Die meid zit thuis zo keihard te genieten van al de aandacht.
Precies wat ik dacht. Ze vindt dit ws alleen maar mooi…
Ook sad dat ze haar in het programma benoemen als beste of grootste juice kanaal oid. Steek haar niet nog meer “veren in haar reet”. Ze loopt al genoeg naast dr schoenen
Ze heeft t zelfs gepost haha. Migado
Ik denk dat die juryleden na volgende week lekker boekdeals / podcasts binnen harken en dan voldoende gecompenseerd zijn voor die paar weken.
Anders hebben we het gewoon lekker niet meer over de rechtszaak tot er een definitief oordeel is
Ik volg deze rechtzaak helemaal niet maar ik vond ‘de twaalf’ wel een toffe serie om te kijken, ging ook over een rechtzaak waarbij de jury tot een oordeel moest komen. Geen idee of het een beetje realistisch is (speelt zich af in België) maar wel interessant om te kijken.
In België is er inderdaad nog een volksjury. Lijkt me zo raar om voor opgeroepen te worden, vooral bijvoorbeeld bij een zaak als deze:
https://www.hln.be/gistel/volksjury-samengesteld-voor-proces-tegen-moordende-bodybuilder-dat-vrijdag-start~ace95b6f/
Mij lijkt dat zo’n zaak een flink beslag legt op je gemoeds- en nachtrust…
Het lijkt mij ook echt wel spannend en vooral erg ingewikkeld. In die serie zag je ook hoe moeilijk het was om de juiste keuze te maken. Blij dat we dit in Nederland niet hebben.
Ja wij hebben die serie ook gekeken, vond m heel indrukwekkend.
Zou dat de uitgerekende datum zijn geweest?
Hahaha idd. NMSMVPE
Zou het misschien zelfs nog raarder vinden als het kind ook echt geboren was op 4 juni
Is dit serieus?
Zou ze niet gewoon uitgerekend zijn geweest op 4 juni? November is ook vernoemd naar de maand waarin ze uitgerekend was.
Zoontje van Douwe Bob is geboren en daarom heeft hij een nieuw nummer uitgebracht. Hij had beter meteen een compleet album kunnen droppen. Ieder kind een liedje
Nou met wie gaat Lil Kleine nu weer? Zoveelste meid…
Ik vraag me echt af why je als vrouw nog voor hem zou gaan. Echt alleen voor de $$$$$?
Nou idd looks van een beginnende puber en losse handjes. Als je van te voren al weer dat iemand gewelddadig is… waarom dan in hemelsnaam.
Ja en misschien voor de fame? Al ben je maar even met iemand samen, je kan je insta laten groeien en vanuit daar weer zelf influencer worden?? Bizar dat dat werkt