met’

3 likes

zo dan ik kende hem niet maar krijg kippenvel (niet op de goede manier) van zijn kop

2 likes

Straks Boerderij van Dorst met Waylon. Benieuwd!
En Frederique Spigt. Vond ik altijd een vakvrouw.

3 likes

Ja!! Ik zie dit ook om me heen gebeuren

5 likes

Kans is net zo groot dat het net zo’n kutlied wordt als van Taylor Swift over de sjaal van Jake Gyllenhaal.

16 likes

(Via Linkedin)

Love dat de tekst zegt: mijn zoon is z’n eigen individu, maar de foto laat z’n gezicht niet eens zien.

How can I make this about Erben

20 likes