FF Boulevard #8

Mensen als hij kunnen in het begin heeeel charmant zijn en je echt in een soort val lokken. En dan staan er mensen tegenover die oprecht en vanuit liefde denken iemand te kunnen veranderen/redden. Hoeft niet per se om fame te gaan/

21 likes

Of met het idee dat zij hem kan veranderen? Ik bedoel maar, er zijn ook vrouwen die liefdesbrieven schreven naar Dutroux of Joran van der sloot etc, het heeft blijkbaar een bepaalde aantrekkingskracht??:thinking:

3 likes

Dit soort mannen palmen zo’n vrouw natuurlijk ook in met praatjes als ‘mijn psycho ex’, ‘zij veroorzaakte zelf die situaties met haar gedrag, zij deed dit en dat, de media blaast alles op blabla’ en die vrouw is hoteldebotel en denkt dat hij zoiets noooooit bij haar zou doen. Totdat het ineens toch zo gaat. Ik snap het ook niet, maar het is natuurlijk niets nieuws.

En zijn ‘status’ helpt natuurlijk ook wel mee.

11 likes

Vanavond om 21:00 NLse tijd is de uitspraak

3 likes

Rechtzaak is gelijk tijdelijk geschorst. Er gaat iemand winnen wordt gezegd, want er moet een formulier voor het schadebedrag ingevuld worden binnen nu en een paar minuten door de jury (?). Dat was niet gedaan.

6 likes

Ben benieuwd

2 likes

Zo blij als het gewoon weer over Dré kan gaan morgen

33 likes

Er zijn geen winnaars…

8 likes

Key race alert :rotating_light:

23 likes

Waarom is er geen nos liveblog

4 likes

Ik zag net bij nbc dat dit 10 minuten maar ook wel weer 10 dagen kon duren dus ben alweer afgehaakt :joy: lekker chicago fire kijken

2 likes

Debb heeft de zaak gewonnen lees ik net. Pushbericht van Nu.nl.

5 likes

Ze doen nu de uitspraak al en eigenlijk zeggen ze op elke vraag dat Depp ‘wint’. Dat van de miljoenen in de pushmelding is nog niet gezegd volgens mij en enkel een mogelijkheid

8 likes

Nou ja, je kunt een rechtzaak winnen of verliezen toch? Ik benoem niemand tot winnaar.

19 likes

Ik snap er niks meer van. TMZ meldt dat ze allebei “gewonnen” hebben? Weet iemand hoe dit precies werkt?

“Now here’s the thing … Amber won her defamation countersuit and was awarded $2 million.”

2 likes

Johnny heeft gewonnen op alle punten waarvan hij Amber heeft aangeklaagd. Daarvoor moet zij 15 miljoen aan hem betalen.
De jury was het mer Amber eens op 1 punt waarvoor zij Johnny heeft aangeklaagd, met de rest waren ze het niet eens. Daarvoor moet Johnny 2 miljoen aan haar betalen.

4 likes

Ah op die fiets ja, thanks!

1 like

Johnny Depp had Amber aangeklaagd wegens smaad. De 50 mil die hij eiste zou dan als schadevergoeding gelden. Amber klaagde daarop ook Johnny Depp aan wegens smaad maar voor 100 mil. Beide moeste gewoon hun eigen zaak bewijzen dat er sprake was van smaad.

Het enige wat deze zaak eigenlijk zegt is dat Johnny op alle punten heeft kunnen bewijzen dat Amber Heard smaad zou hebben gepleegd en Amber Heard alleen op één (of enkele?) punt(en). Zij krijgt dus 2 mil daarvoor

1 like

Nee ze heeft een geschat vermogen van 4,5 miljoen dus geen idee hoe ze dit voor zich zien.

1 like

Dan gaat ze in debt (ha ha ha)

55 likes